Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sjezd motýlů, rovněž andělů

02. 04. 2007
11
14
1865
Autor
Ivo Koivo

inspirací mi byl pan Skácel, takže pro něj a taky smítko pro Vás


Je mylné domnívati se, že děti po narození neumějí chodit. To jen neviditelná křídla na zádech jsou jim příliš těžkým břemenem a ještě ve školce se jejich krůčky pod tíhou podobají rozeklané dubové kolébce.
V první den školní caparti perutě zhmotní. Naplní je pouzdrem s množstvím barevných ořezaných tužek.
Nechybí chránítka na hroty, jen aby se křídla neporanila!
Během let se křídla plní myšlenkami jiných. To se jim nelíbí. Křídla jsou křídla.
Děti rostou jako z vody a letky se onou vodou zmenšují. Jsou mokrá, znavená.
Jednoho dne je silný proud odnese s sebou kamsi do neznáma.
Ale nezoufejte a přijďte shlédnout sjezd motýlů i andělů. Každoročně první den v září.

 

14 názorů

věrno své kategorii mi dílko radost udělalo - su spokojena a tipuju... *

Ivo Koivo
02. 04. 2007
Dát tip
Děkuji Vám všem za čas i názory, speciálně Vesuvance za motýla. Motýla jsem našel i ve slovech Dost ostrého kritika, takže půjdu klidně spát:)

Skácela miluji... Jen bych já osobně dala trošku jiný konec, ne tak odlehčený...Mám pocit, že ti to graduje, ale pak to na konec zase nějak zbytečně utlumíš...

Jolana19
02. 04. 2007
Dát tip
děti..andělé..myšlenky..a pokud možno vlastní..neotřelé.. :-))

Zuzulinka
02. 04. 2007
Dát tip
na čt2 byl v sobotu dokument o vývoji chůze, bylo to zajímavé:-)

vesuvanka
02. 04. 2007
Dát tip

vesuvanka
02. 04. 2007
Dát tip
:-))) milé... TIP a pokud jde o sjezd či slet motýlů, zejména otakárků - bývá za slunečných teplých dnů na vrcholech kopců Středohoří - kdo nevěří, ať tam v květnu běží :-))))

silence
02. 04. 2007
Dát tip
je taková, mmm, milá :) jo:) *

avox
02. 04. 2007
Dát tip
tak trochu v rozpacích... nevím, ještě se vrátím...

Ivo Koivo
02. 04. 2007
Dát tip
díky za rady a kvězdu, opravím:)

Baziliška
02. 04. 2007
Dát tip
máš tam několik prohřešků proti češtině: "pouzdrem se množstvím"...bylo by vhodnější (i rytmicky) "s" po letkách (ž. rod) následuje tvar přídavného jména poukazující na střední rod nelze "vzhlédnout" sjezd, pouze "shlédnout, obhlédnout"...předpona "vz" se vztahuje ke směru vzhůru je tam ještě pár stylistických nedostatků, ale vzhledem k náročnosti zvoleného tématu je to pro mě na tip:)) podařilo se ti neudělat z toho laciný přeslazený kýč...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru