Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Královna Origami

29. 04. 2001
6
0
2299
Autor
Lasy

28. 4. 2001, 16:27

Královna Origami Seděl jsem u oběda s královnou Origami a v tichu, které vůbec nebylo orientální, rozléhal se šustot papíru, kdy s každým jeho přehybem čas stárnul a utíkal o spoustu vět. Před mýma očima dávala život a dar konkrétna fádním listům zítřejšího deníku, co nikdy neměl vyjít. Seděl jsem u oběda s královnou Origami a v tichu, které vůbec nebylo originální s každým přehybem papíru s každým novým, rodícím se tvarem zařezávala a odtrhávala víc a víc mé slupky, masky a falešné tváře. Nakonec jsem zůstal úplně sám bezbranný a obnažený vydán na pospas soudu divé zvěře a zatímco jsem byl papírovými katy trestán za každý zbytečně popsaný list v dáli se ztrácel její pomněnkový smích . . .
Sela
07. 08. 2001
Dát tip
Originální!!! Móóóóóóć dobrý.***

Kovi
07. 05. 2001
Dát tip
ještě se vrátím... už jsem to četla třikrát a obávám se, že ti nebude stačit kritika typu:líbí-nelíbí :) takže vydrž, broučku...

Albireo
30. 04. 2001
Dát tip
Myslím, že Asta to vystihl moc dobře. Krásná báseň na dost nevšední téma zaslouží tip, ať si ji přečte co nejvíc lidiček. **

Astalavista
30. 04. 2001
Dát tip
Díky, Albi :-)

Astalavista
29. 04. 2001
Dát tip
Je to tak zajímavě poskládaný, jako to věci z papíru... A - nevím, je v tom něco, co se mi líbí tak, že dám dneska svůj první TIP.*:-)

Had
29. 04. 2001
Dát tip
... byl jsem v Číně. Kousek od Guilinu jsem potkal jednu čínskou dívku. V rukou jí vykvetla papírová labuť. Dala mi jí na památku. Dodnes jí nosím u sebe. Bylo to takové malé kouzto a Ty jsi mi ho mile připoměl. Dík a típ :o)

Lasy
29. 04. 2001
Dát tip
Já mám zase jeřába . . .

Janis
29. 04. 2001
Dát tip
..a já se jdu přestavět na slepejše... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru