Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bezvědomí

21. 03. 2007
15
20
3691
Už jsem si zvykla
polykat jehly
a cítit chuť dřeva
okousaných vařeček
na patře

Hoď po mně koštětem
Zametu ti práh
abys měl čisté
b e z v ě d o m í

20 názorů

palino8
29. 03. 2007
Dát tip
!

Bazi: :-) moc díky :-) hned je veseleji :-D

Baziliška
23. 03. 2007
Dát tip
dobrý, ale ne zrovna dvakrát optimistický...:( (* Hvězdince pro lepší náladu, snad:)

zdjr1976
22. 03. 2007
Dát tip
**

Mio: zas to tak neprožívej.. jen jsem si na něco, nebo někoho vzpomněla a vybavily se mi verše...:-)... ale blázen jsem, to máš recht ;) dík ;)

Mioneo
22. 03. 2007
Dát tip
ženská ty si blázen, že tě hodím do bazénu, kde to bereš a jak se s tím v sobě pereš? vždyť to je zpověď jedné části rozpolcené osobnosti... ale na tip to má splněno ;o)

satannáš
21. 03. 2007
Dát tip
Juj. **T

toš Méhari a kde ty bydlíš? To musíš být někde hodně blízko, co? :-) jo, to místo je taky hodně zajímavý, hlavně tmavý a ponurý a teď zablácený malý staveniště ;), jestli myslím to samé, co ty... Rabb: oj, děkujoj :-)

silence: na tom místě to hlavně hodně často voní čokoládou a nebe je tam zvláštně veliký a krásně malovaný, i když je venku škaredě :-)... a měsíc tam bývá mysticky jakoby za kouřovou clonou, hvězdy blikají všema barvama ;)... a někdy jsou vidět i krvavé červánky..no a k tomu všemu ještě světla aut a autobusové zastávky :-)... Ono vlastně poetické je ;)... hehe... Nedochůdče: moc děkuju :-)

Rabb
21. 03. 2007
Dát tip
oj.. tohle bezeslov..*

Méhari
21. 03. 2007
Dát tip
jojo, moc se mi to líbí, mám miniatury ráda a zvlášť, když jsou takhle nápadité a tvořivé!*t* P.S.Mám navíc ráda jak to u té čokoládovny občas voní, když něco k ránu vyrábí a jdu kolem...jakože tam chodívám často a vždycky dostanu chuť na sladký...:)mám taky zajímavé místo v Olomouci, kde mě něco napadá vždycky když jdu kolem-tam kde teď strhli ten starý most přes Moravu směrem k tržnici a dělají úplně nový...

silence
21. 03. 2007
Dát tip
to místo je zajímavé, olomouc je zajímavá :)

:-) díky :-) všimla jsem si, že na jednom místě v Olomouci mě hodně často napadají verše, ani nevím proč.... zvláštní... a to přitom ani není moc poetické... hih.. výpadovka na Brno a pohled na čokoládovnu, na chodníku za kruháčem :-)... Máte taky někde takové místo?? :-)

silence
21. 03. 2007
Dát tip
Tahle poloha Ti sedí :) *

Smíšek:-)
21. 03. 2007
Dát tip
jadrná miniaturka*

Mánička
21. 03. 2007
Dát tip
hezký :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru