Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Alfa, Beta, Omega

30. 04. 2001
12
1
8409
Autor
Danny

Svíce hoří. Sedím doma a přemítám o životě. Hodně se toho nevydařilo, hodně zklamání, strachů, frustrací... Zrovna včera jsem viděl film o druhé světové válce a hodně na mně zapůsobil. Drsné. Surové. Jsem zřejmě příliš jemná duše na tento svět. Obracím se proto k Bohu s otázkou proč stvořil Satana. Vytahuji modlitební knížku a modlím se. Už jsem to dlouho nedělal, ale nyní cítím, že to k něčemu vede. Kombinace hebrejských slov mě žene stále dále a dále, do nepoznaného, do nekonečna, k Němu. Soustřeďuji všechno své hoře, všechen svůj žal do slov modlitby, křičím na svět, na Boha, na Satana..... Brány vyšších světů se otevírají a já vstupuji do Světla. Vidím nějaké značky, oheň nakreslený na ohni... Je to písmo, text... From: gabriel@heaven.gov To: user3435587845@earth.org Reply-to: adonai@heaven.gov Subject: Re: modlitba #34B364A56458C346F2 Vážený uživateli , Děkujeme, že se ozýváte na naši hotline se svými dotazy. Pro příští reference si zapamatujte identifikační číslo vašeho bug reportu 34B364A56458C346F2 . Při používání beta verze našeho software World 0.8 se mohou vyskytnout některé problémy, které by v době release plné stabilní verze World 1.0 (v dokumentaci zvané "svět, jenž má přijít") již měly být odstraněny. Stále však není znám termín této release. Betatesterům, jako jste Vy, doporučujeme posílat neustále další připomínky a hlášení chyb, aby k tomu mohlo dojít co nejdříve. Thread Samael_Satan 0.666 , jehož odstranění navrhujete, je bohužel nedílnou součástí programu World 0.8 a jeho ukončení by mělo za následek kolaps celého systému. Za vývojářský tým "Elohim" arch. Gabriel (gabriel@heaven.gov) p.s. Připomínáme, že klíčové slovo JHWH je stále považováno za nouzový signál tísňového volání nejvyšší priority a jeho zneužití se trestá!

1 názor

j_i_r_i_k
25. 11. 2002
Dát tip
Zen začátek mě zarazil... Ale nesklamals, fakt super :)...

ikarka
13. 07. 2002
Dát tip
...zamrazilo,pobavilo...možná máš pravdu:-) *

Wolfling
06. 10. 2001
Dát tip
No tak ten Pratchett byl možná trošku přehnaný, ale pěkné to je. Zvlášť informatika to nutně potěší. Tip.

Doubi
01. 10. 2001
Dát tip
Danny: Betaverze???? Tím se ovšem vysvětluje spoustu věcí... (např. můj ex-manžel a tak....hihi )..dík:-))))) a tady máš típ*

Marwin
13. 06. 2001
Dát tip
Dobré. Stejně nečekaný zvrat jaký má v knížkách Pratchett nebo Gaiman. TIP

TOTO mě děsí. Snad právě proto, že je to relativně pravděpodobné .........

Deltex
04. 05. 2001
Dát tip
Hih, ok, zkusim se tam podivat!

Deltex
02. 05. 2001
Dát tip
HIh - good work! Hezké a típnu! Netuším, proč by ale nebe mělo mít příponu -gov?! Snad jen k základní otázce problému - Bůh Satana nestvořil - toho stvořili lidé - konkrétně lidé víry křesťanské. Ten konec je dobrej! Měj se dobře!

Danny
02. 05. 2001
Dát tip
asi jsem to tam nezdůraznil, ale hlavně jsem chtěl povídkou říct to, že

TENTO SVĚT JE JEN BETAVERZE


Print
02. 05. 2001
Dát tip
...jo....*!

Deltex
02. 05. 2001
Dát tip
Já to pochopil... :o)! Ostatně mi to připadá čim dál tím častěji. The Matrix?!

Danny
02. 05. 2001
Dát tip
Deltex: něco na ten způsob. vytvořil jsem k tomuto tématu auditorium a přesouvám diskusi tam

Helča
02. 05. 2001
Dát tip
Pobavilo :o) Více a ž juknu do auditka.

Anais
01. 05. 2001
Dát tip
ne

Wopi
30. 04. 2001
Dát tip
Originální to není (už jsem někde něco podobného četl - jen si vzpomenout), ale dobře napsané a pobaví. :o)) *

myrinda
30. 04. 2001
Dát tip
ano, dobre napsane a pobavilo:-) tip

Albireo
30. 04. 2001
Dát tip
Také pobavilo. Tipovitě. **

Sela
30. 04. 2001
Dát tip
Docela zajimave, *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru