Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Past glorys

28. 03. 2007
19
48
5642
Autor
bajron

uz som to tu dnes uverejnil...ale pod inym nickom(ktory som zmazal)...

Slnko krasne svietilo

fukal studeny vietor

a ja som ako maly chlapec

nahanal tvoje vlasy

a snazil sa ich ulozit

na miesto

kam patria


chytal som slnecne luce

a (v)maloval som nase stastie

do vsetkych vizii

ktore nam nukalo

okolie Torysy

a nas mlady vek


---------------------------


aj ked tvoju tvar

v mojich ociach uz nevidno

a jazykom

odkial je tvoje meno

uz neviem hovorit

predsa

si vo mne nechala(zabudla)

viac

ako som cakal

mozno chcel



myslim

ze som bol stastny

48 názorů

bajron
30. 01. 2008
Dát tip
snad:) nic idem ja uz konecne spat...dotahalo mi album...dik za zastavenie a dobru!

Ericek
30. 01. 2008
Dát tip
snad len dobre :)

bajron
30. 01. 2008
Dát tip
vdaka! uvidime ako dalej sa to bude vyvijat...

Ericek
30. 01. 2008
Dát tip
hej, asimilaciu... si trefnejsi, vyberas lepsie slova, skratkovitejsi, stylisticky si sa tiez do urcitej miery zlepsil... celkovo sa mi zda asimilacia vyzretejsia ako toto :)

bajron
30. 01. 2008
Dát tip
jaj tu asimilaciu?ako vidis posun v tej asimilacii oproti tejto veci?-neviem ci som spravne pochopil tak sa pytam:)

Ericek
30. 01. 2008
Dát tip
hej, viem... obcas ho zabudnem zakliknut :D tu, co mas pridanu poslednu som myslel..

bajron
30. 01. 2008
Dát tip
aku poslednu?:) diky! inak ta hviezdicka sa dava v komentaroch vtedy ked davas textu tip...;)

Ericek
30. 01. 2008
Dát tip
je to fajn... velmi precitene... :) som cital opat tu tvoju poslednu pred tymto... je tam poriandy posun citit :) *

bajron
12. 12. 2007
Dát tip
vdaka za peknu kritiku!:)

aha, sry, ešte klub...podľa nálady, nie podľa názvu či slov to cháp;)

* príjemné vypovedanie reality...aspoň to tak pôsobí,....jednoduchý štýl, ktorý veľa povie a veĺa skrýva a odhaľuje zároveň

bajron
02. 12. 2007
Dát tip
obvzlast ked to bola taka prva fakt ze skutocna laska... vdaka!:)

avox
02. 12. 2007
Dát tip
jo, člověk pozná, že to bylo štěstí, až když už je pryč... chytat sluneční paprsky - snivá představa, moc pěkné... */

bajron
16. 06. 2007
Dát tip
ani mne...ved ja ani neviem kto je seban:)

bajron
13. 05. 2007
Dát tip
vdaka!ako vauźne ja co sa tyka takych znamych ludi neviem nic...

moonspell
13. 05. 2007
Dát tip
Andrej Šeban...jeden z vyznamnych a dobrych slovenskych hudobnikov.." Študoval súkromne u prof. Borisa Thurzu a hudobnú vedu na FFUK. Začiatkom 80. rokov bol gitaristom a skladateľom skupiny Demikát, neskôr Banket. Spolupracoval s mnohými hudobnými osobnosťami (Pavol Hammel, Gábor Presser, Dežo Ursiny, Marián Varga, Richard Müller, Peter Lipa, Marika Gombitová a mnohými ďalšími). Viedol vlastnú formáciu ASH band a bol spoluzakladateľom skupín Šeban - Rózsa - Buntaj a Free Faces. Vydal niekoľko sólových albumov a zložil hudbu k niekoľkým filmom. Býva v Bratislave."

bajron
13. 05. 2007
Dát tip
nie nepoznam...:(

moonspell
13. 05. 2007
Dát tip
ty nepoznas Šebana? ax jaj..

bajron
13. 05. 2007
Dát tip
no z casti mozes mat pravdu najme co sa tej druhej casti tyka... a ja som rad ze mi vyjadrujes svoj osobny nazor! takze vdaka!

moonspell
13. 05. 2007
Dát tip
podla mna je to napisane trosku frazovite, pouzivas tam vety,co sa pouzivaju velmi casto pri opise smutku a pod. p.s.-je to len moj osobny nazor.. :)

bajron
15. 04. 2007
Dát tip
aha tak ja popravde neviem kto je seban:)

vlad03
15. 04. 2007
Dát tip
ten seban to len spieval:)

bajron
14. 04. 2007
Dát tip
aj ja som okuzleny z tvojho komentara;)

Kosatka
14. 04. 2007
Dát tip
Jsem okouzlená:)

bajron
14. 04. 2007
Dát tip
no sebana som necital ale mozno sa casom aj k nemu dostanem:) no mne sa tie zatvorky velmi pacia:) chcem pouzivat aj nadalej:) diky!

vlad03
14. 04. 2007
Dát tip
hehe, to mi pripomenulo sebana: slova su na hranie/a ja som ako male decko... hej, tote zatvorky som nikdy nemal rad ale inac perfektna

pozorovatel
12. 04. 2007
Dát tip
až na závorky*

bajron
11. 04. 2007
Dát tip
vazne vdaka!

palino8
11. 04. 2007
Dát tip
veľmi pekne podané... pekná, milá hra so slovíčkami, nenásilné, verím Ti to :)

bajron
10. 04. 2007
Dát tip
jj uz teraz ano:) ja ju mam aj na madnesse...:)

bajron
10. 04. 2007
Dát tip
ako myslis povedoma tvorba? ze sa na niekoho podoba?

obluda
04. 04. 2007
Dát tip
fajn

bajron
01. 04. 2007
Dát tip
vdaka!

tahle je moc hezká *

bajron
01. 04. 2007
Dát tip
vazne ti dakujem za tuto kritiku(nazor)! nikdy som si to nevsimol a ani mi to nikdy nikto nepovedal!a mas pravdu samemu sa mi vybavilo kolkokrat a kde som slnko pouzil...ale islo skor o spontanost ako zamer:) ano obraz slnka je velmi silny pre mna obvzlast preto lebo ked vonku svieti slnko mamlepsiu naladu(a aj den) ako ked nesvieti!

a2a2a
01. 04. 2007
Dát tip
Znovu jsem se podíval na všechny tvé věci a s výjimkou jediné básně se ve všech obraz se sluncem objevuje. Mám totitž zato, že slunce je velmi silný obraz a ke všemu hodně zaužívaný, a proto pokud nemá smysluplný kabátek, a je jen dekorací, pak je to ke škodě. Totéž se týká slunečních paprsků, apod. Když pak čte člověk autora častěji, nebo za sebou, pak to trochu vadí. Nepovažuji to však za něco, co by mi tvé básně nějak výrazněji kazilo.

bajron
30. 03. 2007
Dát tip
:)som rad ze si si prcitala odomna viac veci:) inak to s tym slnkom narazas na moju vec Zem(e)a gula?alebo resp mozes byt konkretnejsia co si tym myslela?vopred vdaka! a vdaka za komentar!

a2a2a
30. 03. 2007
Dát tip
je hezká, z tvé dnešní tvorby nejhezčí. Vůbec projevuješ smysl pro hezkou lyriku, v některých básních to však občas kazíš sluníčky a slunečnicovými obrázky, ale to podstatné směřování k lyrice je zřejmé.

bajron
29. 03. 2007
Dát tip
vdaka! ale vacsinou pisem ked mam depky:)aj ked teraz uz pomenej-tie depky:)

takové krásné pohlazení..píšeš hezky..zahání mi to depky*

bajron
29. 03. 2007
Dát tip
so si cital tovje veci a som si vsimol ked si pisal s renasom ze si alternick...aspon tak nejak to k tomu doslo:)

bajron
28. 03. 2007
Dát tip
jj mal som to uz ako radoslav samsom...ale som zmazal to konto a dal toto:) vdaka za tip!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru