Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tlačíš mě, když se opírám, tak zapomeň...

30. 03. 2007
2
25
1858
Autor
Quaken
studíš

tak ti aspoň z vlasů vybírám
vši vzpomínek

25 názorů

martinez
23. 04. 2009
Dát tip
jo - mám ho (to avi) :o)

Quaken
23. 04. 2009
Dát tip
(jo avi)

Quaken
23. 04. 2009
Dát tip
...podobná tématika, nepodobné zpracování a celkově to asi není tak hezké. Ale proč ne :)

martinez
23. 04. 2009
Dát tip
že jo? ten filmeček beznadějně miluju už několik let :o)

Quaken
23. 04. 2009
Dát tip
přenádherný typ spamu :)

martinez
23. 04. 2009
Dát tip

Quaken
23. 04. 2009
Dát tip
A B C D kočka přede :)

martinez
23. 04. 2009
Dát tip
hele, to je hezký tu - dlouho sme spolu nespamovali :o)

no jo, tu už sem byla - a dokonce dost akční :o)

nezaujala

Quaken
09. 04. 2007
Dát tip
Potěší, že to tak vidíš :) Díky.

Quaken
05. 04. 2007
Dát tip
Díky za pozitivní kritiku, potěší. Nicméně uvažuju o tom, že to hodím do indispozic, páč zamýšlím stvořit pokračování, které by si už však nezasloužilo veřejnou kritiku. Když jedno, tak i druhé... ;)

Lucia6
05. 04. 2007
Dát tip
to spojení vši vzpomínek je važne skvělé.jinak si rikam,ze ten nazev je mozna dleší než básen:-) ale co,tentokrat to neni na skodu...

Quaken
31. 03. 2007
Dát tip
chaotik? co to je? dobrou...

martinez
31. 03. 2007
Dát tip
taťko, seš chaotik - dám ti píseň na dobrou noc a uteču ti... ahoj zas jindy :o) můj poslední dnešní spam: (jsou tři a ne na židli... :o)

Quaken
31. 03. 2007
Dát tip
..|.....| ..O....O .O....O :______: :......: :°°°°°°: mela to byt zidle no :D

martinez
31. 03. 2007
Dát tip
tak já mám č.3 - pokud mě nepředběhneš teda...

Quaken
31. 03. 2007
Dát tip
tématický spam č.2 ....^ ^..... ...(o o).... ...((..))... ..(______).. moc se mi nepovedl :-)

martinez
31. 03. 2007
Dát tip
fajn - tématický spam č.1

Quaken
31. 03. 2007
Dát tip
Njn, měl jsem to napsat do zprávy, to mě nenapadlo... Ale co už, čtenář se nejdřív přečte dílo a pak i výklad autora... mno...je to slabší, když se na to teďka dívám, asi jsem tomu ubral na "atmosféře". btw: Tak to rychle zaspamujme :-P

martinez
31. 03. 2007
Dát tip
neměl bys to takhle vysvětlovat - aspoň ne veřejně... když už, tak zprávou... vysvětlení je delší než dílko... těch pár slov bys měl nechat na čtenáře působit - ať si je vnímají po svým (taťko )

Quaken
30. 03. 2007
Dát tip
Je to ze života, uhodl jsi správně. - Představ si židli, na které sedí dva lidi. Oběma je nepohodlně, ale pro potěchu sobě sedí dál. Opřou se, ale kosti tlačí. Jeden cítí, že budoucí vzpomínky budou bolet. Hladí si vlasy a pokouší se obavy rozptýlit. Dere je představa, že tento okamžik je možná naprosto jedinečný. - __ nevím, asi je to blábol; nejde to jednoznačně popsat, jde spíš o kupu pocitů... Toť tak vše ;)

Zajímavé. Řekl bych že to reflektuje něco ze života, že? A vši napsáno hnědou barvou, hnědá značí špínu. Dobré.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru