Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

S T R A C H

30. 04. 2001
6
0
1707
Autor
Junkie_23

Tvoj strach je vo veciach, ktoré okolo seba máš. Zbav sa strachu alebo tých vecí.

Keď nič nemáš nemusíš sa o to báť a môžeš viac cítiť lásku Tvoje srdce sa zbaví strachu a zostane v ňom viacej miesta priestoru slobody pre tie pocity čo potrebujú viacej miesta, priestoru a slobody Nemôžeš ich zamknúť do malej izbietky Musíš sa im dať celý Zavrieť oči a skočiť a úsmev prosím...
Junkie_23
27. 05. 2002
Dát tip
ako? a preco? a vobec fakt netreba vsetko skusat... kusat a kmasat...

Naso
21. 05. 2002
Dát tip
Teda Sýkorka... S tým Turmsom si ma dorazila! Jasné!

Sýkorka
20. 05. 2002
Dát tip
:o? Stojí, alebo nestojí? Niekto pod priestorom kde visí tvoje skoč? Skúsila si to? Nič nevlastniť? Naso - Nesmrteľný Turms?

Naso
14. 06. 2001
Dát tip
DOBRÉEE! V jednej knihe od Miku Waltariho ma zaujala myšlienka - človek je otrokom svojich vcí. Čím menej ich má, tým je slobodnejší! Tvoja báseň je expres v tomto duchu. A možno kdesi z podvedomia tieto tvoje verše hovoria o pocitoch hľadania, nenaplnenia, nenachádzania a potrebe odpovedí, pričom záver básne (a úsmev prosím...) indikuje neabsenciu optimizmu, dokonca vtipu. Správna zmes na dobré básnické kokteily... T.

....no a ked tie pocity aj tak nepridu..?

J
05. 05. 2001
Dát tip
skočit - kdyby aspoň náznak, že otevřená náruč bude chytat :-)

Mámalibor
30. 04. 2001
Dát tip
sadisto...

hermit
30. 04. 2001
Dát tip
****-

Janis
30. 04. 2001
Dát tip
* * * * * ...

Vojtek
30. 04. 2001
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru