Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

perníkové srdce

09. 04. 2007
8
33
4607
Autor
Ó

celé své srdce jsem Ti dal
ani kousek si nenechal
a měl jsem Tě tak rád

jen pro Tebe jsem z mrtvých vstal
a protivenství se jen smál
zdravý, silný, mlád

 teď vidím srdce před sebou
a chybí malá část
já jsem je poslal za Tebou
byla to na něj past?

dnes vrací se mi zraněné
to srdce smutné, zlomené
já nechal jsem se zmást?

řekni
prosím
  že je to jinak...


33 názorů

to bol návrh...ty to môžeš upraviť inak :D

Ó
17. 12. 2007
Dát tip
...no ...ale... není tak....to je spíš ...po slovensky...

ok, ale v tom prípade ti toto netipnem...strašne to zakončilo mimo rytmus;)

Ó
17. 12. 2007
Dát tip
...no jo, když bych to musel měnit, tak to už bych se vlastně mýlil...

ten záver totálne mimo rytmus...toho je škoda...inak to malo rytmus a odpustila by som aj gramatické rýmy;) řekni prosím že je to jinak... že to není tak...alebo tak nejako aby to šlo do rytmu tej básne;) neskúsiš to zmeniť?

Ó
22. 11. 2007
Dát tip
...ano...já se polepším...a dík...

kaacena
22. 11. 2007
Dát tip
do srdca sa nekuse...srdce sa opatruje...:)

Ó
20. 11. 2007
Dát tip
...dík...

palino8
20. 11. 2007
Dát tip
prijmi moju sústrasť

Ó
20. 11. 2007
Dát tip
...Ó...tolik výkřičníků...jsem bohatý člověk..ale zároveň mám velký smutek...můj cvičený králíček Kačenka umřel/a/...někdy nemusíme dávat celé srdce...ale i kousek z kousíčku zabolí.../a nesmažu to, nesmažu to, nesmažu to/ - "já se nebójim" - říkal zajíc z pohádky...

palino8
20. 11. 2007
Dát tip
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

avox
30. 06. 2007
Dát tip
já vím... jen zůstaň "skorodítě", vždyť muži prý nestárnou :-))

Ó
29. 06. 2007
Dát tip
.......život je pes....a já se musim holit...netuším jak mě to napadlo, asi ti Starci...někdy jsem strašně "dospělý" jindy skorodítě...

avox
29. 06. 2007
Dát tip
o, lvů se bojím, nejsem krotitel, ale mám pesinu, ta miluje králíčky :-))

Ó
29. 06. 2007
Dát tip
...nejsem králík...já jsem Lev...ale mám cvičeného králíka...Kačenku...

avox:já vím,došlo mi to...děkuji a měj se také moc hezky

avox
29. 06. 2007
Dát tip
to jsem nabídla přece Ó, ne tobě, tobě šťastnou cestu za radůstkami!

ne,okousané srdce to v žádném případě.... srdce ze salátu?..to taky ne,jen to medové beru,tak pa,odjíždím zase sbírat radosti,abych mohla přežít pak podzim a zimu zase:o)

avox
28. 06. 2007
Dát tip
Ó, přišlo mi avi... že bys mi taky dal kousnout? :-))já ti můžu nabídnout srdíčko ze salátu, chceš? :-DD

Ó
28. 06. 2007
Dát tip
...ale ne...jakože nemám už celé...což jistě uznáš... nabízet okousané srdce...já ti nevím jestli je to slušné.../že jsi vyhrála, nebo našla poklad ?/...

za tak krátkou dobu už nemáš ani kousíček?...No plakala bych,ale zrovínka jsem nastřádala v Side radosti,sic jiného druhu,než-li bys pomysleti moh,takže ještě plakat nebudu-

Ó
28. 06. 2007
Dát tip
...jo, máš pravdu, celé Ti ho nedám...vlastně už ani nemám...

perníček já ráda,hodně medovýýýý...pošleš?Ale neříkej,že klidně...

Ó
28. 06. 2007
Dát tip
...dík holky...za vámi ho klidně pošlu...a můžete si i kousnout...

moc hezké...*T*

kaacena
27. 04. 2007
Dát tip
nuž Ó:) čo k tomuto? môj obdiv, ja nedokážem písať o takýchto veciach...

avox
11. 04. 2007
Dát tip
jen když poplynou ze srdíčka, nikoli jako řečnické cvičení... :-))

Ó
11. 04. 2007
Dát tip
...díky...asi fakt pár podobných napíšu...

avox
09. 04. 2007
Dát tip
*/

Ó
09. 04. 2007
Dát tip
...víš...rozhodl jsem se, že teď napíšu pár... opravdu...takových "básniček"...a dík...potěšilo mě, že se Ti líbí...

a sakra - i kluci jsou takhle cíťaví? ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru