Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já a moje běsy

25. 04. 2007
5
11
2598
Autor
Liane

Copyright na název - můj brácha.. Dodatek: Věnováno a2a2 za doplňující verš, pozvednuvší úroveň básně ;) Jo ale jinak je to psané... pro někoho... však dotyčný ví..


 
Všechny svý běsy…

Všechny je vytrhnu z kořenů.

A úhledně před tebou rozložím…

Ty mrtvé pařátky dávných rozechvění,

co nedaly mi spát.

 

Na oltář před tebe rozprostřu svý hříchy,

to abys viděl, že necítím už stud.

A strach a předsudky.

A že už bych ráda

byla dál.

Že už bych

zapomněla.

 

Věnuju ti všechny svý běsy.

Zavři si je do krabičky a dobře uschovej.

Jenom je už prosím nikdy,

nikdy...

Nepouštěj


11 názorů

Liane
19. 07. 2007
Dát tip
...kuju...

Ostružina
19. 07. 2007
Dát tip
*

Liane
26. 04. 2007
Dát tip
Možná..

Ian Storm
26. 04. 2007
Dát tip
Já taky nechválím, pokud nejsem přesvědčen, že si to dílo zaslouží. Ale máš pravdu, poslední dobou tě chválím nějak často... Zvláštní. Možná se opravdu zlepšuješ.

satannáš
25. 04. 2007
Dát tip
líbí * T

Liane
25. 04. 2007
Dát tip
Ale jo dobře, dám to tam :D ale dám ti za to věnování ;)

Liane
25. 04. 2007
Dát tip
Ale jo, máš pravdu, "Co nedaly mi spát" by tam asi bylo lepší... Ale opravovat to nebudu.. to víš, ty moje běsy.. :)

Liane
25. 04. 2007
Dát tip
Ian Storm: Co říct, díky, od tebe je pochvala velmi cenná (já vím, že mě chválíš často, takhle to nemyslím, ale rozumíš mi, ne? :) ) červenám se ;)

Liane
25. 04. 2007
Dát tip
Moc děkuju... Mně se tvoje dílka taky líbily.. no jo, je dobrý nezapomínat..

Ian Storm
25. 04. 2007
Dát tip
Jednička s *

a2a2a
25. 04. 2007
Dát tip
Milá Lianko, díky tvé pozonosti jsem se rozpomenul, vím, že již v minulosti se mi tvé básně líbily. Tady se mi líbí obě první dvě sloky, snad u první sloky bych napsal - poslední řádek - co nedaly mi spát - mělo by to více pozitivního náboje,mohu-li chápat rozechvění jako měco pozitivního, zde to podporuje i zrdobnělé a pěkné - pařátky, ale pokud to pozitivní není ,pak i tak, má to o dvě slabiky méně a tím větší rytmický důraz v koncovce sloky. Druhá sloka velmi hezká, a vlastně i třetí. Celá báseň má dívčí naléhavost a sluší ti.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru