Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro..

01. 05. 2001
2
0
2191

Pro tu lásku která radši trápí jeho než sebe Pro všechny ty co přátelům slibují nebe Pro sílu která drží nás nad vodou Pro víru které lidé pomohou Pro děti co nemaj si s kým hrát Pro lidi co nemá nikdo rád Pro zvířata co už se netrápí Pro holky který se v komplexech utápí Pro kluky který láska skolí Pro všechny který něco bolí Pro první zážitek kterej hrůzu nahaní Pro lásky co hladí tě po dlani Pro smrt a těžký umírání Pro ty co tě hrozně raní Pro nás co smutní jsme Pro nás co vždycky pomůžeme Pro všechny co se denně trápí A pro ty co se nevrátí Pro smutný oči A pro zkaženej svět Pro ty kterým se hlava točí Pro ty kterým je furt pět Pro ty měla bych poslat tichou silnou zprávu Ať drží se! Jsou v právu !!
dik brasko ale ted uz se miá todle fubec nelibi...

Barny
08. 10. 2004
Dát tip
Vidíš mě naopak naprosto nejíc:-)))

chapani se behem doby posouva...

Barny
08. 10. 2004
Dát tip
Však já vím,šak sme se o tom bavily, ale tedka momentalně se mi líbí........:-)

dyt ja ti nenadavam:*)))))))

jo jen jeste neposilej mi prosim avi dyz mi pises kritiku diky...:*))

Barny
08. 10. 2004
Dát tip
Vsak eště, aby jo:-)) A já sem ho poslal joo?.-)) bylo asi nedopatřením.-))

Barny
05. 10. 2004
Dát tip
Todle je naplosto nejlepčí, akorat se divim, že to nema tak aspon tisíc tipuuu:-)) tak já ti dam aspon svůj:-))))))

todle uz sou stary vecicky...tak mozna proto...ale nemyslim si ze by to bylo az tak zoufale..spis odpovidajici:*))))))))

ondrech
07. 08. 2004
Dát tip
je škoda, že autor jako ty nemá moc velkou návštěvnost. a hlavně moc kritik.... to mě zaráží.

ondrech
06. 08. 2004
Dát tip
jeee, zase to nechápu. ale to je normální.

neboooooooooj ja se nediviiiiim

Seregil
20. 06. 2004
Dát tip
Uf... tohle je trošku slabší.... výčet klišoidních výkřiků... nesedlo mi to ... :/

chapu..me se to taky moc nelibi...ona myslenka zaslouzila lepsi zpracovani...chmm..priste:*)))))

Mámalibor
01. 05. 2001
Dát tip
*!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru