Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Můžeme

Výběr: Petr_Pan
07. 05. 2001
28
3
11422
Autor
Kandelabr

Můžeme chvilku předstírat že je vše v pořádku projdeme se spolu tak jako kdysi budeme pozorovat padající listy a vítr pohrávající si s odpadky a pána s jezevčíkem a slečnu v křiklavých šatech budeme se mít hezky pak si lehneme do trávy polezou po nás mravenci a budou nás kousat do ramen a já já ti budu lhát o čem budeš chtít

3 názory

A.H.
16. 03. 2010
Dát tip
nebylo by špatné text odřádkovat, přesto *t*

atjoV
21. 01. 2009
Dát tip
hm.. skoda, ze to chvilkove predstirani neni trosicku propracovanejsi a napaditejsi...

Petr_Pan
12. 10. 2005
Dát tip
je skvělá skvělá skvělá

Eileen
12. 10. 2005
Dát tip
hauu. krasna.. a dneska jsem delala kytici z rudych a zlutych listu.. *

Eileen
12. 10. 2005
Dát tip
hauu. krasna.. a dneska jsem delala kytici z rudych a zlutych listu.. *

pozorovatel
20. 02. 2005
Dát tip
:)

báječná*

Petr_Pan
09. 08. 2004
Dát tip
avi

nechalo to ve mně podivný pocit, přesto.. tip .-)

Petr_Pan
15. 07. 2004
Dát tip
Se neubráním, zařadím k Přátelům a - avi childovi

child
15. 07. 2004
Dát tip
eh..proč mně? je to docela dobrý, možná trošku přeslazený, ale takový klasický no, neurazí

Petr_Pan
15. 07. 2004
Dát tip
child> Jsem rád, že ses tady ukázal tak brzy. Když jsem četl Tvojí tvorbu, vzpomněl jsem si na tohle a až dneska jsem si na to vzpomněl - doufám, že Tě tím neurazím :-)) Měj se fajn a promiň, že jsem zdržoval...:-)

child
15. 07. 2004
Dát tip
dobrý, nezdržuješ a ani jsi neurazil, rád jsem si to přečetl a celkově rád dostávám avíza, tak na to mysli!:)

Petr_Pan
15. 07. 2004
Dát tip
child> Vím, že Tě lanařím už dlouho, ale - OPRAVDU nechceš k nám do klubu? :-) Ten je založen na spolupráci, čtení a posílání spousty avíz...:-)) Ne - jen tak to zkouším - co se avíz týče, rád beru na vědomí a časem toho určitě využiju - měj se fajn :-)

child
15. 07. 2004
Dát tip
vida, na ten klub jsem docela zapomněl, tak mě přijmi, kluku, prosím*

Petr_Pan
15. 07. 2004
Dát tip
Hotovo + všechno nej k narozeninám :-)) (teď nevím, kdy přesně je máš, ale to je fuk)

Petr_Pan
26. 04. 2004
Dát tip
beatrice> Také mám radši smutná dílka - i když - takováto hořkosladká jsou nejlepší...:-) Dík za návštěvu :-)

Fidunka
31. 03. 2004
Dát tip
Moc pěkně a navíc jasně vystižené...jednoduchý a přesto cenný Tip!

Petr_Pan
28. 03. 2004
Dát tip
Je málo dílek, která mne za tu dobu, co se tu potloukám, chytla a nepustila. Málo těch, ke kterým se vracím s obdivem, úsměvem a slzou - kouzelné :..) dovolím si (další) klubík :-)

dismorphia
28. 03. 2004
Dát tip
P_P to vyjádřil pěkně a navíc přesně, takže.. skvěle, skvěle .)

*

Pivicko
11. 01. 2004
Dát tip
Jo tak to je roztomilé :-)))) tip

815_0
10. 01. 2004
Dát tip
Prohlížel jsem obsah svých nejoblíbenějších dílek a zjišťuji, že tohle je stále tak krásné, jakým se mi zdálo být před půlrokem :-) Řadím do Řádu Nesmrtelných Duší

gASK
10. 01. 2004
Dát tip
Musím uznat, že to má sílu a působivost, a co se mi líbí ze všecho nejvíc je konec. Prefektně vyjádřeno...díky Ti a *tip.

katugiro
27. 12. 2003
Dát tip
tohle je ideální vzpruha do šedivé zimy! :) *

Lorelei
26. 06. 2003
Dát tip
Jednoduše, ale jak to asi každej zná...ťuk *

Kolega
25. 06. 2003
Dát tip
Tento způsob lhaní vynesl Ti Ti p

Carrie
24. 06. 2003
Dát tip
ti mravenci a jejich kousance, svědící o čemkoliv...

815_0
22. 06. 2003
Dát tip
Za chybu se hluboce omlouvám, leč pravopis není nic, na čem bych si osobně zakládal...:) Jinak - když křičím, chci být slyšet...:)

Elyanne
22. 06. 2003
Dát tip
Tohle mi nepřipadá, že se hodí do klubu. Je to takové... jemné... což je jedině plus. Kdyby to bylo napsáno hrubší formou, asi by to tak nevyznělo... * 815_0: Člověk se omlouvá za něco, čeho lituje. Pokud si nezakládáš na pravopisu, těžko ti může být líto té chyby. Ať už přímo proto, že jsi ji udělal, nebo toho důsledku, že teď vypadáš, no, tak jak vypadáš.

815_0
22. 06. 2003
Dát tip
Na úvod týhle pochybný kritiky bych se chtěl omluvit autorovi za tu zbytečno "debatu", kterou tady vedeme a vyjádřit tím lítost nad tím, že takový blbosti jsou psány tady - u tak pěknýho dílka... Elyanne: Ach jo... Proč se každej snaží vyjádřit svojí (dle svého rozumu) moudrou myšlenku tak hloupě...:) Ne - vážně - tohle mi přijde hodně ujetý - člověk se omlouvá, když něčeho lituje - jasně :) S tím souhlasím - to ostatní je blbost...:) Je celkem hodně jednoduchý (a přirozený - myslím si) litovat jakýkoliv chyby - byť by to byla chyba v něčem, na čem Ti záleží snad ještě míň než trochu...:) Je to prostě chyba a za ty by se mělo omlouvat (zvlášť když je to tak stupidní chyba jako ta, kterou jsem udělal já - to by se humanoidovi z gymplu stát nemělo...:)) Každej je takovej, jak ho viděj ostatní - každej každýho vidí jinak... V každejch očích vypadáš jinak... Řekl bych, že bys z tohohle důvodu mohla bejt asoň trochu konkrétnější v tom "Jak vypadám"...:)

marťánek
22. 06. 2003
Dát tip
jo moc dobře napsaný,ale jinak...................:,( *

815_0
21. 06. 2003
Dát tip
Skvělýýý ! :) TIP + mezi nejoblíbenější + klub :)

Wopi
21. 06. 2003
Dát tip
osmsetpatnáctko, možná bys měl jednodušší, kdybys psal, když si něco NEDÁŠ mezi nejoblíbenější :))))))))))))) čtvrtá věc z šesti? :)))))))))))

Wopi
21. 06. 2003
Dát tip
a ještě dotaz, 815: myslíš, že "Skvělýýý" je vážná kritika? fakt???

815_0
21. 06. 2003
Dát tip
yes - používám to, když chci, aby byla kritika vydět...;) Dobrý dílka si archivuju - mej nejoblíbenějších je hafo a na žádný z nich nedám dopustit ! :)

Wopi
21. 06. 2003
Dát tip
no, nepřijdeš si trapně, abys značku pro vážnou kritiku používal ke zviditelnění svého výkřiku? (ostatně VIDĚT se píše s měkkým)

Bootex
26. 02. 2003
Dát tip
...a já ti budu lhát,o čem budeš chtít...*! § ! ?!?

suva
12. 01. 2003
Dát tip
jo, a pak se přestaneš kontrolovat, přestaneš krásně lhát a - ut-rum... :c)

Víla
06. 01. 2002
Dát tip
Proč ne? ;o)

Beata
16. 12. 2001
Dát tip
Je to má krevní skupina - trocha prozy v poezii. Má to rytmus, obrazy, vše přitom zůstává krásně jednoduché...Je pěkná.

Magnum
01. 12. 2001
Dát tip
...chtěla bych,aby to takhle zůstalo, aby to nebolelo.... tak proč vždycky pak stejně přijde ta realita.... Hezounký:-))))

alina
22. 10. 2001
Dát tip
*

JohnieBass
03. 06. 2001
Dát tip
Jak je smutné kdyz si dva nemají co říct. Zdraví Tě J.B.

Onkel_A
22. 05. 2001
Dát tip
Ta je z supliku nebo nova? Ne ze bych chtel vyzvidat...

Sittah
13. 05. 2001
Dát tip
....muze se predstirat jen tu chvilku.. :( ...obsah se mi libi

Sheryl_Lee
08. 05. 2001
Dát tip
Takove veci nepis!!! Neco mi to hodne pripomnelo!:( Ale jinak je to hezke, az moc...

Mustal
07. 05. 2001
Dát tip
znám to.. (umění lhát se ale může hodit :o)))

ulita
07. 05. 2001
Dát tip
jo - tak nějak...

Sala
07. 05. 2001
Dát tip
Pro začátek :) lžeš už tím, že jseš kandelábr :-))) můžeme..milé a hezké...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru