Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

rachot ze sklepa

Výběr: Print, sidonia
11. 04. 2007
7
12
2600
Autor
houmles

Kobol vole.

Klenutej sklep byl plnej uhli Mokry zdi davno popraskany Zarovku s dratama davno slohli Jediny hajzly byly ucpany Do toho prisli podivny lidi Zvlastni ucesy vobarveny Pritahli bedny to se nevidi A zacli hrat pisne priserny R: Fuj fuj debile di se vysrat debile.. Mlatili do vseho co bylo kolem A rvali prisprostly rikadla Zvesti se tahnuli celym tim domem Aby snad strecha nam nespadla! Nastesti v hospode sedely posily Ziznivejch punku celej sal takze ty pankace nakonec nezbili A rachot jde ze sklepa dal R: ...

12 názorů

sidonia
22. 04. 2007
Dát tip
A rvali prisprostly rikadla no u tohole sem se malem pocuuuurala:))))

hahaha, fakt dobrá, ještě se směju:-)*

houmles
12. 04. 2007
Dát tip
no to mas recht devce, jen umca umca..

Senyoryta
11. 04. 2007
Dát tip
besdebatyp.

houmles
11. 04. 2007
Dát tip
ale ale tady se nam to schazi... dekujeme, dekujeme :-)

Print
11. 04. 2007
Dát tip
Joj, to je síla*!

papouch
11. 04. 2007
Dát tip
taky jsme zkoušeli ve sklepě a v garáži...

Honzyk
11. 04. 2007
Dát tip
:DDDDDDD.....super..."divny lidi" teda...))) my mame ve sklepe akorat "potkanove", a ty nemaj zadny ucesy...a cumej blbe, nehrajou, no nanic teda..."ziznivejch punku celkej sal")))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru