Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

polštářům

01. 05. 2007
4
14
2556
Autor
Vesly

*věnováno /Světlostínku, Šípovi, Pepovi, Kiki, Melonymu, Tadeášovi,Miss Verči:), Tíškovi, Šlauškovi, Dančí, Béďovi, Sašovi, Zmrzlovi, Klonovi, Danovi, Paklíčovi, Karči, Lukimu, Sekymu, Silvě, Matějovi, Tommymu, Bařiňačkám, Genzimu, Ančí a Lacymu... mno, snad jsem na nikoho nezapomněl... cajk...o)/

Dnes našlapovalo se tiše

přes mrznoucí vítr

a teplá těla přátel

 

úskoky vedly k pomlkám

hlas ztrácel se z nestála

bylo jako cestou do Amsterdamu

 

mezi pěnou a úsměvem

v těch chvílích jsme se už vraceli

a v olivových hájích prázdno

 

světlo- stín odjelo

dálky se zkrátí máchnutím nohou

a dech chlácholivě vypráví

v houstnoucí černi polštářům…

 

…prý něco o životě…

 

 


14 názorů

Zbora
10. 05. 2007
Dát tip
Je vidět, že umíš napsat báseň...ale popravdě mě neohromila, připadá mi chladná, nic si z ní neodnáším.

martinez
01. 05. 2007
Dát tip
a mně se to líbí... a jdu si honem zkontrolovat svoje "vjenování sashovy" esi tam taky nemám nějakou chybu... člověk se ani nenaděje a klapky mu zatočí s reputací :o)

Senyoryta
01. 05. 2007
Dát tip
hej, krytiku, poť se rači vjenovat naší vzájemný lásce! >:C

Vesly
01. 05. 2007
Dát tip
...no coment... Tohle opravdu mluví za všechno... ...raději místo na písmáka choď do lesa... Třeba ti to pomůže :) P.s.- A už se prosím raději nevyjadřuj! Skončili jsme tam kde jsme začali... Díky...

Vesly
01. 05. 2007
Dát tip
Hmm...Ok. Taky jsem dostatečně naznačil co si myslím o tvé kritice... tahle debata je z tvé strany opravdu dost nekonstruktivní... takže asi ani nemá smysl se dále vyjadřovat... P.s.- jen doufám, že kritikami tohohle typu neobšťastňuješ i ostatní... nic neříkající, nekonkrétní, pejorativně zaměřené... Jak jsem pochopil, tak usiluješ o zlepšení úrovně Písmáka..., tímhle postojem toho určitě nedosáhneš... Bez špetky snahy porozumění a na místo dobré rady uděluješ opovržení... asi to stojí za zamyšlení...o) Měj se hezky a mír s tebou...:)

Honzyk
01. 05. 2007
Dát tip
...........vubec nevim................

Vesly
01. 05. 2007
Dát tip
sininem: Díky:) Už jsem to opravil...o) Umprdentální_Kandelábrdelismus: Jj máš recht! Mno a zde se také hodí to příznačné házení perlí sviním :) dost ostrej kritik: No, nevim co vidíš na prologu úděsného, kromě toho, že jsem si nemohl vzpomenout jaké "i" má vzor pán v 3-tím pádě...o) Na věnování toho asi moc zkritizovat nemůžeš...o) Taky nechápu proč si použil plurálu v narážce s hrubkami v dílku? Jinak si myslím, že úroveň tvé kritiky je opravdu dost nízká...navrhuji, aby sis změnil nick na " dost povrchní kritik" :) cajk Big_George: Mno, občas celkem hodně... Ale chválím! Si opravdu všímavý...o) A já si myslel, že u Coelhyho mám problém jen s výslovností...

dadik
01. 05. 2007
Dát tip
*

Von pravopys bude asi autorovou slabinou...věnovat něco Sašovy je taky perla

sininen
01. 05. 2007
Dát tip
jo, proč ne.. :) fajná Jen prosím "úskoky vedlY"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru