Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

návštěvníkům 'božích' auditorií

01. 05. 2001
0
0
6677
Autor
Danny

rozmnožila se nám tu auditoria o víře a Bohu. Nebudu nikomu vnucovat žádný názor, pouze doporučuju k přečtení knihu Ericha Fromma "Budete jako bohové" : velice dobrý sociologicko-historicko-psychologický rozbor víry , konkrétně Starého zákona btw, Anais mi říkala, že existuje dílo z názvem Sociologie víry, ale nepamatuju si jméno autora - snad Anais napíše něco do kritik k této upoutávce. p.s. nepíšu to do Kultury, protože tu nikdo nečte a Upoutávka je to taky.
Marwin
13. 06. 2001
Dát tip
Prokletí: souhlasím se Simonem a Farokh, PROČ?

zolli
09. 05. 2001
Dát tip
Ufííí už si ji Ten dábel vyzved? On čte rychle mohla bych být druhá?

farokh
07. 05. 2001
Dát tip
Prokletí:Taky machírku,měl bych stejnou otázku jako Simon

Laďa
03. 05. 2001
Dát tip
Hele, jaktože nikdo nečte Kulturu, já Kulturu četla včera.

Regis
03. 05. 2001
Dát tip
Doporučil bych knihy Zenona Kosidowkeho Příběhy od Mrtvého moře, a Příběhy evangelistů a Když slunce bylo bohem. Dále existují dvě zajímavé knihy, jména jejichž autorů mi vypadla z hlavy, snad jen knihu Obecné dějiny ďábla napsal Francouz a autorkou Dějin boha je Američanka. Nepřesnosti ve jménech přičítejte mé mizerné paměti na přesná jména... Knih na dané téma je, jak říkají bratři Slováci, neúrekom...

Regis děkuji za doporučení :)

inventor
02. 05. 2001
Dát tip
ufo: první zájemce o zapůjčení, pokud nemáš vysoké poplatky, jsem já :-))) vážně...

Miroslawek
02. 05. 2001
Dát tip
Hare Kršna

Marigold
02. 05. 2001
Dát tip
C.S.Lewis: K jádru křesťanství Je hooodně dobrá knížka a taky vám řeknu, kde jí koupíte:-))) ... žijte blaze:)

Wopi
01. 05. 2001
Dát tip
No... knížky jsou fajn... ale tohle si musí ujasnit každý sám v sobě.

Prokletí
01. 05. 2001
Dát tip
Danny: díky, četl jsem, skvělá věc, doporučuju každýmu..... přestože jsem z "božských" auditorií mírně unaven m.

ulita
01. 05. 2001
Dát tip
jéééé já ani nevím, že tu takové příšernosti existují...:)

Danny děkuji za doporučení...knihu si pokusím sehnat a se zájmem ji určitě přelouskám...ještě jednou děkuji :)

Prokletí jednu otázku...proč se vůbec angažuješ v takových auditoriích,když jsi z nich mírně unaven ? Jen je to pro mne trochu nelogické...děkuji za odpoveď s úctou Simi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru