Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šovinistická romantika

19. 04. 2007
2
10
1053
Autor
sovinista

Stalo se to v jednom z těch králíkárnovejch hotelů na Ibize.

Přijeli jsme tam se Zuzkou brzo k ránu. Nechápu, proč cestovky lítaj tak brzo, protože se pak člověk vůbec nevyspí, když má ještě bejt dvě hodiny před odletem na letišti. Ale to sem nepatří.

Zuzka šla spát a já vylez na balkón. Najednou se z vedlejšího pokoje vylinul fakt hlasitej metal, nakouk jsem přes proutěný zábradlí, a ony tam na verandě pařej tři krásný holky, jen v kalhotkách. Popíjely džin s tonikem a pozvaly mne, jestli se nechci k pařbě připojit.

Jéžiš, jak já chtěl.

Pak Zuzka z pokoje zavolala, ať okřiknu ty bezohledný hovada z vedlejšího pokoje, že chce spát. Tak jsem je slušně poprosil, ony metal ztišily a usoudily, že se připojit nemůžu, a já se šel osamocenej občerstvit do baru k bazénu.

V tu chvíli jsem si uvědomil, že dovolený budou dvě: jedna se Zuzkou a druhá s kámošema. Kámoši totiž nikdy nenazývají krásný Holanďanky bezohlednýma hovadama. A nezabijou mě, když změním na chvíli balkón.

Váš

Šovinista Džentlmen

 


10 názorů

Barman
18. 05. 2008
Dát tip
fajn postřeh:)

Alú
21. 03. 2008
Dát tip
Souvislosti, souvilsoti, souvisloti...

papouch
07. 02. 2008
Dát tip
:-)

sovinista
19. 04. 2007
Dát tip
To by mne MOC zajímalo :-) Protiváhu bych moc potřeboval!!! Navíc, když se to ujme, měly by být v knížce obě strany :-)

Lindra
19. 04. 2007
Dát tip
začínam uvažovat o tom, že si založím nový nick: feministka... svoje nazory si potom mozme porovnat:-)

Lindra
19. 04. 2007
Dát tip
tak to je trochu podraz...asi som obcas naivna...a nieze si pomyslis "no jasne, zena..." :-DDD niekto mudry raz povedal: "muž a žena. Každy chce niečo ine. Muž ženu a žena muža.Ako by si tí dvaja mohli rozumiet?"

sovinista
19. 04. 2007
Dát tip
Hezky jsi shrnula to, čím vás tady budu pár dní oblažovat :-))) Jestli to někdy vydám, bude tam tenhle citát a poděkování, žes mne na něj upozornila -)

Lindra
19. 04. 2007
Dát tip
tak to je trochu podraz...asi som obcas naivna...a nieze si pomyslis "no jasne, zena..." :-DDD niekto mudry raz povedal: "muž a žena. Každy chce niečo ine. Muž ženu a žena muža.Ako by si tí dvaja mohli rozumiet?"

sovinista
19. 04. 2007
Dát tip
Tím chceš říct, že moji přátelé pro mne nemají vlídné slovo, chápavé obětí... a že neumím vařit? :-) To jsou příběhy, úvahy, proč to podstupujem, ne pravda :-) Ale MOC mne těší, žes tomu uvěřila!!! :-)

Lindra
19. 04. 2007
Dát tip
ja Ta nechapem...mam pocit, ze si si nasiel miesto, kam sa mozes postazovat, sovinista :-) ale ked Ti to tak vsetko vadi...preco byt s niekym kto Ta tak hrozne obmedzuje? ale cloveku potom nejak chyba po premilovanych nociach a orgiach vlúdne slovo, chapave objatie ci dobra tepla vecera...alebo nie?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru