Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzdálený cíl

04. 10. 1999
0
0
1626
Autor
slavek

O lásce jež je již dopředu marná.

Ty můj nejmenovaný princi. Příliš vzdálen, bys mohl mým být. Sedím v hospůdce Na Kozinci, a vůbec nechci pít. Pohled Tvých očí krásných. I Tvoje slova laskavá. Je jako pohlazení od hvězd jasných, představa lásky lákavá. Jsme na jiných březích, můj vzdálený, krásný obraze. Přemýšlím o všech verzích, a bez cíle bloumám po Praze. Tvůj obraz dávno zavátý mi před očima leží. Mezi námi příkop příliš okatý, naše životy jiným směrem běží..
kačka
07. 10. 1999
Dát tip
Slávečku, nevracej se zpátky, nestavěj i TU BOLEST před oči, prosím, časem dojde přebolení - pusinka od tvé malé "ranhojičky" - vím, ještě mi to moc nejde..

slavek
07. 10. 1999
Dát tip
kačenko, jde Ti to perfektně. :-)

slavek
06. 10. 1999
Dát tip
Bibuško, v tomto případě vím bohužel dost jasně. Jak jsem řekl. Dva rozdílné břehy jedné řeky..

Merle
05. 10. 1999
Dát tip
Jojo, takovej je život :-((

slavek
05. 10. 1999
Dát tip
co bych dal za to, abych jí neměl?

Bibša
05. 10. 1999
Dát tip
Slávo, jestli je to jen trochu míň marné, než to píšeš, tak neházej flintu do žita, ale jestli už teď víš, tak prosím Tě zapomeň, zavři, zamkni, neotvírej - jinak Tě to zničí !

Anonym
05. 10. 1999
Dát tip
Naše životy jiným směrem běží, ale v jistý okamžik se střetnou....., nezoufej, já jsem si taky
nemyslel před rokem, že se mi může život změnit k dobrému)))

Galax

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru