Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rychlík Láska [29.04.2001]

01. 05. 2001
2
0
1471
Autor
Rising_Star

Přiložte pod kotle! Rychlík Láska dnes projíždí městem a nestaví Vypusťte páru! Přidejte plyn ať píšťala zazní a blaženost jásá! Jen v rohu strojovny černý muž tiše lká on jediný ví, že tahle lopata byla poslední
jorel
13. 08. 2001
Dát tip
no, po opětovném přečtení přiznávám, že ta lopata tam sedí a oči topičovy zasněně hledí ...

Rising_Star
09. 08. 2001
Dát tip
Autor se pokusí o malý výkládek :)) poslední lopatka s uhlím, poslední noc, poslední schůzka, "point of no-return", místo, odkud už není kam jít, pak už ten skvělý nablýskaný rozjetý vlak začne jen zpomalovat, zpomalovat, ... stááááááááááát, v poli, opuštěn, bez energie..

Wopi
09. 08. 2001
Dát tip
no... ono se to dá vyložit i obecnějc... poslední lopatka - poslední rande a vědomí, že jiný už nebude... ;-) tak jsem si to vyložil a proto úsměv :-)

suva
08. 08. 2001
Dát tip
asi přechod na ústřední topení... :c(

Wopi
08. 08. 2001
Dát tip
KID mi ani nedá avi... Mně to taky směšný nepřišlo - to byl jen široký úsměv, neb jsem si vzpomněl, jak jsem přikládal poslední lopatku ;-)

jorel
06. 08. 2001
Dát tip
nějak mi nesedne ten obrat "že tahle lopata byla poslední". jinak je vidět, že máš talent a to mě těší.

KID
02. 05. 2001
Dát tip
*, ale jako Wopimu mě to směšný nepřijde....

Wopi
01. 05. 2001
Dát tip
:)) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru