Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spirála času

13. 04. 2007
13
32
3087
Autor
Carodej
                        Stojaté Spirály věčného času
                narušil ve vlnách zvuk tvého hlasu
    volá mne  z nicoty zpět k jeho zdroji
otočil kolečka v časovém stroji.

    Posviť  mi na cestu leskem svých očí,
            však Kolo osudu zase se točí
                    vykročiv poslepu na cestu poznání
                            posílám po větru upřímné vyznání.

                        Barevné šátky mi přinesl nazpátek
                   na konci hledá se nejlépe Počátek
            před sebou v dálce mám zákrutu Spirály
když jdeme kupředu, vždycky jsme vyhráli..

32 názorů

Binna
12. 02. 2009
Dát tip
nádhera nádhera nádhera

jt
13. 08. 2007
Dát tip
na mě jsou v tom moc velký slova .. :-/ ale - čte se to celkem pěkně

Sunmoon
06. 06. 2007
Dát tip
tohle se Ti ale MOC povedlo...fakt...t*

Carodej
01. 06. 2007
Dát tip
To mne přiznám se nějak nenapadlo.... ani že by to prošlo.

Bulvena
15. 05. 2007
Dát tip
čím dál lepší

Bulvena
15. 05. 2007
Dát tip
čím dál lepší

Afrodíté
10. 05. 2007
Dát tip
Literárky, Tvar etc., sbírka poezie...

Carodej
09. 05. 2007
Dát tip
Ne, nepublikuji, v podstatě ani nevím kde...

Afrodíté
29. 04. 2007
Dát tip
Každopádně dobré čaroději. Publikuješ?

blbjenka
27. 04. 2007
Dát tip
jo ty myslíš anuloid... tak to máš říct rovnou :) a to by ani nebylo těžký popsat rovnicí... ale nechce se mi o tom přemejšlet... koneckonců vyjádřit rovnicí "boží princip" by mohlo být až příliš troufalé... aby mě za to vrchní spirálista nepotrestal :o)

Carodej
22. 04. 2007
Dát tip
No počkej, představ si třeba kruh udělaný z dlouhého pérka v propisce. Zahákneš dva konce. A máš trojrozměrnou kružnici tvořenou spirálkou. Honzyk - jenže to vůbec není nesmysl:)Nesmíš se na to dívat "jen" gramaticky....

maracaibo
18. 04. 2007
Dát tip
hezkyyy :o) *

blbjenka
17. 04. 2007
Dát tip
při vší úctě, Martine, z hlediska matematiky, geometrie a hlavně logiky je "spirálovitá kružnice" uplná blbost. a trojrozměrná tuplem :) já teda vim že o přesné vyjádření tvaru křivky tady nejde, ale stejně, udělej si trochu pořádek v pojmech :))

vitsoft
14. 04. 2007
Dát tip
Hezky to tiká, jako dobře promazaný budík.

Honzyk
13. 04. 2007
Dát tip
..posledni veta nesmyslny michani casu....(pritomnej, minulej)...vadi, no...a moc bombasticky na "vztahovou" vec, teda na muj vkus...

Fairiella
13. 04. 2007
Dát tip
jo, až krom posl. verše*

při pohledu na spirálu z boku uvidíš žebřík...nebo aspoň schody...

avox
13. 04. 2007
Dát tip
Vývoj po spirále uznává i dialektika, ateisté... :-))

MazLenka
13. 04. 2007
Dát tip
Bože.......

MazLenka
13. 04. 2007
Dát tip
Bože.......

Carodej
13. 04. 2007
Dát tip
Není to myšleno jako nekonečný kruh nebo spíš...dejme tomu, že kruh ano, ale přitom je ta kružnice spirálovitá... rozumíš tomu? třírozměrná. jakoby obrovská spirála, která tvoří svým koncem a začátkem při pohledu z velké dálky kruh:) To je Boží princip:)

avox
13. 04. 2007
Dát tip
Ano. Nikdy není JEN konec, vždy je to současně začátek něčeho dalšího. Cesta sama o sobě je důležitá, v pohybu kupředu je naděje.

blbjenka
13. 04. 2007
Dát tip
a nepleteš si spirálu s kružnicí? ta má konec co splývá se začátkem, ale spirála těžko. ale jsem ráda že aspoň někdo v tom má jasno, jak to všechno je a co je správné... aspoň že někdo :))

Carodej
13. 04. 2007
Dát tip
Díky moc. Víte, ona není budovatelská, ono to souvisí spíš s esoterikou. Spirálou vývoje od Začátku ke KOnci, který je opět Začátkem. A jedině posun kupředu, tedy vývoj, je správný. A to vše je provázáno s láskou a s tím, co nás žene kupředu a motivuje... a varuje před stagnací.


MazLenka
13. 04. 2007
Dát tip
Ta poslední sloka mi připadá nějak nesourodá. Nějak mi neštymují ty dva verše k sobě - romantika a budovatelský konec. Ale jinak je taková upřímná, něžná a zamilovaná. Jen tak dál :o))

oleandr
13. 04. 2007
Dát tip
krom poslední věty, líbí dosti

avox
13. 04. 2007
Dát tip
Překrásné! Mluvíš mi z duše, nemám co kritizovat! */

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru