Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A máš to

27. 04. 2007
15
22
2604

Na tebe můj milý

vyzraju snadno

sladce jako hruška


22 názorů

damaxy
29. 08. 2010
Dát tip
a veru tak je :)

Quaken
28. 01. 2008
Dát tip
...hluboce kritiziuji, že se mi to líbí... *

nedělej chytrou :-) taky chci někdy vypadat chytře :-)

kdepáák, to je mnohem fikanější :)

tak takhle to na nás ty ženský koulej, to ses pěkně odkopala:))

satannáš
09. 05. 2007
Dát tip
ju T

houmles
08. 05. 2007
Dát tip
Ou! bude kompot.

jednu z těch duší pošlu lásko tobě než se noc zasmuší budeme už v sobě ;)

v suché vodě, milý roste planá hruška a na té hrušce tisíc malých duší byla by to fuška spočíst všechny šrámy co je mezi námi ani voda nepřehluší :-)

megahit
30. 04. 2007
Dát tip
sladká pomsta, jojo :o)

oleandr
30. 04. 2007
Dát tip
dobré jsou hruštičky

Fouckault
28. 04. 2007
Dát tip
to není špatné*

papouch
28. 04. 2007
Dát tip
:-))

vesuvanka
28. 04. 2007
Dát tip
:-))) a máš ho - TIP

Honzyk
27. 04. 2007
Dát tip
...bezchybne, uderne, zrejme psala autorka jasnozrive inteligence a vytribeneho svetoveho nazoru, nezapominajic pri tom na prislovecnou nasladlost zizkovskych zen, jez kdysi rozprostiraly se pred Klemou G. coby cs. prapor. Ma babicka sla za modrou....a jak nesnasela ruzny pruvody, ale premluvili ji, dostala se mezi bile, a ty na ni sycely: Modra, di mezi svy...a babicka, ac za lepsich casu úprostitutka, zabehla, zmatena, mezi cervene...a tak nase rodina diky babicce zacala , myslim, s nenapadnym IV:odbojem))

dobrá tedy, ale ne tak pro ten tip, ale uvědomila jsem si, že máš pravdu:-)

Norsko
27. 04. 2007
Dát tip
dej "jako" a dám tip :-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru