Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zdrávas Maria, matko boží (18+)

13. 04. 2007
10
53
7271
Autor
Zvrhlík
Bůh je mocný!

                                                                                                                                                                                                                            
Umí po pohlavním styku zacelit panenskou blánu.

53 názorů

jH
27. 03. 2009
Dát tip
Milá dívko, zkoušela jste již masturbaci? docela to uklidňuje, či bych snad doporučil mezkalin? :D

souhlasím, že je mocný, ale myslím, že nic ani zacelovat nemusel. Podle mě to vymák jinak :p

Print
23. 10. 2008
Dát tip
ou))) má skleróza:-)

Zvrhlík
23. 10. 2008
Dát tip
Nemůžeš, protože už jsi to tam zařadil. :)

Print
23. 10. 2008
Dát tip
mohu, prosím, zařadit do klubu CREDO?

Zvrhlík
20. 10. 2008
Dát tip
Dsm: Já nevěl, že se s vámi musí jednat polopaticky, abyste to pochopila... :)

neroušek
20. 10. 2008
Dát tip
Neroušek by chtěl říci,vlastně zopakovat,že tato báseň je naprosto geniální a zřejmě nejlepší a nejhlubší,jakou Zvrhlík napsal.Toto je filozofující báseň a neroušek to tak také bere.*

Zvrhlík
18. 10. 2008
Dát tip
se nedivte, že tak reagují, když je otravujete nevyžádanými avízy... jediný kdo tady někoho uráží jste vy: já snad nazývám vaše díla blbosti a vás malým člověkem? Když už chcete kázat, tak laskavě nechlemtjte víno... To mi vysvětlete, jak jsem se dotkl žen, které nemohou mít děti? Na druhou stranu, kdyby se nikdo nesměl nikoho dotnout, tak nebudou vtipy o Skotech, židech ani o Romech. Politickou korektnost ať pěstují politici... Klidně se modli, ale s modtibami otravuj božínka a ne mě. Mě to ABSOLUTNĚ nezajímá. Jděte si třeba za papežem pro svěcenou vodu... To jsou celí křesťani, jsou tak žhaví do pomáhání, až jejich oběti končí na hranici a začíná to tím, že jsou přesvědčeni, že jedině jejich názor je ten správný... A jediné co dělám je, že si utahuje z jednoho jejich dogmatu. To se snad ve svobodné společnosti společnosti může, ne? Pokud toužíte po teokracii, odstěhujte se do Vatikánu... Na nesebekritické panbíčkáře tu opravdu nejsem zvědavý.

clovrdik
18. 10. 2008
Dát tip
milá Dívko s mušlí (chtěl jsem poznamenat něco v tom smyslu, že to se tak nějak předpokládá, že ...), proč avízo ?

Zvrhlík
18. 10. 2008
Dát tip
Dívka s mušlí: tento soubor slovíček tu měl daleko větší úspěch než jakýkoliv váš výtvor (A to tento můj výtvor patří k tomu horšímu co jsem zde napsal) - to jen tak pro zajímavost Na co bych vám proboha podával důkaz boží existence??????????????????? :) Nemůžu za to, že od dílka v kategorii blbůstky čekáte objasnění boží existence. Musím vám říct, že jste na úplně špatném místě. Kázat můžete jít do kostela. Kdybych o vaše kázání stál, tak si tam zajdu...

čo? a čím som si vyslúžil avízo? no a že tu bude dievka či devka či kto s mušlou kázať, to už je mňa moc. a čo preboha myslíte tým, že sa zaňho pomodlíte? pripada mi to ako pokus a pobavenie seba samej/sameho, no akosi tomuto humoru nechapem. na rozdiel od zvrhlikovho. a aby som nastval, dodatocne pridavam tip.

Zvrhlík
18. 10. 2008
Dát tip
Nejsem placenej za to, abych rozesmál každého na potkání. Opravdu nemám ambice rozesmávat zrovna vás. Uznávám, že je to dost drsný humor, který nemusí sednout každému, ale proč bych to nepublikoval, když to pár lidi evidentně pobavilo? To, že se to zrovna vám nelíbí, je mi celkem jedno. A vaše doporučení si nechte pro někoho, koho vaše doporučení zajímaj. :)

Zvrhlík
18. 10. 2008
Dát tip
Jakou poloznásilněnou ženu? V textu o žádným znásilnění není vůbec řeči.

Zvrhlík
18. 10. 2008
Dát tip
Kdybyste uměla aspoň ždybet latinsky, tak byste se na to zda křesťan jsem nebo ani nemusela ptát... Ale to bych od vás chtěl asi moc, co. :)

Zvrhlík
18. 10. 2008
Dát tip
Odvozujete špatně. Panbíčkář rozhodně nejsem. Tak se mi zdá, že tu někdo vůbec nepochopil nadsázku a parodii. :) Každý má holt jinej smysl pro humor. Minimálně osmi lidem se to líbilo, jinak by tomu asi těžko dali tip. Že se to nelíbí vám je jen a jen váš problém. :)

damaxy
08. 10. 2008
Dát tip
ale jen když máš protekci ...asi

clovrdik
13. 09. 2008
Dát tip
je to holt šikovnej kluk,no :-)

mě někdy příde že je bůh nemocný... ;-))))

Kozich
04. 11. 2007
Dát tip
jezis kristus kopuloval se svou matkou

neroušek
03. 10. 2007
Dát tip
Teda pánové,to je bomba!!!!!!Já jsem to POCHOPIL a je to lehce geniální!!!!!!Zde je poezie jako zbraň proti zaprděným měšťákům.Pointa jak pěst do zubů.

m.sheila
19. 08. 2007
Dát tip
Strašný


fllowiee
23. 06. 2007
Dát tip
hej, ja zomrem na mieste:D to sú čisté chujoviny, ale mne sa ľúbia jak hovado... je to asi to najlepšie, čo som v poslednom čase čítala-ten krásny ironický podtón si ma získal...

Print
26. 05. 2007
Dát tip
:-)

Zvrhlík
26. 05. 2007
Dát tip
Print: můžeš, i když EGO NON CREDO IN DEUM SED IN HOMINEM

Print
26. 05. 2007
Dát tip
:-) Můžu zařadit do klubu CREDO?

:-)

Zvrhlík
24. 05. 2007
Dát tip
Tak pr! I já jsem byl stvořen k obrazu božímu! Tím, že o mě tvrdíš, že jsem otravný hmyz (ovád), vlastně totéž tvrdíš o Bohu. Nerouhej se! :)

jaj, Zvrhlík, ty si hovado :-)

Zvrhlík
23. 05. 2007
Dát tip
Být věřící a zároveň bez vyznání to jde? To jsi jak říká Halík něcista - ten co věří v něco, co nás přesahuje, ale neříká tomu b/Bůh? PS: To dílko zásadním způsobem "zpochybňuje" dogma o neposkvrněném početí, přičemž Marii zůstavá jakýstakýs status "panny". To dílko opravdu nic neřeší. Jen si dělá srandu z křesťanských dogmat.

protože jsem věřící,i když bez vyznání a odpůrce církve tak tohle nějak nemohu zhodnotit kladně. Ani nevím k čemu to vlastně je, takové dílo, nic to neřeší a nic z toho neplyne a nevím prostě... ale nic ve zlém neber si to osobně :-)

FoxxiBlonde
27. 04. 2007
Dát tip
Kdybych Tě, Zvrhlíku, neznal, tak bych se tak nesmál!

j. nick
13. 04. 2007
Dát tip
hm...:(

Levi
13. 04. 2007
Dát tip
hm, a co takhle pointa? to už je zu viel?

Jerry_Shit
13. 04. 2007
Dát tip
Ó Bože! :)

Honzyk
13. 04. 2007
Dát tip
laciny-

Senyoryta
13. 04. 2007
Dát tip
ó!

Narvah
13. 04. 2007
Dát tip
strašné

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru