Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mrtvola má ještě nervy?

25. 04. 2007
0
2
1043
Autor
ELKOS

trochu hustárna

Je krásný horký letní den a já šlapu svou černou sandálou na krásně zelenou trávu se žlutou pampeliškou,opodál stojí muj přítel Lukáš,který kouří cigaretu s mýmy sestrami Gabrielou a Romanou.Bratr Kuba vedle mě popíjí limonádu,někdo na mě volá co si o kapesníku.Všichni jsme lehce nervozní,nikdo se nesměje kolem nás je spousty květin nejhezčí jsou ty býlé,velké jako lekníny.Voní to tu létem všude a mě palí slunce do černého tryčka s kapucí jako přes lupu ani se nepotím,teta má černej svetřík přes blůzu s velikánským výstřihem s dvouma knoflíkama a přítelkyně bratra Milana černé silonky.Všichni jsou v černém a drží v ruce květiny a cigaretu,já nekouřím ale v tom vedru je tu ještě větší dusno.Lukáš mě pobýzí jako koně beze slov lehkým dotykem ruky k chůzy.Jdeme skoro poslední po zelené trávě kolem našich aut až k chodníku zatlučeném dlažebními kostkami,který je v létě celkem čistý,pomalím krokem se blýžime k pancéřovým malým dveřím do kostela,všichni klopí zrak už nikdo ani nemluvý,mám strach,tak se mi lehce klepou ruce,dveře se otevřely,vítá nás kněz podává si s námi ruku a pouští dovnitř,čeká až všichni vejdou aby mohl zavřít,ještě Romana típá nedokouřenou cigaretu a jde přede mnou,vubec se mi tam nechce už aby to bylo za mnou.Nedotýkám se dveří jdu poslední,cítím z té mýstnosti velký chlad a vůni kadila,smýšené s vůní betonu.Je tady velké šero,šouráme se k oltáři,kněz zavírá těžké dveře,ozívá se první pláč pozůstalích a s ním i další a další,bojím se podívat na tu rakev očima tuším svit zapálených knotu postavených okolo rakve ale néééé,Pane Bože se mnou to asi sekne.

2 názory

ELKOS
25. 04. 2007
Dát tip
TO NENÍ ALE REALITA,JEN JSEM TO NESTIHLA DOPSAT,BUDE TO POKRAČOVAT,I KDYŽ NA POHŘBECH TO TAKÉ TAK CHODÍ,ALE JÁ NA NĚ NECHODÍM,NESMÍŘILA JSEM SE SE SMRTÍ A ASI NIKDY NESMÍŘÍM.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru