Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Okatec

06. 05. 2001
1
0
1073
Autor
Bedla

Bedla houba býti může, však na tělíčku nemá kůže, to naše Bedla chlupatá, je zase hodně okatá, její očka krásně hnědá, u jiného se těžko hledá. Třeba okoun,už jméno svědčí, že má dvě pěkně velké oči, avšak Bedla to je Okatec, co se na ni hrabe sova.
Miroslawek
21. 05. 2001
Dát tip
zlou náladu snědla ve chvíli mi Bedla ;o)))

Bedla
19. 05. 2001
Dát tip
Wiki:já nemám ani jednu. Hrouda je sestřičky,ale občas ji vozí k nám domů.:o)))

alina
19. 05. 2001
Dát tip
Kdy má ta ZOO otevřeno? :o)))))

Wiki
13. 05. 2001
Dát tip
Kolik máš doma koček ??? Montny_Python : tííp! Tynic : :-))

Bix
13. 05. 2001
Dát tip
Jééé, Bedla a Bedla sú skvelá dvojka !! :o))))))) Na tie/tých nikto nemá !!!! :o))))

Valkýra
09. 05. 2001
Dát tip
Jojo, Bedla je okatec jak se patří :-))) Doufám, že budou pokračovat další variace na Bedlu a na Hroudu, občas i na něco jiného :-))))

Tynic
07. 05. 2001
Dát tip
Bedla jářku To je houba ! Nezbírá jí žádný trouba :o) Vím že je to trošku k zlosti Musíš mít pár zkušeností Neb muchomůrkou sejdeš :o)

Viděla jsem v lese muže. Tonda Sova to být může. Bloudí, hledá, mezi jedli ejhle, našel vzrostlé bedly! Oči poulí, má se k činu smaženici na svačinu pojí básník v okamžení co že je mu na umření? Že by snad ty bedly nebyly plod jedlý? Zmýlil se snad, mládenec? Ne! Pochcal je mravenec!

hih :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru