Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přijdu tě obejmout

02. 05. 2001
8
0
2102
Autor
Klárka

... jmenuje se Maruška a už strašně dlouho žije sama se svými dětmi ...

Stopy tu zůstaly, to jenom sníh se zdejch tvářičky roztály pro malou neteří skrýváš ji do peří a taky kocourka a nové přátele leccos se přihází... Víš, moje miloučká, prostě jen věříme, pěstičky sevřené podětštit duši svou dobře to dopadne dobře to dopadne V nadějích usínáš sama, tak sama, tak! S cejchem zlý jistoty "jinak to nebude"! Přijdu tě obejmout, Maruško, s měsíčky, jahůdky donesu, fialky, opravdu! Jenom mi nezmrzni, usměj se do světa očička zazáří kocourek prohne se skočí ti do klína Maruško ne vinná .... !
hermit
18. 10. 2001
Dát tip
tip (*)

Pája
14. 06. 2001
Dát tip
*

šelly
28. 05. 2001
Dát tip
souhlas s Mirindou.....líbí , ač to je smutný

Sala
09. 05. 2001
Dát tip
***!

Carodej
04. 05. 2001
Dát tip
*

Albireo
03. 05. 2001
Dát tip
Mně se to líbí úplně celé. A samozřejmě s tipem. **

rire
03. 05. 2001
Dát tip
* pro všechny obejmu pohladím

Mámalibor
02. 05. 2001
Dát tip
....roztomilé.... asi jsi taky taková ....*!....

Ženatej
02. 05. 2001
Dát tip
*

myrinda
02. 05. 2001
Dát tip
Stopy tu zůstaly, to jenom sníh se zdejch .. prostě jen věříme, pěstičky sevřené podětštit duši svou dobře to dopadne dobře to dopadne .... tohle se mi libi nejvic .

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru