Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tyče

27. 03. 2007
5
20
1937
Autor
johny45

No a čo...

Tyče. Pozerám okolo seba a všade vidím tyče. Až neskôr som si uvedomil, že som v autobuse a držím sa jednej z nich. Volám kamarátovi. Druhý o chvíľu nastúpi. Ani jeden so mnou nechce ísť ďalej piť.

Všade samí ľudia. Mal som pocit, že sa poštím. Naľavo sedí žena, ktorá...možno ani nie je extra pekná...neviem posúdiť, lebo spoza tyče ju veľmi nevidím. Ale má oči. Veľké, obrovské, neskutočne rozmerné oči. Také veľké oči by som chcel vlastniť. Pozerať sa do nich a bozkávať ich. Ešte nikdy som nebozkával oči. Myslím, že je to úplná blbosť, ale tieto by som celé vyoblizoval. Z lásky.

Napravo ďaľšie oči. Rozmazaný make-up. Z viečok sa ťahal dole a ja by som ho najradšej vypil. Milujem rozmazaný make-up. Rozmýšľal som, koľko mám peňazí. Možno by sa to dalo kúpiť. Tie rozmazané a tie obrovské oči. Ktovie, koľko by to mohlo stáť.

 

Stojím, obzerám sa a podo mnou sedí nejaká ženská. Nevšímam si ju, ale ona zrazu zodvihne hlavu a spýta sa ma: „že ide strašne pomaly?“

„Áno,“ prikyvujem, aj keď som mal pocit, že autobus ide normálnou rýchlosťou.

„Vy máte auto?.“

„Nie,“ kývnem hlavou a keď rozmýšľam nad motívom otázky, napadne ma, že auto ide určite rýchlejšie.

„Škoda.“ Vyzerala sklamane.

 

A možno si teraz všetci myslia, že sa poznáme a mne je to jedno, iba sa smejem, lebo som počul, že českí futbalisti mali po prehratom zápase na izbe kurvy a všetci ich za to odsudzujú.

No a čo? Veď sa musia nejako odreagovať. Ale táto bola naozaj škaredá.

Vystúpil som a opäť som mal silný pocit, že sa poštím. Domov som skoro bežal. A zase bol Rosický na titulnej stránke.

 

 

 


20 názorů

salomesr
03. 04. 2007
Dát tip
:)

johny45
03. 04. 2007
Dát tip
No neviem...ja som videl len to mile...to lietadlo som nevidel...:)

salomesr
03. 04. 2007
Dát tip
OK, ja som zasa mile lietadlo ale viac lietadlo ako mile...

johny45
03. 04. 2007
Dát tip
ale viac psychopat, ako mily...:)

salomesr
03. 04. 2007
Dát tip
johny, si mily psychopat...

johny45
03. 04. 2007
Dát tip
ano salomka...otvorene...niektore zeny maju take obrovske, neskutocne velke oci...ktore im az vyliezaju z ocnych jamiek...je na tom nieco pritazlive...na niektorych tych ociach... Ale samozrejme, ze v skutocnosti oblizovat otvorene oci je uplna blbost...je to proste len taka haluz, ktora ma raz napadla...asi som psychopat...:)

salomesr
03. 04. 2007
Dát tip
stale premyslam nad chlapom, ktory by chcem bozkavat a oblizovat oci... to akoze otvorene, johny?

lukášj
31. 03. 2007
Dát tip
taká momentka, ale podarilo sa ti to tam pekne vtesnať :)

johny45
29. 03. 2007
Dát tip
Dakujem ti...;)

johny45
29. 03. 2007
Dát tip
Ma v tej chvili nenapadlo, ze sa pise napadne mi...:-p

niniw
28. 03. 2007
Dát tip
... no ... celkom dobre sa to čítalo ... vadili mi však opakovania píše sa napadne mi :o) (nie ma) :o)

pozorovatel
28. 03. 2007
Dát tip
a chudák bruckner si nic neužil *

..usmev... ...no...taka kombinacia drsnosti s neho...ale nie vzdy to bolo namiesane tak ze to spolu ladilo...aspon pre mna...

Nicollette
27. 03. 2007
Dát tip
a ty víš moc dobře jaký slovíčka na mě platěj :)

johny45
27. 03. 2007
Dát tip
No praveze povodne som to chcel este rychlejsie ukoncit, teraz som to prave este natiahol...:) No ved tam ani ziadna tema nebola...iba taka blbost...:) Ale od teba som tip uz dlho nedostal, budem sa musiet posnazit...:)

Nicollette
27. 03. 2007
Dát tip
taky mě překvapilo že z toho dělaj takový haló a že za to maj dostat dokonce pokutu :)) nějak si to honem rychle ukončil :) téma mně moc nezaujalo, příště :)

johny45
27. 03. 2007
Dát tip
Dakujem ti salomka...v poslednom case mam pocit, ze ma zacnu obvinovat z neviemakych nechutnych a uchylnych veci, ale som fakt "skoronormalny"...:)

salomesr
27. 03. 2007
Dát tip
zaujimavo chlapske

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru