Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přišlo ráno přišlo k nám

05. 10. 1999
0
0
5800
Autor
Jean

je to jen taková malá, divadelní, přestávková titěrnost

ona: Jsem tu on: Jsi tu? ona: A co? on: Jsme tu ona: A ty? on: Jsem tu ona: Je v tom rozdíl? on: Svítá ona: Není to jedno? on: Slunce leze z pelechu, doplativše na blechu ona: Proč stojím... on: Protože kouše ona: ...právě tady? on: Myslíš že jo? ona: Já si sednu on: Tak co myslíš? ona: Je tu voda on: Nebude již více blechy ona: Ale je mokro on: Voda nekouše ona: Žije? on: Jsme ona: A voda? on: Nevím... ona: Já vím on: Že víš? ona: Vezmu si sáček a už ke mně nemůže on: V tom sáčku jsou blechy... ona: Blbost on: ...není tam slunce ona: Není tam voda! on: A je v něm "jsme"?
Bambulka
12. 04. 2000
Dát tip
Perfektníííí! Člověče, Ty bys měl radši studovat DAMU a ne v Jindřicháči tu naší!:-))

Sly
09. 01. 2000
Dát tip
Hmmm, já bych řekl asi toto hmmm

Tanizaki
01. 11. 1999
Dát tip
Jestli je to o tom, co mě napadlo... pak je to DOKONALÉ... a jestli ne... pak taky (aneb on a ona jsou pár?)

Jean
01. 11. 1999
Dát tip
Možná že jo, možná že ne...:-)))

slavek
08. 10. 1999
Dát tip
vše bylo vyřčeno.. Taktně mlčím

Anonym
05. 10. 1999
Dát tip
K čemu je být když není pro koho? Blechy se maj, v igelitovym sáčku.....

No nic, to jsou jen moje plitký pocity z mého života, ale jinak je to zvláštní a myslim, že se mi to líbí, jo, líbí se mi to...

Nalim
05. 10. 1999
Dát tip
Neni to takove zmatecni???? Jsem zmaten ...

P.S: Na blechy jedine Raid! :-)

Print
05. 10. 1999
Dát tip
Ne!!! Fakt to není vůbec plytký!!! Přečtě si to ještě jednou!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru