Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bezhotovostny styk (so zatvorkami)

17. 04. 2007
11
42
5551
Autor
bajron

tato moja ´basen´ ma dve verzie... neviem ktora je lepsia... resp vraj su tam tie zatvorky velmi rusive a nefunkcne... preto uverejnujem obe...snad mi vase nazory a kritiky pomozu si ujasnit tuto moju dilemu a tento experiment... vopred vdaka!

Laska jej vypadla
z oci
         ( ale mozme ostat kamaratmi
            prosim )
a kotulala sa
az k mojim noham
         ( naco?nerozumiem...
            ja ta nechem stratit
            si pre mna dolezity )
 
s vykradnutym pohladom
som sa po nu natiahol
         ( aha takze sa mam tvarit
            ze je vsetko okey? )
a hladal chybu
v snurkach
         ( no ved nie ale to chces
            na vsetko kvoli tomu zabudnut? )
ktore som sa snazil
starostlivo uviazat
 
podla navodu
         ( asi ano!bude to tak pre mna lepsie )
ktory bol k nim bezplatne
pribaleny
         ( jasne pre teba!cize to predtym
            bola fraska?)
 
cele to bola fraska
za 9,50 bez dph

42 názorů

bajron
10. 09. 2007
Dát tip
popravde aj mne:))

Najmladšia
09. 09. 2007
Dát tip
mne sa lubi tato viacej

bajron
26. 06. 2007
Dát tip
nevadi... :)

bajron
25. 05. 2007
Dát tip
jj tiez si myslim ze je to lepsie so zatvorkami!:)

palino8
24. 05. 2007
Dát tip
so zátvorkami okey, idem si mrknúť bezzátvorkovú verziu, som zvedavý :)

bajron
15. 05. 2007
Dát tip
vdaka nonamebeast!ja si to tiez myslim :)

nonamebeast
15. 05. 2007
Dát tip
čtu si to až te´d..obě verze jsou dobré,ale ta bezzávorková asi přehlednější a uchopitelnější,ale v téhleje zase všechno...:-)

bajron
13. 05. 2007
Dát tip
jj klasicky obraz:)ale skor mi islo o tie zatvorky... diky za koment!

moonspell
13. 05. 2007
Dát tip
hm..klasicky obraz rozchodu...tisickrat prezute,velmi ma to neoslovilo..ale tie zatvorky mi tu sedia

bajron
29. 04. 2007
Dát tip
vdaka za reakciu! no skusim nikedy nabuduce to spravit tak...som si neuvedomil zeby som to mohol tak napisat...

no - já závorky miluju a často používám... ale tu bych byla pro stejný řešení jako thalina - bokem vyhodit a třeba písmo změnit - to taky často dělám - dává to právě věcem víc rozměrů - číst to samostatně nebo dohromady jak se komu hodí... ta bez závorek je taková čistší... přímější... jasná bez oklik - nevím kerá se mi líbí víc :o)

vlad03
22. 04. 2007
Dát tip
hej, tych :-)

bajron
20. 04. 2007
Dát tip
vdaka uran! teraz si to v mnohom vystihol! a uvedomil som si ze som zle polozil otazku... som rad ze si len nemavol rukou a napisal mi to!

bajron
20. 04. 2007
Dát tip
vdaka!za komentar! nevedel som sa rozhodnut tak som dal obe...a teraz len sledujem reakcie:) ale malo ludi cita takze zatial je to vyrovnane:)

Print
20. 04. 2007
Dát tip
Kloním se spíš k "bez"... ale i tak...*

bajron
19. 04. 2007
Dát tip
som rad ze si sa vyjadril jim_beam!vazim si to!

bajron
19. 04. 2007
Dát tip
vdaka uran!jednak zato ze si sa vobec vyjadril(verim ze aj nabuduce)!(mnohi len precitali a isli dalej:)) )... som rad lebo mam teraz viac pretichodnych nazorov-napr tvoj je uplne opacny ako tanecnikov!

Jim_Beam
19. 04. 2007
Dát tip
teda pro mne jednoznačně lepší ta verze bez zázvorek (zázvor nerad, už od mala)

bajron
19. 04. 2007
Dát tip
vdaka!vazne! mne sa paci viac tato verzia! a presne aj ja to tak citam ze raz bez zatvoriek potom cisto zatvorky a tak vsetko spolu:) a akych ludi myslis?tych v zatvorke?

vlad03
19. 04. 2007
Dát tip
aha, mne sa zda, ze toto je zaujimavejsie, ale treba to citat rozne, napriklad som si raz precital vsetko v zatvorkach a potom to bez nich:) a dobra basen, toti ludia by sa mohli snazit povedat daco normalne, a ne zbludy krcovite a nepochopitelne( ked vobec daco povedia, uz je to vlastne dobre)

bajron
17. 04. 2007
Dát tip
joj tak zatial si n apoviedky velmi netrufam... skusam teraz experimentovat..ako toto napr... aj ked je pravda ze som sa inspiroval jednym autorom:)

bajron
17. 04. 2007
Dát tip
aha uz je mi to jasnejsie! len tie zatvorky mali poukazat na tu sprostost v istych situaciac istych ludi... ale diky ze si sa vyjadril!

bajron
17. 04. 2007
Dát tip
ale to su tam az tak rusive?

bajron
17. 04. 2007
Dát tip
tancenik:bez zatvoriek? joyce:vdaka!

bajron
17. 04. 2007
Dát tip
no skusil som to a je to prehladnejsie:) teda dufam:)

bajron
17. 04. 2007
Dát tip
no to je pravda... skusim aspon posunut tie zatvorky trosku bokom...

bajron
17. 04. 2007
Dát tip
no som rozmyslal zeby som to dal inym stylom pisma ale vizeralo to divne kedze som si vybral verdanu... tak mi zatvorky prisli najvhodnejsie... Vdaka!

bajron
17. 04. 2007
Dát tip
vdaka za prvy nazor! tak snad ked docitas...:) ten kvazi rozhovor v zatvorkach ma poukazovat na istu debilitu(dekadenciu) istych ludi v istych momentoch...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru