Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prídte ma zavolať ak sa nakoniec niekam pôjde

22. 03. 2007
11
0
1397
Autor
Najmladšia

Je pred víkendom,som chorá,ale myslím, že si určite nikto nevšimne odraný nos a zaslzené oči.

Prespal u nás kamarát nejakého kamaráta nejakej kamarátky mojej spolubývajúcej. Jednoduchšie povedané neznámy človek. Mne to bolo jedno,snažila som sa nevykýchnuť si mozog a jemu asi tiež,bol rád že má kde prespať.


Vyzeral celkom v pohode,volal sa Lubo a bol z Prievidze. Možem toto odložiť?Zobral do rúk moje dielko(obravskú kopu osoplených kapesníkov), hodil ho do koša a položil si na stolík cestovnú tašku.Začal  vybalovať,pozerám na neho kutíkom oka,čo sa ten paholok chystá urobiť,ale vybral si len uterák,čisté trenky a šiel do kupeľne.Ked sa vrátil do kuchyne,sálala z neho voňa škorice. Aaa Ivanin shower gel. No požičal som si,vadí? No čo je toto za týpka ked dobrovoľne pripomína koláč.Asi nie.Dalej som sa učila,vlastne čumela som do papierov a rátala samohlásky v riadku.Bola si už v Prievidzi? Haaapčííííí! Nazdravie.Dakujem,podáš mi prosím ťa servítku. Predviedla som ukážkový jazzový set,najlepší na svete zahraný na ľudskom nose,to vam poviem, vážne bol skvelý. No bola, ale neviem či sa ráta hodinová prestávka dialkového autobusu,lebo ak nie,tak som v Prievidzi nebola.No to si vlastne videla to podstatné,kričí na mňa z chodby s hlavou hlboko v chladničke,prosím ťa..hmmm..Gabika..prosím ťa Gabika možem tieto vajíčka. Haaaaaapči. Dakujem.Máte to tu celkom v pohode.Fajný privát.Existenciu tkanív zabezpečuje kohézia,adhezivita, medzibunkové mechanické a vodivé spoje.No dá sa tu fungovať.Lubo z Prievidze chcel očividne pokračovať v konverzácii,ale SAKRA ja mám zajtra zápočet, ledva to cez slzy vidím a myslím že niektoré slová....ani neviem čo znamenajú!Dáš si aj ty praženicu,nerád jem sám.Ale jasné,a je po učení a vážne som to chcela na zajtra vedieť.Vraciam sa z Linz-u, sťahováci vraj už dorazili do Banskej,ešte ja a hotovo. Tak toto ma absolútne nezaujíma.A čo si robil v Linzi? V bankovej pobočke,ale nevyšlo to s frajerkou tak som požiadal o preloženie na Slovensko.Do riti zalieval si kávu,mne čaj a myslel som si že toto je už navždy,pozrel na mňa ja som opäť smrkala,ale v očiach som sa snažila ukázať záujem o jeho problém(holt možno budúca psychologička),sorry som sa rozkecal a asi by si to nepochopila.No fajn,tak sa zakop.Na druhej strane..zbytočne sa rozčulujem. Vieš,som strašný čurák a asi to s tebou ani nemyslím vážne. A to si mi nemohol povedať skôr,napríklad skorej ako som si na teba zvykla a začalo mi byť s tebou dobre? Prepáč zabudol som.Ani ja sa nechcem rozkecávať,hlavne nie o tomto.
Lubo z Prievidze dokončil praženicu a vážne sa to dalo jesť.Ostal po spomenutí frajerky očividne mimo,takže z rozhovoru o aktivitách v lete,o škole a Prievidzi sme mali radosť ako z vianočných ponožiek.Umyl riad,odložil zo stola 11  kapesníkov,z radiátora vzal uterák. 

A odišiel za sťahovákmi a novou frajerkou do Banskej Bystrice.





Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru