Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

.---.

26. 03. 2007
5
14
3219
Autor
Fairiella

Že by budoucí vymetačka hospod?

Prosluněný den.
Malé děvče hraje si
s klásky ječmene.


14 názorů

waldekke
29. 03. 2007
Dát tip
klásky, vlásky? * W.

Paulart
28. 03. 2007
Dát tip
Ahoj. My už se známe. Mně se to líbí. Snad ten druhý verš by mohl mít přirozený slovosled: "Malé děvče si hraje". A po prvním verši pomlčku (kyreji)? Tip

Fairiella
28. 03. 2007
Dát tip
Ša-gej: nechápu tvý otazníčky vždy na začátku sdělení, jako bys člověka předem odkazovala do patřičnejch mezí, jako bys byla navrch, ale zdá se mi, že je zbytečný se tu nějak povyšovat, ne. Ječmen tam důležitej je právě z důvodu, že se používá k výrobě sladu, což má zdůraznit ještě prolog. Že je dětinský až pubertální? To má bý synonymum pro "blbý až debilní"? Zní to tak, ale to je tvoje věc. Piš si svoje velký zelený pět sedm pět, to vůbec dětinský ani pubertální není ;) no hlavně... mně to nevadí, neodsuzuju hravost. Měj se.

Fairiella
28. 03. 2007
Dát tip
Baziliška: :) dík

Baziliška
28. 03. 2007
Dát tip
spojení "malé děvče" je poněkud kostrbatý, nicméně s prologem je to kouzelný:) ...

Fairiella
27. 03. 2007
Dát tip
Ša-gej: nejdůležitější je tam stejně ten ječmen, prolog tam je důležitej. Kdyby tam bylo žito, tak už to zavání tim co říkáš, ale ječmen :)

Nicollette
26. 03. 2007
Dát tip
třeba přijde někdo komu to sedne líp nejsem haikufil :)

Fairiella
26. 03. 2007
Dát tip
Nicollette:třeba ta... hajkujovitost? :-D Asi jo, no :)

Nicollette
26. 03. 2007
Dát tip
klásky ječmene byly vždy věrným tématem mnoha básníků :)) technicky to možná haiku je, ale mě osobně tam intuitivně něco chybí :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru