Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pokorná

04. 10. 1999
0
0
1915
Autor
slavek

další ze série přívlastkových básniček

Já prošel světa kraj, prošel jsem peklo, ráj, prošel jsem hory, údolí, prošel jsem města, okolí, přešel jsem moře. Jedl jsem rajská jablka, hladověl u cest bez floka, rozdával plnou náručí, čekal jsem co mi poručí, znal radost i hoře. Prosil jsem Boha o milost, i vzpurně křičel, že už dost, že život je jen trápení, jež ve štěstí se nezmění, jen bolest bez hranic. Já prošel skoro celý svět, pošlapal jsem z růže květ, a hledal mezi kameny, hlavu, jež má být mezi rameny, však nenašel jsem nic.
Anonym
19. 10. 1999
Dát tip
život není peříčko ...

kačka
11. 10. 1999
Dát tip
Slávku, jsi čím dál lepší, mám pocit, že vím, co chceš říct, lyrika to dělá za tebe, je to o něčem blízkém asi pro všechny, co tě čtou rádi sebe nevyjímaje.

slavek
11. 10. 1999
Dát tip
děkuji. Jsem rád, že mi rozumíš

Bibša
10. 10. 1999
Dát tip
Ještě furt jsi nic nenašel?

slavek
10. 10. 1999
Dát tip
zatím... díru do krku..

slavek
07. 10. 1999
Dát tip
Rivečko.... :-)

slavek
06. 10. 1999
Dát tip
děkuji. A není o co stát. Znova opakuji, žádná ztráta by můj odchod nebyl. Maximálně tak pro mě. Proto jsem zde zcela sobecky zůstal

Rivka
06. 10. 1999
Dát tip
Zcela sobecky mě tvá přítomnost i nadále velmi těší.:-)

Merle
05. 10. 1999
Dát tip
Až na tu poslední sloku, kde ti o 3 nevycházejí počty slabyk (kameny - rameny) je to dost pěkný.

slavek
05. 10. 1999
Dát tip
já a matematika :-) Co je to tři? :-))

Bibša
05. 10. 1999
Dát tip
a tys chtěl odejít? O tohle jsem měla přijít? Slávečku, ty lyriku, jdeš do sebe !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru