Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlaštovka

04. 04. 2007
6
11
1926

Věnováno Pavlíně

Poskládal jsem Ti
                                  papírovou vlaštovku,
to abys nemusela
                                 domů
                                             chodit pěšky.
Noční Prahou
                          můžeš teď letět
                                                       na  vlaštovce...



(Praha, klub Kaštan, prosinec 2006)

11 názorů

damaxy
29. 05. 2008
Dát tip
pekná miniaturka -t-

pivnik
19. 04. 2007
Dát tip
ale zase takova chuze je moc zdrava... :) ale vlastovka krasne poeticka...

vesuvanka
07. 04. 2007
Dát tip
milé :-))) TIP

Jenže taková vlaštovka, ta je jen pro někoho... ale jinak dík:-)

Jenže taková vlaštovka, ta je jen pro někoho... ale jinak dík:-)

Tvořím spíš intuitivně (literární normou příliš nedotčen), proto to někdy může znít trochu "neučesaně". To ale neznamená, že bych se bránil diskuzi, naopak - výměna názorů tříbí schopnosti i vkus - díky za reakce:-)

Jezuita
05. 04. 2007
Dát tip
BY JSI..naebo byla jsa.. Vážně : zajímavá forma grafická :-)

avox
05. 04. 2007
Dát tip
souhlas s koníkem, proč tedy stojíš o hlubší kritiku, co od ní čekáš? :-))

Díky, popřemýšlím. Ale že by ABY JSI nepasovalo?? No, pokud fakt ne, potom, jak říkával v těchto případech můj oblíbenec Charms, odpovím: "To já tak píšu vždycky, to je můj styl.":-)

asi bych skončila za tím pěšky... ale je to milý Poskládal jsem Ti papírovou vlaštovku ABYS nemusela domů noční Prahou chodit pěšky... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru