Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ráno

15. 04. 2007
6
17
2027

Lawrenci Ferlinghettimu

 - Čas
            kdy slunce vchází okenní  slavobránou  do  našich  životů
 a začíná psát další kapitolu
                                                   tohoto nádherného
                                                                                      příběhu,
                                                                                                      to je ráno.



(12. 10. 2000)

17 názorů

No vidíš, a to zrovna Ty tvrdíš, že máš ráda poezii života. Ne každé moje ráno je takovéhle, ale občas se i mně podaří uvidět tu poetiku všedního dne a zachytit tu krásu prostého všedního okamžiku...

Skoro cukr z toho padá:) Při vzpomínce na každé ráno, kdy se mi tak zoufale nechce vstávat je mi nějak šoufl...jestli je tvoje ráno takovéhle, tip si nezasloužíš:)

pivnik
19. 04. 2007
Dát tip
krasne rano... :) tak preji jeste krasnejsi to zitrejsi a nasledujici.. ju, to se mi libi..!!!!! :) (a nejhezci je to v bukovem lese vedle milovane osoby... :( )

Díky vám za ta milá slova:-) Jsem se takhle jednou ráno probudil, do okna mi svítilo slunce - a mě napadlo tohle...

Fairiella
15. 04. 2007
Dát tip
líbí *

Juuuu, Koník a nanávštěvě u mě! Dmu se pýchou:-)


to mořský koník: ale mně to nevadí, já jsem rád, když mi poradíš, to já nemyslím ve zlém:-) jsem rád, že se Ti líbí:-)

zpěváčku... já za to přešupování nemožu... esi nějaká úchylka nebo co... :o) ale dnes neprotestuju - a jelikož Ferlinghettiho mám ráda, a tohle se ti - jen tak pro radost - moc povedlo, tak i tipuju :o) a příště bych prosila avi, až na mne zas budeš žalovat Jezuitovi ;o)

nazdar Jezuito:-), tak si říkám, do které kategorie mi to asi přešoupne mořský koník:-) jsem tak trochu zas nevěděl, kam to zařadit (ach, ty kategorie a škatulky). Jinak dík za návštěvu:-)

to ManoNegra: Oni se vlastně všichni, krom Cassadyho a Kerouaca, dožili relativně vysokého věku (což překvapí vzhledem k jejich divokému životnímu stylu - vem si Burroughse, 15 let na heroinu plus další svinstva a dožil se 83 let - a ne jako troska, do posledních dní přemýšlel a tvořil!). Holt, někomu je dáno.

Jezuita
15. 04. 2007
Dát tip
Hledám, hledám a zrovna Lunapark..našel:-)

to ManoNegra: Ano, on ještě žije (ročník 1919), poslední z celé party, dalo by se říct...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru