Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prosím, leťme do nebe!

09. 05. 2001
3
0
1013
Autor
Agony

...

Usínáš pod pláštěm tmy, probouzíš se mlhovinou, všichni lidé nejsou zlí, někdy ani vlastní vinou. Pomíjivost světelnosti, co vměstnaná je v temnotu, máš dvě tváře plné zlosti, nenávist a ochotu. Voníš jako květy růže, čmelák schován v okvětí, provoněn až na dno kůže, uvězněn v tvém obětí. Okamžiky nevědění, sladké chvíle bez tebe, tak tě znovu prosím, smrti, poleť se mnou do nebe.
Sýkorka
09. 05. 2001
Dát tip
páči sa mi to napriek gramatickým rýmom, ale prečo prosíš smrť? Keď bude prosiť ona teba (a to určite raz bude), pozbieraš si svoje krištáľové slzičky a pôjdeš rád? Alebo je to tou nedosiahnuteľnou exotikou (sebaľútosti a ničomnosti bytia)? Máš krásne spracovanú myšlienku, ale ja aj tak radšej poletím k slniečku živá :o)

Cavalera
09. 05. 2001
Dát tip
tož dobré to bylo ...tip:-)

Cody
09. 05. 2001
Dát tip
... TIP

brooklyn
09. 05. 2001
Dát tip
Taky tož tak. tip. A taky bych chtěl, aby si mě jednou smrt vzala do nebe a ne někam jinam :o)))

Naso
09. 05. 2001
Dát tip
dobrý rytmus!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru