Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milostný život Evy P. IV.

16. 03. 2007
1
6
2125
Autor
violetlight

Bylo jedenáct hodin večer. Eva seděla na gauči a nebyla si jistá. Chce jít do lesa a dotáhnout věc do konce? Měla připravené vše potřebné – panenky, klubko, rýč, baterku a černé oblečení, aby ve tmě nebyla vidět. Jen odvaha jí, zdá se, momentálně chyběla.

Když tam nepůjdu teď, budu muset čekat celý měsíc na další příležitost, snažila se nějak vyburcovat. To byla pravda, do půlnoci zbývala hodina a byl nejvyšší čas vyrazit. Jenže…

Najednou přišla sms. Od Davida. „Copak, kolegyně, nenapsala jsi mi. Ty na mě nemáš chuť?“ To byl impuls, který Eva potřebovala. Vyrazila z domu jako střela.

Za 10 minut ostré chůze se ocitla na kraji lesa. Moc často sem nechodila a s rýčem neměla zkušenosti, ale její impulsivní povaha ji hnala dál. Po 200 metrech sešla z lesní cesty a začala se prodírat mezi stromy. Konečně našla to pravé místo! Půda tu byla měkčí a Eva měla pocit zvláštního klidu. Chopila se rýče a kopala půl metru hluboko. Podívala se na hodinky – 23:45. Ideální čas.

Klekla si před jámu a vytáhla panenky s klubkem. Dala je obličeji k sobě, zavřela oči a začala je omotávat. Představovala si, jak David začíná cítit spalující vášeň, touhu po její osobě. Jak myslí jenom na ni, jak cítí, že je schopen udělat cokoliv, aby ji získal. Nejprve omotávala vlnou pomalu, ale pak se natolik zabrala do svých představ, že začala zrychlovat. V mysli si vybavovala všechny detaily Davidova těla, vzpomněla si na všechna jejich milování. Do omotávání dala všechnu energii, co měla, svůj hlad po sexu i svou touhu po Davidovi.

Když cítila, že udělala vše, co mohla, otevřela oči. S potěšením zjistila, že panenky skoro nejsou vidět – byly zcela obaleny červenou vlnou z klubka. Opatrně je uložila na dno jámy, pomalu vstala a začala vracet hlínu na původní místo. Když skončila, byla šíleně vyčerpaná. Doma si dala sprchu a pak okamžitě usnula.

Nejprve se nedělo nic. A pak, po týdnu, přišla Evě do práce překrásná kytice s lístkem. „Pro bohyni krásy - od Davida.“ No vida, že to jde, když se chce. Ironii ale vystřídala radost. Za hodinu zazvonil telefon, David ji trochu nejistým hlasem zval na večeři. Eva samozřejmě kývla a okamžitě začala přemýšlet, co si obleče. Tak nějak věděla, že dnes je to opravdu jedno.

Po dvou hodinách příjemné konverzace nad výtečnou večeří a lahví červeného se naplnily Davidovy i Eviny touhy. Tentokrát skončili v jejím bytě, byl totiž blíž a ani jeden nebyl ochoten snášet to příšerné napětí byť jen o chvilku déle, než bylo nutné. Sotva za nimi zaklaply dveře, hladově se na sebe vrhli. Iniciativu převzala Eva. Klekla si před něj na podlahu a začala ho dráždit. Nejprve přes kalhoty, masírovala jeho mužství, ale protože se nemohla dočkat, zanedlouho kalhoty sundala a pokračovala přes slipy. David lapal po dechu vzrušením, věděl, co přijde. Když mu konečně svlékla i slipy, netrvalo to dlouho a Eva byla odměněna.

 

(Čtenář si jistě dovede představit, co následovalo. Takto a podobně si užívali celý měsíc, kdy každá noc byla vášnivá. Zatím vše vypadalo idylicky, ale už brzy se mělo něco stát… Eva uvedla do pohybu síly, které později nebude moci ovládat, ale pro tuto chvíli jí to bylo jedno.)


6 názorů

Nabralo to směr, který jsem rozhodně neočekávala. A je to zatraceně zajímavé:-)) Mám dotaz: Kdy zveřejníš další pokračování?:-))) ( Doufám, že co nejdřív!! )

Narvah
18. 03. 2007
Dát tip
je to možný

violetlight
17. 03. 2007
Dát tip
je to porno? myslím, že ta hranice je v tom, že erotika jen naznačuje, kdežto pornografická povídka více popisuje: "Přiblížil se ke mě a rukou zkontroloval, zda mám kundičku dokonale vyholenou. Byl spokojený, dávám si na tom velice záležet, pokud jde o něj. Naznačil mi, ať si kleknu a vrazil mi svůj klacek do pusy. Držel mi hlavu a lehce přirážel. Semkla jsem rty těsně kolem něj a s potěšením poslouchala jeho slastné vzdychání. Během chvíle se udělal, což byla neklamná známka toho, že jeho přítelkyně je na tom se sexem pořád stejně špatně jako můj přítel - jednou za měsíc je až moc." http://www.sexypovidky.cz/povidky/orgie/ja-a-muj-kamarad.aspx moje povídka dle mého názoru tuto hranici nepřekročila, naznačila, ale včas skončila :-)

Narvah
17. 03. 2007
Dát tip
"Klekla si před něj na podlahu a začala ho dráždit. Nejprve přes kalhoty, masírovala jeho mužství, ale protože se nemohla dočkat, zanedlouho kalhoty sundala a pokračovala přes slipy." - je tohle erotika?

violetlight
16. 03. 2007
Dát tip
to je porno? a neni to spis erotika?

Narvah
16. 03. 2007
Dát tip
to s těma panenkama je strašně komické. jako je najednou omotávala a dávala do toho všechnu energii. v lese hloubila rýče díru, aby ty panenky zakopala. to je fakt dobrý. a vzápětí přijde na řadu pornografie. já ti nevím..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru