Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

To všechno

19. 04. 2007
3
7
1827
Autor
premisil

To všechno

 

 

Skleněná bárka vyplouvá z očí

ve chvíli bohatého smutku

 

Košatý strom hladí

ve chvíli šťastné ozvěny

 

Zvon bije

v osamělé noci do vzpomínek

a rybář doufá u vyschlé řeky

 

Radost se proplétá hnízdem

a motýli vyklouznou z pupenů

v jediném polibku

 

To všechno je láska


7 názorů

Jerry_Shit
19. 04. 2007
Dát tip
"rybář doufá u vyschlé řeky" je nejlepší, ale celá se moc povedla. :) ***

dadíková
19. 04. 2007
Dát tip
prostě Honzyk dokáže klepnout hřebík na hlavičku jo..:)

chlapeček
19. 04. 2007
Dát tip
no škoda teda, že sem tehdá nežil, já bych napsal, že to všechno je pro mě koňak..ale včera bylo jen pivo, tak jo..

premisil
19. 04. 2007
Dát tip
jen Honzyku do mě a neomlouvej se, tyhle básničky jsem psal před více než 30 roky, to jen tak ze sentimentu si sem tam nějakou dávám na písmák..jo tenkrát byly možná redaktorky v plisovaný sukni, ale kurňa škoda, že měli pod nima i plisovaný spartakiádky..

Sally
19. 04. 2007
Dát tip
příjde mi to krátky a nedokončeny ...

Honzyk
19. 04. 2007
Dát tip
p.s. sorry, jinak ctu te rad celkem, ale podobnym textum rikam :"rozsirene nozdry"... predstavim si redaktorku v plisovany sukni....))))

Honzyk
19. 04. 2007
Dát tip
...konec silenej, sorry...,ten bych vyrazil bez milosti...(Karolinu Svetlou sem nikdy nemusel)... ...na zacatky zasmodrchany, ale slibny, ke konci jasny, ale nanic..)))-------- ...a propos i s tim,, ze "to vsešchno je laska by se dalo polemizovat", ale proc, zejo..)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru