Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomínka

28. 04. 2001
2
0
1000
Autor
Celinka

Ráno jsem se probudila a cítíla se jako květina, vlhká od rosy, čerstvě natrhaná. Celé naše milování trvalo jako vysněná hodina a já doufám, že Tvoje láska už není hraná. Vím, že jsi nepočítal s tím vším, já taky ne, chtěla jsem jen cítit Tvou ruku ve svojí. Chtěl jsi ale jen další důvod, abys přišel na další rým, který nás podle Tebe na věky v jedno spojí. Tehdy jsem jen potřebovala cítit, že mě má někdo aspoň trochu rád, že nezapomene při líbání svou duší křísit a nechce si se mnou v noci a jen hrát. Mé rukoudání bylo prvními paprsky, které mě tak hluboko zasáhly. Snad Tě už nepřitahují pihovaté zrzky, které se Ti při polibcích smály. Nechápu, proč jim to připadalo k smíchu, vždyť není nic krásnějšího, než cítit Tvůj jazyk na mých rtech. Dávaly Ti tím najevo svou utajenou pýchu, ale srdce každé z nich obrostl lesní mech. Ještě pořád na to musím vzpomínat, když si čas strávil každý letní večer s jinou. Já vím, že budeš při polibních zhasínat a budu se Ti v náruči třást zimou.
Cavalera
29. 04. 2001
Dát tip
Já vím, že budeš při polibcích zhasínat Tahle věta je fakt dokonalá!! ... jinak viz. Albi ... tip

Albireo
28. 04. 2001
Dát tip
Je to velmi procítěné a za ten krásný konec dávám TIP **

Mea
28. 04. 2001
Dát tip
Je to krásné ... TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru