Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lúza

29. 04. 2007
26
31
6762

...toto dielo zachytava autenticke vyroky pismakov...pri ktorych sa autor stavia do prilis pozitivneho svetla...jo a je to desne dlhe...

Soňa sa zo dňa na deň zmenila.

 

Začala o sebe vyhlasovať, že je vlastne polovičná lezba. Že už nikdy nechce žiadneho chlapa.

 

Prišlo mi to ako ďalší jej úlet. ako keď sa rozhodla, že bude jesť len zeleninu, sóju a tak. Vydržala tak dva týždne. Potom sa rozišla s Radom a prvé čo si dala bol flák riadneho mäsa.

 

Pozrel som jej do očí. Napil sa.

 

Tak to dokáž. 

 

Nechápala čo. Po pravde ani ja. Len som tak vypustil z úst prvú vetu, čo mi došla na rozum. Ale nepriznal som to.

 

No, že si lezba predsa.

Hm. A ako? To mám ako zbaliť nejakú ženskú.

Ako napríklad. Snažil som sa napodobniť jej intonáciu. Alebo poď so mnou na strip. Prišla mi na um geniálna myšlienka.

 

Chvíľu sa zdráhala, tak ako sa zdráha väčšina žien, keď je v pomykove. Napokon však šla. Tiež tak ako väčšina žien.

 

Prišli sme tam a vyzeralo to tam ako keď som tam bol naposledy. Bolo to už pekných pár rokov. Ale stále tam stáli polonahé ženské zvíjajúce sa pri tyči a chlapi nervózne sediaci na gaučoch. Popíjajúci pivo a masírujúci si penisy.

 

Soňa sa chvíľu rozhliadala.

 

Ta je. Čo? Ukázal som na ženskú v červených tangáčoch.

No ale tá je lepšia. Ukázala na modré tangáče.

 

A to sa nevyzlečú? Snažila sa ma stále presvedčiť, že je na ženské.

To len keď si priplatíš.  To ťa zoberú na takú. No povedzme, že izbu. Aha tam vzadu. Ukázal som prstom. A zatancujú len  pre teba. Prípadne pre toho kto tam bude s tebou.

Si nejaký skúsený.

To jo. Keď som tam bol naposledy. Bola tam taká ženská. Evidentne tam bola prvý raz. Bo keď pustila vodu. Tak sa najprv obarila a potom nás chcela rozpáliť zvolaniami ako ju svrbí. A ešte vlastne jaj moja pička moja pička.

Soňa sa smiala.

Tak to musíme skúsiť.

Skúsili sme.

 

Išli sme dozadu. Soňa sa usmievala ako si myslela, že sa usmieva chlap, keď má vidieť holú babu. Ja som sa tváril radšej distingvovane.  Vedel som, že hore majú kameru.

 

Ale inak to prebehlo okej. Ženská sa vyzliekla. Soňa si myslela, že jej verím jej pololezbictvo. Vyzerala hrdo.

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Miky bol na odvykačke. Neviem už koľký krát. Volal mi aby som ho došiel pozrieť. Asi som mu chýbal. A potreboval cigy.

 

A ešte nejaké žrádlo. Napríklad mandarínky. Také tie v sieťke, čo predávajú.  Však vieš.

Áno.

Už mi dochádza kredit. Tak dojdi ty kokot.

Jo. Dojdem aj so Soňou.

Ale len keď ukáže kozy. Čaf.

 

Zavesil. Ani som nestihol odzdraviť. Položil som telefón. Poobzeral sa po izbe. Zasa ho zdvihol. A vytočil Soňu. Že v sobotu cestujeme. A nech nezabudne kúpiť mandarínky. Pripomenul som jej. A Jarovi som pripomenul tie cigy.

 

Stačia aj marsky. Tak kartón.

 

Rozdelil som spravodlivo úlohy. A šiel si ľahnúť. Nejak toho bolo na mňa dosť. Asi tá zodpovednosť.

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Ráno som sa zobudil. Soňa sa pýtala, či to platí. Ja som povedal, že jo. A zavolal Jarovi, či má tie cigy. Aby nezabudol.

Nezabudol.

 

Asi tak o hodinu volal Miky. Vraj s tým sekol. A už je doma.

 

Ty si kokot. Okomentoval som.

Miky sa smial. A rozprával ako tam bolo. Ako každé ráno vstával. V teplákoch chodil cvičiť. A potom mal také tie terapie, kde rozprával o tom, že sa volá Miky a je alkoholik.

 

Prišlo mi to úsmevné.

 

Ale s chľastom som skončil. Povedal odhodlane.

Ale nejak som mu neveril. Predsa len. Je to Miky.

 

A čo Jana? Otočil som reč na jeho frajerku.

Jaaaaaaj. Povedal hlasom akoby sa mu práve postavil. Viac už nemusel dodávať. Aj keď dodal. Nedôležité.

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Po obede sme sa aj tak stretli. Ja, Soňa, Jaro. Sedeli sme na Kolibe. Žrali sme Mikyho mandarínky. Fajčili Mikyho cigy. A pili Jarov jablčák.

 

Rozoberali sme Mikyho. Že je to stejnak kokot. Ale že ho máme radi. Zhodli sme sa. Rovnako ako na to, že to nevydrží. Jaro si naprával šiltovku.

 

A ktovie možno sa mýlime. Rozosmiali sme sa.

 

Ale tak čo tak ho pozrieť? Navrhla Soňa.

No jo. Keď nepríde Mohamed k hore. Príde hora k Mohamedovi.

Nechlasci. Vytrhla mi fľašku z ruky.

 

Zatváril som sa na päť minút urazene.

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Mikymu som zavolal, že dojdeme. Frajerke som zavolal, že nedojdem.a o pár hodín sme boli vo vlaku. Všetci traja. Soňa sedela vedľa Jara. Ja som sedel oproti nim. Pozoroval som ich. Raz jedného. Raz druhého. A neviem či to bolo tým svetlom. Alebo tým jablčákom. Ale došlo mi, že k sebe patria.

 

A vy nechcete spolu chodiť? Spýtal som sa bez okolkov. Soňa ma nazvala kokotom. Jaro si napravil šiltovku. Na chvíľu som zmĺkol. Potom som vyzval Jara, aby položil ruku na Sonino stehno. Keď tak nespravil. Vstal som a položil som jeho ruku. Tam kam som si predstavoval, že by ju mal dať.

 

Tak sa mi to páči.

Soňa ma zasa nazvala kokotom.

Na to, že si umelkyňa si není moc kreatívna.

 

Jarova ruka stále bola na jej stehne. Vyzeralo, že jej to nevadí. Po chvíli sa Jaro sám stiahol.

 

Do Mikyho mesta  sme došli bez meškania.

 

Miky tam stál. Fajčil. Ešte stále nepil.

 

No nazdar. Kokoti ožratí.

Už nebudeme. Sľúbil som, aj že Soňa ukáže tie kozy.

Upokojil sa.  Soňa zaprotestovala. A zasa povedala, že som kokot.

 

No vidíš. Toto mi len dnes zopakovala asi stokrát.

Však keď si. Zakontroval Miky, bez toho aby pohol brvou.

Ale to ja len z lásky. Zapojila sa Soňa.

Z lásky? To ako čím viac ma miluješ, tým som väčší kokot?

Ach tie tvoje bonmoty. Či čo to vlastne je. Uškrnula sa. A Jaro si napravil šiltovku.

 

Zvyšok večera prebehol fajn. Miky nám rozprával. Soňa nechcela ukázať kozy. A ja z Jarom sme z kolegiality vytriezveli.

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Mikymu došla Jana. Vyzerala lepšie jak na fotke. Ale moja Jana bola krajšia. Piču. Odpovedal na moju úvahu Miky. A odišiel spať.

 

Tak sme šli aj my.

 

Ja som spal na gauči. Soňa s Jarom si rozdelili postele.

Zaspal som pomerne rýchlo, ale po chvíli sa zobudil na nejaké šuškanie, ktoré sa postupne menili na rytmické pohyby.

 

Psst. Tichšie nech ho nezobudíš. Ozval sa Jaro. Napravil si šiltovku.

Soňa sa zasmiala. A znovu bolo len rytmické sa prehýbanie postele.

 

Ááááá. Pohyby prestali.

 

Sonička už si hotová? Povedal som do ticha.

Na čo sa ozval hysterický smiech. Premiešaný s výkrikmi o tom aký som kokot.

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Druhý deň ráno som vstal ako prvý. Nalial som si pohár vody. Zapol rádio. Miky došiel len o pár minút neskôr. Škrabal si vajca. Vyzeral spokojne. A pýtal sa ako som sa vychrápal.

 

Dobre. až na to... rozpovedal som mu zážitok z noci. A on chcel stále viac detailov. Aké mala Soňa kozy. V akých polohách to robili. Či prehĺtala. A tak. Odpovedal som na všetko. Čo som nevedel to som si vymyslel. A on mi zatiaľ spravil hrianku s džemom.

 

Vtedy prišla do kuchyne aj Soňa.

 

Chvíľu sme ju vydusili v neistote. Potom sme sa na seba kukli. A rozrehotali sa.

 

Kokoti. Skomentovala. A rozhliadala sa po miestnosti, akoby niečo hľadala. Jaro došiel asi o 10 minút. Napravil si šiltovku a nepovedal skoro nič.

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Večer som zavolal frajerke, že nemám čas. A odišiel na pivo s Rišom a Džonym. Jaro ostal doma. Oslavoval výmesačie. Od kedy spolu chodili stratili o mňa záujem.

 

Rišo sa usmieval. Džony bol na hajzli. Mal som Riša rád. Bol to pre mňa taký ten teplý kamarát, akého som nikdy nemal. Vždy chodil pekne navoňaný a upravený. Zásadne v značkovom.

 

Jak sa má Miky? Spýtal sa.

No Miky sa má. Odpovedal som a o tom som bol presvedčený, že vtipne.

Ukradol som Džonymu cigaretu. On prikývol. A s pátosom. S päsťami bijúcimi sa do hrude vykríkol

 

Kde máš lesk na pery? Považska Bystrica.

Ja chci víc, ja chci povídku? Kontroval som.

Chalani vám už z toho Písmaku riadne jebe. Schladil Džony náš entuziazmus.

 

Ale aj tak som si pripadal nad vecou. A bolo to desne fajn.

 

Zamával som na čašníčku. Ona mi priniesla ďalšie pitie.

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

O týždeň sme tam sedeli zasa. v tej istej zostave. Zasa som kradol Džonymu cigy. A Rišo sa zasa usmieval. Aj keď o ňom už nechcem písať.

 

Má zdravý vzťah s holkou. A pôsobí vyrovnane.

 

Lepší je Džony. Minulý týždeň začal robiť ako pornoherec. Ale bol na seba patrične hrdý. Stále opakoval jaký ho ma zodratý.

 

Ale ty vole. Stojí to za to.

Toľké prachy za šukačku s peknou ženskou.

A kde je láska? Spýtal som sa viac zo závisti, ako z presvedčenia.

Ale. Sim ťa. Jeb na lásku. Odpálil ma. A vrátil, k tomu. Ako sa k tomu džobu dostal.

 

Vraj pršalo. A on tankoval na pumpe.

 

Slovnaft alebo Esso?

Slovnaft.

Okej.

 

Zrazu ku nemu došla ženská. Že je pekný chlap. On sa samozrejme usmieval. Myslel, že ho chce zbaliť. A bola celkom, že aj kočka. Povedal niečo vtipné. A tá ženská. Sa tiež usmiala. A dala mu nejaké číslo. Vraj nech dojde na casting.

 

Džony chvíľu váhal. Pozeral do blba. Ale nakoniec tam zavolal. Nevedel, že ide o porno. To sa dozvedel, až keď tam došiel. Chvíľu riešil morálny problém. Ale potom stiahol nohavice. A ukázal vtáka nejakému chlapovi. A dal sa vyfajčiť nejakou ženskou.

 

Potom to už šlo ako po masle. Prvý orál. Anál. Vaginál. Prvý piss. A veľa ďalších výrazov. O ktorých som nikdy nepočul. A ktoré Džony robil prvý raz.

 

So starou prácou telefonistu sekol. Na svoju novú prácu bol patrične hrdý. Chodil po miestnosti naparoval sa ako páv. A čakal kým pôjde jeho prvý film do distribúcie. Tešil sa až bude skutočná hviezda.

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Soňa sa zmenila.

 

Prestala piť. Fajčiť. A začala chudnúť.

 

Miky ešte stále nepil. Začínal som celkom vážne uvažovať, že to tento krát zvládne.

 

Jaro sedel oproti mne. Naprával si šiltovku. Popíjal jablčák. A rozprával, zážitok. Zo Silvestra. Vraj boli chľastať so Zolom.

 

Však čo iné?

 

A keď sa vracali. Tak sa vsadili, že nestrčí hlavu do toho kontajnera.

 

Však víš. To sklo.

Jo. Strčil?

Jo.

Tak paráda.

Jo. Ale nevystrčil von.

Vole. Rozosmial som.

 

A on pokračoval. O tom ako išiel zavolať pomoc. Do búdky. Keďže stratil mobil. A Zolo nenosí. No a kým sa vrátil. Tak Zolo stál s gaťami dolu. Metal sa. pretože zo zadu ho dával nejaký týpek.

 

Vole. Vykrikoval som dobre naladený.

No a tak som na neho zakričal. On zdrhol. Ale ako fakt, že potom chodil dva týždne naširoko.

Vole. mal by som začať pri sebe nosiť mobil. To je maso. Pochválil som ho za dobrú historku.

 

A on sa mi medzi rečou pochváli, že sa žení, aj keď nemusí.

 

Skoro som z toho vytriezvel.

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Džony nás pozval k nemu na byt. Pozrieť si jeho prvý film. Došli sme všetci. Ja, Jaro, Rišo, Soňa. Došiel aj Zolo.

 

Bol to fajn chalan. Akurát ešte nikdy nemal frajerku. Všetci okolo mali. Len on nie. jeho neschopnosť prechádzala do zúfalstva.

 

Snažil som sa mu pomôcť.

 

Vravel som mu aby na ne nebol taký milý. že musí byť trochu kurva. Hrať sebavedomého. Povedal som mu všetko čo som sa naučil.

 

A dodal historku o Soni. Keď vravela ženskú musí chlap dostať už prvým pohľadom. A ja som vtedy pozrel na ňu. Najdrsnejšie ako som vedel. A spýtal sa jej, či už vlhne.

 

Ale to ty radšej neskúšaj.

Vyzeralo to, že mi verí.

 

O pár dní som mu dohodol rande. S Jankinou kamoškou. Bola taká istá ako on. Tiež z toho mala depky. A aj ona sa Janke sťažovala. A zdôverovala. A tak vôbec. Boli by to dve muchy jednou ranou. Vraveli sme si.

 

Druhý deň ma vyviedol z omylu.

 

Keď on je taký dobrák. Tlmočila mi Janka názor na Zola. A ja som ho mal chuť vyťahať za uši. Keď Janka položila, tak zavesiť za gule do prievanu.

 

Vrátil som sa späť do reality.

 

Sadol som si pred telku medzi ostatných. Džony nám nalial po pivku. A pustil to.

 

Na obrazovke sa objavila Džony a pod ním veľkým červeným písmom. Johny Vicious. Zatlieskali sme mu.

 

Film sa začal na punkovom koncerte. Johny bol spevák. Vyzeral v tej sidovke, so zicherkami a piercingom úžasne. Dolu pod pódiom boli tri ženské. Jedna s čírom druhá tiež. tá tretia nemala vlasy.

 

Ktorú z nich dáš?

Uvidíš.

 

Podal mi ďalšie pivo.

 

Potom strih. Záber do šatne. Kapela odišla. Zostal tam sedieť len Johny. Pozeral si pornáč. Masturboval.

 

Zatlieskali sme.

 

Vole, jak to že nie si oholený.

Chceli ma mať na prírodno. Image.

 

Dvere v šatni sa otvorili. Došli tie tri ženské. A nestalo sa nič prekvapivé. Najskôr sa Johny zľakol. Potom ich jednu po druhej pekne vyšukal.

 

A komentoval. Jedna z nich bola Kristínka. Vraj dobrá baba. Boli spolu aj na káve, ale inak nič vážne. Hovoril. A ja som videl na obrazovke. Ako mu líže vtáka. A potom on ju. Musel som sa usmiať.

 

Nakoniec bolo počuť. A teď ji postříkej.

 

Johny poslúchol. Nasledoval detail na  postriekaný ksicht. A titulky.

 

Tá sa skoro zadusila. Prehlásil hrdo.

 

Tak čo jak sa lúbilo?

Človeče za toto musíš dostať pornooscara.

 

Až teraz som si uvedomil. Že Soňa s Jarom sa odobrali do izby.

 

A vraj punk je mŕtvy. Poklepal som Džonyho po ramene. A on mi ponúkol cigu.

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

 

V marci bola veľká čítačka. Miky nedošiel. Soňa sa hrala s Jarom hru. Nepoznám ťa, ale aj tak ťa milujem. Vraj nechú vešať svoj vzťah nikomu na nos.

 

Džony sedel v kúte. Tváril sa nenápadne. Poslednú dobu, keď počul čokoľvek týkajúce sa  ženského lona,  chytil triašku. A začal nadávať.

 

Snažil som sa to pochopiť, ale bolo to ťažké.

 

Mal som mierny stres. Moja Janka sa usmievala. Vyzerala, že je na mňa hrdá. Išla pozdraviť nejakých známych. Julka sa tvárila jak kakabus. A ku podivu došiel aj Laco a k ešte väčšiemu podivu nebol urazený. Asi bol málo ožratý. Snažil sa mi niečo povedať. Ale nemal som chuť s ním diskutovať na akúkoľvek tému.

 

Paľo sedel na schodoch. Nejedol mäso. Niečo hustil do Pepa. Sľuboval mu romantický večer. Ale Pepo bol v pohode. Nedal sa zbaliť. Postavil sa a odišiel so ženskou krajšou od Paľa.

 

Paľa to trochu vzalo. Chodil od slečne ku slečne. Vravel im dámy. A každej povedal niečo múdre. Pristavil sa aj pri tej mojej. Rozhliadol sa po okolí. A povedal niečo o tom. Ako nezdravo vyzerám. A že nechápe ako so mnou môže chodiť.

 

Asi si myslel, že je vtipný. Povedal som mojej Janke. A tak trochu ľutoval, že to nepovedal predo mnou. Možno by som sa zasmial. Ha ha. Hi hi. Alebo povedal mu nejaký parádny bonmot.

 

Takto som musel uznať,  len že Miky mal zasa raz pravdu. Je to fakt kokotko.

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Ráno som stretol Zola. Naďabil na nejakú pornostránku. Bol tam Džony. Jeho chlpatá riť. A držka s bradkou v lone nejakej blondínky. Vraj zábery z jeho nového filmu. Punk, sex a pivo.

 

Vedľa neho článok. O tom ako začínal. Poznal som to trochu inak. Nebolo to na punkovom koncerte. Náš Džony nikdy nehral v žiadnej punkovej kapele. Nikdy by nepovedal, že sa nikdy neoholí. Nikdy by nevyslovil vetu, kde su chlpy tam to chutí. Ale hold image.

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Miky si našiel prácu. Odvtedy som s ním nebol moc v kontakte. Naše rozhovory boli stále rovnaké.

 

Ja: Čo frajerka?

Miky: V pohode.

Ja: Chľasceš?

Miky: Jo. A čo ty? Už si šukal?

Ja: Ne.

M: Kristepane. No šak tvoja vec. Idem. Čaf.

Ja. Maj sa.

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Džony sekol s pornoherectvom. Vydržal tam asi rok. Potom už nevládal. Za tie prachy to nestojí. Ja už keď vidím ženskú. Došlo mi zle. Nie to už keď som ju mal šukať. Som sa už normalne bál, že zbuzniem. Spovedal sa mi.

 

A vpredu bolo už všetko pripravené na obrad.

 

Jaro mal tmavý oblek. Bez šiltovky. Soňa biele šaty. A biely klobúčik. Vyzerala elegantne. Pekná mladá dáma.

 

Mojej Janke sa tisli slzy do očí.

 

 

Miky sedel pred nami. Držal sa z ruky so svojou Jankou. Mlčal. až som ho nespoznával.

 

Jak žiješ? Spýtal som sa ho, po obrade, keď jeho Janka odišla na wécko.

V pohode.

Vidím, že vám to klape.

Klape. Prikývol. A dodal príbeh. O tom ako ho chcela zabiť. Už ani neviem prečo.

Ty vole. Ja ju fakt milujem.

 

Nepochyboval som. Bola to jeho predstava šťastia.

 

Janka mu prišla z wécka. Postavila sa vedľa mojej Janky. Prvý raz som ich videl takto pokope.

 

Moja bola krajšia. Pomyslel som si. A sledoval ako sa moja Janka odráža a chytá kyticu.

 

Jaro si napravil šiltovku. Janka sa pozrela na mňa. Nemal som strach.

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Po svadbe. Boli Soňa a Jaro v Poľsku. Na trhu. Kúpili si psa. Takého bieleho huňáča. To ešte netušili, že bude rásť a rásť. A až to začne byť podozrivé. Dozvedia sa od veterinára, že to nie je pes. Ale ľadový medveď.

 

Ja som sedel som svojou Jankou. A myslel som na to aké to bude s ňou. Už som nepochyboval, že by to mohlo byť aj inak.

 

Podpísal som pohľadnicu Mikymu. Na protialkoholické.

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Džony začal pracovať vo svojej starej práci. Vyzeral, že je spokojný. Miky sa vrátil tam, kde bol vždy. Žil svoj život. Bez možnosti zmeny. Chľastal. Rútil sa z toho. Potom zasa nechľastal. A tak stále dokola.

 

Zmenilo sa toho len málo.

 

Aj Zolo ostal bez frajerky. Mal depky.  A Jaro so Soňou čakali dieťa. Vyzerali spokojne.

 

A ja som rozmýšľal, ako to všetko zakončiť. Nemá to žiadnu pointu. Cítim sa len šťastný. A o nič iné tu asi nejde.

 

Len mať ten pocit. Stáť na strane víťazov.

 


31 názorů

...na citani to mam cele...len ked som to zavesil zistil som ze koniec chyba..preto je to rozdelene do dvoch casti..ale je to presne to co tu..usmev...

zaki
13. 06. 2007
Dát tip
dobra haluz... :) pojdeme na tu kolibu niekedy, len ja pridem do ba az v oktobri...

palino8
15. 05. 2007
Dát tip
hmmm...

sidonia
02. 05. 2007
Dát tip
pekne se to cetlo jen to kazi ta cast o tom odpadaku na sklo a tak - to je celkem ohrana story a mylim, ze to dost narusuje originalnost zbyleho textu..

johny45
01. 05. 2007
Dát tip
no len dufam, ze to nebude nejaka moja uchylka o ktorej neviem...:)

salomesr
01. 05. 2007
Dát tip
Si pis, johny. Uz sa na teba tesim na dalsej citacke, mozno ze opat nieco vydedukujem:))))

johny45
01. 05. 2007
Dát tip
Ja som to tusil, ze ty si to tusila...:) Vies, ty si taka strasne vsimava zena, salomka, pred tebou clovek nic neukryje...:)

salomesr
01. 05. 2007
Dát tip
johny, ja som to tusila:)))

johny45
30. 04. 2007
Dát tip
aha...ale stale som to ja, konecne vsetci vedia, ze som znamy pornoherec...:)

..ee...johny sa viaze na hreca...dzony na realnu osobu..akoze..usmev..

johny45
30. 04. 2007
Dát tip
Diky diky...ty si zo mna urobil normalne medialnu pornohviezdu...to je super....:)))))))) * Ale pisal si to nejako narychlo, lebo tam mas par preklepov a niekde je dzony a inde zas johny...:)

misty
30. 04. 2007
Dát tip
skoda,ze mi neni dostupny ten posledny rozmer..snad zacnem chodit na pismacke akcie...

moonspell
30. 04. 2007
Dát tip
mne sa to paci,najlepsie su story zo zivota..pobavi to:)

ar..krcma je priestor kde sa stertavaju ludia...ktori maju k sebe blizko...a tak... ..navyse sceny z krcmy su len dve..tie s risom a dzonym... ...baby su ludia ako chlapi...to by si si mal uvedomit... ....nadavky su sucast komunikacie... lakrov...som rad ze si z tak dlhej kritiky aspon jeden riadok venovala mne...usmev.. ..jo inak len tak naokraj..poprosim na istu dobu bez aviz od diel...urcite teraz nemam cas citat... ipsen...nazov je nemenny vystihuje podstatu pribehu...a predsa len pisem aj o soni...ta by sa s tym tazko stotoznovala...usmev.. ...a dej je velmi hlboky...

Lakrov
30. 04. 2007
Dát tip
Možná by to chtělo víc vzorků, víc času a menší rozsah výsledného textu. Udělat 'assambláž' mě taky před časem napadlo, ale nějak to nedopadlo. Nejdřív to mělo být poskládáno z vět, 'vystřižených' z TV seriálu. Pak to získalo podobu krátkých příběhů, na základě těch vět sepsaných a pak se mi to nějak... Ještě není všem dnům konec. Zde se však obávám, že jde o konečnou verzi.

Zuzulinka
30. 04. 2007
Dát tip
někdy v půlxce mě to tentokrát přestalo bavit, nicméně donutila jsem se....je to docela čtivé, ale máš lepší

obluda
29. 04. 2007
Dát tip
respekt, bratu:) vyborne napisane +je vyborne vediet, kto je kto a este k tomu par ludi poznat +je fajn zohrat aspon malu rolu ;)

ceder_john
29. 04. 2007
Dát tip
dobrý

zlyvkus
29. 04. 2007
Dát tip
kym som docital tak ma to odhlasilo:)

)) tak to uz hej... stalo to za to

bajron
29. 04. 2007
Dát tip
dlhe ale fajn!:) len by ma zaujimalo kto je kto...:) *

salomesr
29. 04. 2007
Dát tip
přečtěno... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru