Na Písmáku publikuje 50 tisíc autorů, 438 tisíc textů, 5 miliónů názorů

Písmák
Uživatel:
Heslo:
chci být viděn
Registrace
Zapomenuté heslo

Novinky #2 (28. 9. 2019)
Novinky (1. 8. 2019)

+11 neviditelných
Tři nejdůležitější věci ve vztahu
datum / id02.05.2007 / 243574Vytisknout |
autormalinka_hvezdinka
kategorieDiskuseDalší dílo autora
zobrazeno12579x
počet tipů8
v oblíbených1x
Tři nejdůležitější věci ve vztahu


Jedna kamarádka se mě nedávno zeptala, které tři věci považuji ve vztahu dvou lidí za nejdůležitější (kromě lásky, ta je samozřejmá), tak by mě zajímalo, jaký na to máte názor vy...




Názory čtenářů (Zobrazit smazané)

18.07.2008 13:27:49dát kritice tipNeočka
Hm...
Milovat tělem, duší i hlavou?
Kdybyste neměli dost otřepanejch uslintanejch frází.
22.03.2008 16:53:08dát kritice tipkurt student
porozumění
schopnost "dávat se"
důvěra
08.03.2008 23:59:15dát kritice tipFrancois-Baptiste Chabal
Vzájemná tolerance
Komunikace
Oddanost

Tot' vše patří k lásce
24.11.2007 12:20:08dát kritice tipbrndudlik
Důvěra
Tolerance
Komunikace
Bohužel to vím až teď:-(
24.11.2007 12:18:21dát kritice tipbrndudlik
Do nedávna jsem asi pořádně nevěděl, co je ve vztahu důležitý, ale jsou to:
1)Důvěra
2)Vzájemná tolerance
3)Už to tu někdo zmínil, a to je Komunikace
Lidé by měli spolu víc mluvit o tom, co je trápí...
Bohužel, sem na to přišel pozdě:-(
19.07.2007 10:11:37dát kritice tipSanka
Co je nejdůležitější? Na to si asi musí přijít každej sám. Důležitý je taky obětování se. Ale takový, že pokud toho dotyčného opravdu miluješ, tak si pro jeho dobro schopný/ná obětovat i váš vztah. Asi to zní zvlláštně, ale tohle je pro mě opravdová láska...:-)
19.07.2007 10:10:32dát kritice tipSanka
Co je nejdůležitější? Na to si asi musí přijít každej sám. Důležitý je taky obětování se. Ale takový, že pokud toho dotyčného opravdu miluješ, tak si pro jeho dobro schopný/ná obětovat i váš vztah. Asi to zní zvlláštně, ale tohle je pro mě opravdová láska...:-)
02.07.2007 16:53:24dát kritice tipSkafararix
Sláva, sex, peňáze. Ha Ha Ha Ha! To vies primitiv:-)
03.06.2007 16:53:03dát kritice tipdarkdevilnika
myslim ze po prve je to laska,po druhe dovera,a treti komunikace
23.05.2007 23:59:57dát kritice tippalino8
absolútna dôvera, otvorenosť a komunikácia (chcieť a vedieť si povedať vždy všetko, žiadne riešenia neodkladať na neskôr)

priateľstvo (lebo priateľstvo nie je láska a potom to často tak vyzerá)

trpezlivosť (problémy sú vždy a všade, ale to predsa nič zlé neznamená)
15.05.2007 12:08:27dát kritice tipDidik
upřímnost je sviňa....jakmile člověk řekne, co k druhému cítí, tak už nemá šanci.....já (jakožto přehnaně upřímný člověk) jsem na upřímnost vždycky doplatila....Můj názor
12.05.2007 18:05:02dát kritice tipMianda
laska neni samozrejmosti...

tolerance,ucta, vstricnost
09.05.2007 01:55:04dát kritice tipchikvadrat
k tomuto tématu doporučuji film "sexuální praktiky pozemšťanů". Nejedná se o erotiku ani pornografii, ale o zpracování problematiky partnerského vztahu, jakožto dokumentu pro mimozemšťany.
09.05.2007 01:55:02dát kritice tipchikvadrat
k tomuto tématu doporučuji film "sexuální praktiky pozemšťanů". Nejedná se o erotiku ani pornografii, ale o zpracování problematiky partnerského vztahu, jakožto dokumentu pro mimozemšťany.
09.05.2007 01:54:59dát kritice tipchikvadrat
k tomuto tématu doporučuji film "sexuální praktiky pozemšťanů". Nejedná se o erotiku ani pornografii, ale o zpracování problematiky partnerského vztahu, jakožto dokumentu pro mimozemšťany.
08.05.2007 20:57:11dát kritice tipVitex
No jo - napadlo mě pár věcí, ale když jsem si přečetl supizmův příspěvek, nemohu než zcela souhlasit..
08.05.2007 19:19:19dát kritice tipsupizmus
pokora, otevřenost, modlitba
08.05.2007 14:49:33dát kritice tipvioletlight
pokud je to ten pravý, pak jsou to:

práce na vztahu (společně strávený čas, aktivně či pasivně + komunikace + sex)
práce na sobě
trpělivost

pokud to není ten pravý, pak je vše marné :-)
08.05.2007 11:50:58dát kritice tipFouckault
vztah sám o sobě není hodnotou, stálo by za to udělat jakýsi katalog vztahů.. kombinace proč a jak jsou lidé spolu.. a četnost jejich výskytu ve společnosti..
vztahy mezi lidmi jsou vyrovnané, nevyrovnané, ekonomické ve smyslu peněz, ekonomické ve smyslu emocí, nebo sexu, vztahy jsou asymetrické, symetrické, konvenční, nekonvenční.. atd...

vztah by měl v mém vidění být dosažení štěstí dvou bytostí ve společném životě.. jaké místo je v tomto modelu pro toleranci?

hledat, hledat, hledat, a netolerovat nic co nemá opravdovost!

a láska?.. ta je často někde úplně jinde..
08.05.2007 11:31:15dát kritice tipFouckault
ok, to souhlasím, na sexu to stavět nejde..

naopak znám sposutu špatných vztahů které se drží nad vodou jen dík zbytečné toleranci..

nelze tolerovat něco co si to nezaslouží.
08.05.2007 11:29:08dát kritice tipOldjerry
korektor
Fouckaulte - to víš : jsem zatížený věkem... v podstatě není nic takového jako obecné tři podmínky. Každý vztah je jiný a každý potřebuje tudíž své speciální stimuly. Já jsem udělal extrakt ze své zkušenosti a nikde netvrdím, že je to jediné a samospasitelné trio. Je to protinázor k těm, kteří vše staví na sexu - blázínci : láska je to, co zůstane, když pomine vášeň...
08.05.2007 09:58:02dát kritice tipFouckault
tolerance?, tolerance?, tolerance?

ale proč.. copak je "vztah" nějaká modla? proč to slovo.. samo o sobě impliku to že je vztah "nemocnej" kvalitní vztah toleranci nepotřebuje
08.05.2007 02:52:58dát kritice tipNoe1
sex

sex


prachy


sorry, že ti bourá iluze, ale sex je fakt klíč
08.05.2007 02:52:19dát kritice tipNoe1
sex

sex


prachy


sorry, že ti bourá iluze, ale sex je fakt klíč
07.05.2007 23:04:33dát kritice tipOldjerry
korektor
1. tolerance
1. tolerance
1. tolerance
2. důvěra
3. pochopení
07.05.2007 18:52:49dát kritice tippozorovatel
ty dítě, ty mě vždycky nažhavíš..
07.05.2007 18:43:28dát kritice tipdítě_na_skleníku
du taky do tvrdejch
07.05.2007 16:15:40dát kritice tipHonzyk
...davam se na drogy...a zadny speky, du rovnou do tvrdejch, esi s timdle uz tady, kurvadrat, neprestanete...!!!!!!!!!!!DDDDDDDDDDD
07.05.2007 16:11:19dát kritice tipkrempi
redaktor neplisuj tolko, ci co ces? sex? :-P
07.05.2007 16:09:16dát kritice tipHonzyk
...uz dost.§))..sorry vole, bejby plís......)
07.05.2007 14:38:51dát kritice tipkrempi
a skratka ide o sex a sex a sex a to v akomkolvek vzathu chjo :-))
07.05.2007 13:59:30dát kritice tipta_co_neumí_psát_básně
kdo se chce pobavit, ať si zajde na mou stránku - ale možná to už znáte
07.05.2007 00:43:10dát kritice tipWee
no jo, ty si aspoň vzpomeneš :o), že bys mohla přemýšlet...(tak to vidíš, já s tím házením rukavic nepřestanu a nepřestanu :-))((( kde já to sebrala ?! :-) že bych nevědomě chtěla do ringu?! no nic)
tak dobrou cholkam se smyslem pro hjúmor...W.
07.05.2007 00:34:21dát kritice tipLaMouette
Wee... bo nemaj smysl pro humor.. ;-)))
a z me/mne si nits nedelej.. ja si taki casto musim v duchu rict... 2. a 4. pad MĚ, 3.a 6. MNĚ.. a vubets nejraci to maskuju dyjakrytykou.. pac dyz napises mne... tak to muze znamenat jak mne tak mně.. a jaxi to do vylozi.. je jeho vjets.. ;-)) akurat tedy ty hacki carki nesmis pouzivat nigde.. a won ten zvyk je sakra zelena kosile..:-)
07.05.2007 00:30:46dát kritice tipWee
hvezdinko - já ti tu dnes jaksi odbočuju od tématu, že?! :-) no, to taky ale patří do života, což? řešiti nečekané spontánně :o)

co kdybych ještě odpověděla MeTB?! - a byla by to praktická ukázka pokusu o srozumitelné dorozumění se .o)
07.05.2007 00:26:03dát kritice tipWee
LaMouette-byť tedy takto za sebou nehrozí snad minulé :o) - sikovny cholky :o)

jo, a já sem teda ten tvůj textík dlouhej přečetla naprosto plynule, bez zadrhnutí...buď jde tomu Pištovi a jiným o "nevhodnost" a zastírají to slovy o "nečitelnosti " nebo opravdu mužský mají nějaký horší smysl pro ČTENÍ netypického textu (jestli to nejni u m. těma nespojema mezi hemisférama?!-že ženský vnímaj globálnějc?!)
mě kritizovali taky za (pouhé) tři!!! překlepy
v textu asi o 30 řádcích...a to byla přátelská komunikace...

jinak taky :-((( za všechna mně/mě, co jsem celkem na P. zplodila (nevěřila bych, jak to člověku ujede, když na něco myslí :-))
06.05.2007 23:45:09dát kritice tipLaMouette
Wee.. vit..:-)) a jak pjekne.. ni kref netekla.. :-))
06.05.2007 23:27:15dát kritice tipWee
LaMouette-přivolána avízama čtu a koukám, jak jsme se o kritiku MeTBv 13.32.05 hezky popraly :o)))
06.05.2007 22:42:18dát kritice tipJiKo
nejlepší to v táhle diskusi měli ti na začátku :-) Ostatní už museli číst i kopce kritik:))
06.05.2007 21:11:04dát kritice tipDasaio
Vše už tady bylo řečeno, i to že pouze 3 věci nestačí což beru jako fakt, i to že vztah od vztahu se liší a není možné říci jednotnou dávku "čehosi" co Ti zaručí jeho funkčnost! Je to diskuze na moc dlouho ale v konečném důsledku (bez konktrétního příkladu) stejně o ničem.
06.05.2007 20:43:27dát kritice tipHonzyk
..jojo...a ja
jen, s dovolenim, dodavam : bud neco je, nebo to neni.....
06.05.2007 20:40:33dát kritice tipmalinka_hvezdinka
chechéééé a já ju pak smažu v tom nejlepším :-D...
06.05.2007 20:39:11dát kritice tipJiKo
Aby to nebyl moc velký krajíc, já bych vyhlásil jen přípravu k začátku ukončení této diskuse
06.05.2007 19:55:55dát kritice tipMAJKL65
Nevidět
Neslyšet
Nemluvit
:-)

06.05.2007 18:45:10dát kritice tipPišta_Hufnágl
Vyhlašme začátek konce. S tím si nějakou dobu vystačíme.
06.05.2007 18:24:13dát kritice tipparmenides
diskuse teprv začala, hele neblbni:-))to chce pořádnej vzorek lidí:-)
06.05.2007 18:21:52dát kritice tipta_co_neumí_psát_básně
co tak vyhlásit konec téhle diskuse? nemůže mít konce tak jako to téma
06.05.2007 16:28:05dát kritice tippozorovatel
ještě že máme chlapy, že ano:))
06.05.2007 16:26:06dát kritice tipFouckault
ono to příjde časem samo.. nediv se jim.. tisíciletí byly brány jen jako vychovatelky dětí a teď po nich chtěj najednou samostatné myšlení.. :-)
na druhou stranu je to naše vina tak by jsme jim v tom měli pomoci.. třeba tak že budem ty nefunkční instrumenty jako manželství obcházet :-)
jo nejlepší je hodit je do studený vody :-)
06.05.2007 16:25:17dát kritice tipmoonspell
3S: starostlivost
strach
sucit
06.05.2007 16:24:03dát kritice tippozorovatel
já bych je třeba emancipoval zákazem komunikace na dámských záchodcích
06.05.2007 16:21:06dát kritice tippozorovatel
jak je mám emancipovat..? to mi teda pověz:)))
fotbal s nima hrát nehodlám!
06.05.2007 16:18:17dát kritice tipFouckault
pravej důvod je v tom , že jsou ekonomicky slabší a neemancipovaný.. jiná situace je ve švédsku a finsku.. tam je to úplně něco jinýho.. nejde v o zapruzené nerovné vztahy mezi manželem a manželkymi jako u nás.. ale o rovnoprávná partnerství.. na druhou stranu mince se třeba doma střídají u dětí na mateřské.. když tam není ten rozdíl v příjmech tak není co řešit..

takže kopejme za emancipaci! ta osvobodí hlavně nás chapi :-)
06.05.2007 16:14:35dát kritice tippozorovatel
dá se říct, že to samý už delší dobu razim sám
ale málokterá je ochotna takhle se vymanit z norem společnosti a rozhodovat se SAMA

teda.. mně tak trochu přijde, že v tomhle jsou ženy víc pod vlivem společnosti než muži
ale možná je to dáno tim mateřstvim, co já vim..
06.05.2007 16:07:47dát kritice tipFouckault
myslím že poroste počet samotářů, a počet vztahů během života.. největší průser je celý život trpět za nějaké špatné rozhodnutí v mládí.. člověk se v čase mění a tím i mění vzahy je to přirozené.

posindustriální tlupa se bude skládat s našich minulých, současných partnerů, přátel všeho duhu.. už to tak stejně funguje.. jen si o tom nikdo netroufá mluvit nahlas.

06.05.2007 16:01:53dát kritice tippozorovatel
myslíš bigamii? :)
06.05.2007 15:56:20dát kritice tipFouckault
nojo.. příroda je to co žene lidi do vztahu.. ženským tikají biolog. hodiny, nebo lidi nezvládají samotu.. rodina coby model ovládání a strukturalizace společnosti je přežitek feudalismu. Vztahy mezi lidmi směřují jinam..

jsem pro model postindustriální tlupy :-)
06.05.2007 15:53:38dát kritice tippozorovatel
příroda je silnější než srdce...:)))ježišmarjá, to mi nedělej .))
06.05.2007 15:49:21dát kritice tipFouckault
jo..nechtěl jsem to říct tak natvrdo, vztah je u 90% lidí bohužel business.. ať vědomý nebo nevědomý založený na přirozeném intuitivním výběru partnera.. u ženy jako živitele svých dětí.. atp.. jo.. příroda je silnější než srdce
06.05.2007 15:43:59dát kritice tippozorovatel
vzhledem k tomu, že se všichni mýlí
vám to objasnim

nejdůležitější ve vztahu je:
1) milenka
2) zapírání, zapírání, zapírání
3) dárky
06.05.2007 15:10:58dát kritice tipFouckault
přirozenost
přirozenost
přirozenost

jakákoli nepřirozenost včetně tzv: "práce na vztahu" se vymstí.. co nejde samo nejde s žádnými berličkami
06.05.2007 14:19:59dát kritice tipMeTB
Myslíš, že jsem si si z toho vzal to horší? Obávám se, že můj smysl pro humor je nezřetelnější, než jsem se obával. ;-) (Každopádně dík za ocenění. :-) ) Salut!
06.05.2007 14:10:09dát kritice tipWee
Teď na druhý počet vidím, že to přísloví takto má smysl. Protiklad.
Vše jsem , MeTB, psala v dobrém a s milým úsměvem na rtech, a navíc Tě ocenila, žes toho nevyužil... a Ty si z toho vezmeš jen to horší a reaguješ takto...To mě mrzí...Ahoj.
06.05.2007 14:00:29dát kritice tipMeTB
Aha, tak buď jsem mimo já, nebo tvoje přísloví. No ale hlavně že si rozumíme v těch důležitých otázkách jako je světový mír a ochrana deštných pralesů. :-) Čau.
06.05.2007 13:40:23dát kritice tipLaMouette
hvjezdinko.. kupodivu mam k vjecine autoru tady uctu.. ano ano.. k nekerym dokonce i respekt.. k nekerym sympatyje.. a k nekerym enem shovivavost..:-)) a je mi tu na pismacku bajecne.. jen co je pravda..:-))
06.05.2007 13:40:10dát kritice tipWee
tak u mně některé řečnické otázky se rozeznají právě tím smíchem /řehotem (:o))
a právě že jsem na řečnickou otázku nečekala odpověď, jak už to tak bývá...
jinak tou rukavicí jsem myslela, žes mne mohl jaksi "obviniti" z "kázati vodu, píti víno" :-)
(snad jsem to úsloví napsala správně a nemusím se obraceti na m-m.k. :-))
Měj se fajn :-), L.
06.05.2007 13:37:14dát kritice tipLaMouette
MeTB.. smankote to neeee..:-)) ja us mam svy wodzkouseny.. tekuji pjekne..:-))
06.05.2007 13:32:05dát kritice tipMeTB
To byla řečnická otázka? Já řečnickou otázku rozeznám jenom když končí na "není-liž pravda" nebo maximálně ještě "že ano."
A co jsem měl vlastně odpovědět, něco jako "chceš to vyzkoušet"? :-)
06.05.2007 13:24:19dát kritice tipWee
MeTB: děkuji :-)za upřímnou odpověď na mou řečnickou otázku
(naschvál jsem ti hodila rukavici a Tys jí nevyužil, džentlmene :-))
06.05.2007 13:20:22dát kritice tipdost ostrej kritik
pišta: dyk víš, že jednoho sháním!! šups sem s ním
06.05.2007 13:06:57dát kritice tipSarrah
Honzyne...Tvá slova "do kamene tesat" do kamene!!!
06.05.2007 13:00:44dát kritice tipmalinka_hvezdinka
s tím rozdílem, že tohle nemá s rasismem nic společnýho a je to jen dotaz a zvědavost a ne nadávka... a vyvlíkat se ze svý zodpovědnosti zní zase hrozně vážně, jako bych provedla něco nezákonnýho ;)... no fuj, já jsem ale zvrhlík! :-D
06.05.2007 12:56:22dát kritice tipJiKo
čemu se gebíš?:)
06.05.2007 12:41:30dát kritice tipmalinka_hvezdinka
JiKo: hehehehehehhehe :-D
06.05.2007 12:31:34dát kritice tipJiKo
h_h: no to je dobrý jaxe snažíš vyvlíkat ze svý zodpovědnosti.
To je jak říkat někomu ty cikáne zasranej a k tomu dodávat já nejsem rasista, já jen cituju kamaráda.
06.05.2007 12:20:13dát kritice tipmalinka_hvezdinka
hej, zlatíčka, jako sorry, ale já tu otázku nevymyslela, já se vás pouze ptala, jakej na to máte názor, takže ve vší úctě ke mně jako!!!! :-P taky si myslim, že těch důležitých věcí je víc... ale klidně dál povídejte o časácích (který já btw zásadně nečtu) a o tom, jak je to hloupý strašně... aspoň je sranda ;)...
06.05.2007 10:53:56dát kritice tipPišta_Hufnágl
Mám na skladě pár tučňáků. Levně.
06.05.2007 10:31:49dát kritice tipLaMouette
MeTB.. mno si myslim, ze je lepcejsi.. ne si negde netso precist f casaku.. le si na to prijit a vykoumat sam..
le to je enem takovej nezajimavej posteh jedny plpy ploncky.. ;-))
06.05.2007 10:28:41dát kritice tipMeTB
Upřímně řečeno nevím; nevzpomínám si, že by mě tam kdy nějaká kousla. Takže buď jsem to zapomněl a tedy to zas tak úžasné není, nebo jsem to ještě nezažil a rady v časopisech můžou být správné.
06.05.2007 10:25:57dát kritice tipHonzyk
..no nekecej...)))
06.05.2007 10:24:04dát kritice tipLaMouette
Honzyku.. mno pravje.. tri a dost.. To mi prislo na cely tyhle diskusi takovy trosku ehm mno se vsi uctou ke hvjezdince.. hloupy. Tech veci je totis spousty.. a si myslim, ze sou si secky rovny.. tak proc se snazit z nich vypichovat ty nejdulezitejsi.. dyz musi byt secki tak nak v rovnovaze.. by to dobre fungovalo. Proto sem wotpovidala.. jaxem wotpovidala.. :-))
A s tim vlastnenim.. mas naprostou pravdu.. ostatne to byl muj bod c.1.. :-)
06.05.2007 10:12:06dát kritice tipHonzyk
...se necerti, Aki, simte...to neni fakt tak dulezity, kdyz ve srande...tady mne serou vic jiny veci...

...ale kdyz uz jsem tu, mne ta "debata" pripada, az na vyjimky, skoro jako nejaka anketa z tech srackovitych casaku, co vydava Stratosfera...a co maj nastrazeny zubari ve svejch cekarnach...dycky ten "zakon tri"...a ted babo rad...no, ja jsem dostal sem tolik aviz, proc, nevim, ale kdyz uz, tak je dulezity, myslim, nechtit toho druhyho vlastnit...
...a taky se nenechat....
06.05.2007 09:56:00dát kritice tipAki
LaMouette: koukám, že Písmák se noří do čím dál vějších sraček, když může redaktora dělat někdo, kdo má takovejhle přístup k češině... někomu (většinou lidem kolem 13) to možná přijde moderní, mně spíš poněkud trapný...
06.05.2007 09:54:39dát kritice tipLaMouette
Aki... ach..;-))
06.05.2007 09:51:39dát kritice tipAki
1. dostatek piva v lednici
2. kabelovka
3. 25 centimetrů
06.05.2007 02:17:06dát kritice tipWee
nečetla jsem ostatní kritiky zde, sjel mi pohled na MeTB a teda:
NAPROSTEJ SOUHLAS!!!SUPER!!!
(á propos, to kousání funguje ?! myslim teda párkrát? :o)))))))
05.05.2007 23:33:43dát kritice tipdee-dead
Zajímavá diskuze...ale našla bych těch důležitých věcí víc než tři a bez nich by vztah nefungoval...alespoň pro mě...takže:
Tolerance, důvěra, vzájemná opora...
A pak ještě porozumění a další a další a další...
05.05.2007 17:31:15dát kritice tipSarrah
zodpovědnost, tolerance a přátelství....
05.05.2007 06:51:51dát kritice tipBig_George
Kurňa, to je moudra pohromadě.
Ale v praxi pokulháváme, přiznejme si to.
Esli vono to taky nebude tím, že vo vztazích radši čteme a plkáme s cizíma, než abysme poslouchali, cožeto vlastně chce ten náš vztah.

Nebo taky tím, že čím víc toho o vztazích víme, tím víc jsme v reálu zmatenější a tím pádem blbější.

Dokážu si například představit haldu šílenců, kteří půjdou shánět do zverimexu tučňáka, když si v nějakým "odborným" bulvárním plátku přečtou, že většina žen sní o milování s tučňákem....
05.05.2007 00:53:58dát kritice tippapouch
admin
pozííí --- sakra .. kleps hřebíka po hlavjě
05.05.2007 00:30:41dát kritice tipweeruszka
skvělý nápad, budu přemýšlet, to se Ti moc povedlo, hvězdinko*
04.05.2007 20:25:39dát kritice tipMeTB
Vztahy jsou podle mě jako když člověk peče bábovku - holt mu to občas vykyne a občas ne, no, i když jel podle receptu.
A taky, jak říká klasik, lidi se dělí na ty, kteří kadí dobře, a ty, kteří kadí špatně.
04.05.2007 20:23:38dát kritice tipMeTB
Hm, mně jde spíš o to, že je to jako snaha najít recept. Takové to "a to nejdůležitější je přidat dva žloutky a dobře těsto uhníst."
To je jako když se holka někde dočte, že když bude kluka kousat do prsních bradavek, bude to pro něj překvapení a bude v sedmém nebi - a tak ho tam hryže a pak se s ní kluk rozejde, protože už toho má až po krk.
04.05.2007 20:12:45dát kritice tippozorovatel
mě zajímá to samý co MeTB.."Mě třeba zajímá, proč Vás ženy tohle zajímá."


i když mám holky rád, tak se pořád divim, jak můžou spojovat vztah a lásku a zamilovanost a pravou lásku - z toho trochu trnu
ale jenom trochu
a taky mám rád plzáka .))


ale naivita je milá:) peace v duši
04.05.2007 19:14:28dát kritice tipMeTB
Mno asi takhle: když si producent názoru nedá práci srozumitelně se vyjádřit, nebudu se namáhat jeho názor konzumovat. Aneb "prosím, nepiš jako debil."
T.
04.05.2007 19:04:19dát kritice tipkrempi
citam citam a nedocitala sa podla mna ani autorka voco jde... :-)
ale thak tho ma byt...vono nejde ano tak vonic...a ked ide o vo nic tha ide o vse... chjo... mala som divny den tha plaaacam a plaaacam... podte spinkat...
04.05.2007 18:33:54dát kritice tipLaMouette
neumim ceeeeski.. ;-))
04.05.2007 18:06:41dát kritice tipdadik
normálně česky by to bylo lepší to je fakt..
04.05.2007 16:48:35dát kritice tipPišta_Hufnágl
Já se nezlobim. Jen ty bláboly odmítám luštit, čili jak jsem říkal je zbytečné posílat mi avíza.
04.05.2007 16:45:58dát kritice tipLaMouette
Pisto.. zboznuju Tvoje pripominkovaci komentare na muj styl psani.. cili se nezlop... le sem si to nemohla wotpustit.. Si proste bajecnej :-)
04.05.2007 16:43:33dát kritice tipLaMouette
Styvyyyyy... hihiiiii dyby enem mylyjardu.. vyborny postreh ;-)
04.05.2007 16:42:47dát kritice tipPišta_Hufnágl
Mou: Nejen, že to byl plk dlouhý, ale též nečitelný.
Bylo by milé, kdybys mi posílala avíza na texty v nějaké identifikovatelné podobě, a ne na tohleto.
04.05.2007 16:33:25dát kritice tipStvN
Jestli můžu, myško, něco z tvého tekstu vypíchnout:

samoze sici co mluvite wo toleranci.. komunikatsi.. a ja nevim wo cem wo vsem.. tak jisteze mate prafdu (...) trosku mi to spis prijde jako veci.. ne kery sou k dobrymu vztahu treba.. le takovy.. kery si lidi predstavujou.. ze dyz budou.. tak bude fungovat vztah na tuty

Já osobně jsem se přesvědčil, a stále přesvědčuji a učím, že k dobrému vztahu k lidem, a ženám pak zvláště, je třeba ošéfovat asi miliardu věcí, ne-li mnohem víc.
04.05.2007 16:25:50dát kritice tipLaMouette
smankote.. no to je ale dlouhej plk..:-)) a womlufka vsem za avi.. le sem si rikala.. este chfilku budu cist wo lasce.. a wopupinkuju se ouplne.. ale ouplne vsude..:-))
04.05.2007 16:24:36dát kritice tipLaMouette
mno.. tak jak bych to pojala ja.. Asik praktycky..
Za prve.. svoboda.. mit svou vlasni.. a ponechat ji i tomu druhemu.. Tezko to vysfjetlit.. pac svoboda je siroky pojem.. le tak no.. proste to myslim tak.. mit svobodu v rozhodovani co se myho vlasniho ja tyce.. samozrejme s vedomim dusledku sveho jednani..
za druhe... seks.. jak to v seksu neklape.. neklape vztah jako takovej vubets.. pokud si tedy misto partnerskyho vztahu necete pjestovat vzah pratelskej.. ze ano.. Le pravda.. i v tom pratelskym se to v seks muze taki i leckdy zvrhnout.. safra.. cili proste tak no.. seks.. a do si mysli netso jinyho.. si na me urco jednou spomene.. ;-))
Za treti.. prachy.. a muzete me klidanko tedkonc kamenovat.. le ja to rozhodne ustojim.. Jak nejsou prachy.. sou starosti.. neni nalada.. neni nalada na seks.. cili chybi i seks... a pak to zacne nabouravat i tu svobodu.. pac pak mame wod teho druhyho naky wocekavani.. ze ano.. a wocekavani.. to je takovej bic.. kerej si casto sami na sebe umime uplest.. a kerym se pak snazime svy druhy polovicky sem tam dyrygovat.. a to nejni mots dobry.. ech.. le to sem vlasne vubets nepatri..:-))
a souhlasim s mymynkem.. pac jako jak neni co do huby.. tak je to secko f pr****cicich.. :-))
a samoze sici co mluvite wo toleranci.. komunikatsi.. a ja nevim wo cem wo vsem.. tak jisteze mate prafdu.. pac to secko je u dobryho vztahu ceba.. le rozhodne ne f takovym mnozstvi.. v jakym temhle vjetsem tady davate dulezitost.. trosku mi to spis prijde jako veci.. ne kery sou k dobrymu vztahu treba.. le takovy.. kery si lidi predstavujou.. ze dyz budou.. tak bude fungovat vztah na tuty.. le ja si pravje myslim.. ze to as zas tak pravda nejni mno..:-))
mozna mam proste jen jiny zkusenosti.. le ja sem se svym bajecnym muckym us nakej patek.. a spokojena..:-)
04.05.2007 14:07:08dát kritice tipStvN
Já na to nemám žádný názor.
03.05.2007 22:51:23dát kritice tipromale
aha, vždycky jsem myslel, že:

- chlast
- volný byt
- a žádné výčitky



(kromě lásky samozřejmě)
03.05.2007 22:39:49dát kritice tipmaracaibo
1) souznění
2) sblížení
3) důvěra

To je za mě :)
Každý má žebříček jinak, pro někoho je tři moc a pro někoho málo...
03.05.2007 17:04:16dát kritice tipMeTB
Au... mně->mě. au.
03.05.2007 17:03:56dát kritice tipMeTB
Mně třeba zajímá, proč Vás ženy tohle zajímá. Snažit se najít 3 nejdůležitější věci.
03.05.2007 13:52:39dát kritice tipMánička
1)Tolerance
2)Trpělivost
3)Komunikace

jen milovat prostě nestačí
03.05.2007 10:41:06dát kritice tipkrempi
alt sa tesim :-)
03.05.2007 09:52:26dát kritice tipSpring
1) já
2) on
3) MY

:)
02.05.2007 23:50:38dát kritice tipalternative4
krempi - tak tak :-)
02.05.2007 22:32:14dát kritice tipchikvadrat
no nejdůležitější je, aby na to byli dva...
02.05.2007 22:24:11dát kritice tipta_co_neumí_psát_básně
- čistota duše i těla
- istota duše i těla
- ta duše i tělo
(jsem zas moudrá co?)
02.05.2007 21:47:14dát kritice tipkrempi
juuu to bude hra na svlikanou jo???
02.05.2007 21:09:30dát kritice tipalternative4
až se budeš slíkat, tak tohle ti u toho zazpívám :-)
02.05.2007 21:04:28dát kritice tipdadik
můj nejnověší poznatek je - mluvit o tom....
možná, nevím...:)
02.05.2007 20:17:05dát kritice tipkrempi
a daaami viiim jak se leciii zaaaal....
02.05.2007 19:49:51dát kritice tipalternative4
no páááni :-)
02.05.2007 19:28:38dát kritice tipkrempi
zalezi jak to alt povi :-)
02.05.2007 19:25:38dát kritice tipalternative4
"budis jak alt povi" - i když povím "slíkni se"? :-)
02.05.2007 19:24:30dát kritice tipdost ostrej kritik
o tom není potřeba přemýšlet
02.05.2007 19:16:26dát kritice tipkrempi
nebo vzath JiKo a chemie :-)
02.05.2007 19:15:57dát kritice tipparmenides
Ty, JiKo, s tou náhodou jsi mě přivedl úplně na nový myšlenky ohledně těch vztahů:-)ostatně za příhodné náhody ve vztazích se taky moc přimlouvám:-)
02.05.2007 19:15:54dát kritice tipmalinka_hvezdinka
JiKo: ale stejně jsi to pochopil ;)... takže je to ok ;)...
02.05.2007 19:15:51dát kritice tipkrempi
alte dik za vysvietleni... budis jak alt povi :-)
02.05.2007 19:13:40dát kritice tipJiKo
eště bych si tak rejpnul páč termín vztah mezi dvěma lidma (předpokládám) není dostatečně definován. Páč i nenávist je vztah žejo anebo vztah otec - syn, učitel - žák, vězeň - dozorce, číňan - faraon.
Ale asi se myslí partnerský vztah.
02.05.2007 19:11:27dát kritice tipJiKo
1-náhoda
2-štěstí
3-výdrž
02.05.2007 19:09:44dát kritice tipalternative4
nene, bramboráky jsou bramborový placky... a po nich úplně animální seks se dvěma a více ženckejma
02.05.2007 19:07:12dát kritice tipkrempi
alte bramboraky su chipsatka? vis to ja mam rebricek takovy ale poradie neni dolezite (ne vzdy)- energia, sex, pifko, chipsatka, lubenie
02.05.2007 19:07:04dát kritice tipparmenides
jaký sis to uďála, taký to máš, hvězdinko:-)s pozdravem
02.05.2007 19:05:59dát kritice tipavox
Kdo se moc ptá, moc se doví - česká lidová moudrost :-))
02.05.2007 19:03:15dát kritice tipmalinka_hvezdinka
ufff.. no teda, to je názorů... :-) díky za ně!
02.05.2007 18:47:58dát kritice tipalternative4
dítě kecá

na druhým místě jsou bramboráky
02.05.2007 18:45:19dát kritice tipBlackRaven
nemyslím si, že by se to dalo vepsat pouze do tří věcí, obzvláště u člověka, pro kterého je láska jen slovo pod nímž nachází smysluplné logické postupy, tím však nechci říci, že by to nebylo založeno na pocitech a citech, ovšem není to pojato jako něco magického, což není ani sex.

1) tolerance 6) empatie
2) svoboda 7) humor
3) sex 8) vážnost
4) komunikace 9) pochopení
5) důvěra 10) opora

je toho ještě moc, ale je těžko ptát se někoho, jehož život představují hlavně pravidla

každý vztah k čemukoli je věcí individuálního přístupu, tudíž nic nemůže mít pevný sled, ale musíme se flexibilně přizpůsobovat
02.05.2007 17:49:37dát kritice tipkrempi
vravime ze sme ked nesme a nesme ked sme a predsa sme a nesme :-)
02.05.2007 17:47:12dát kritice tipparmenides
jsme a nejsme a neradi to říkáme:-)
02.05.2007 17:45:29dát kritice tipkrempi
parme to nic co si... ja tez som a nic to... :-)
02.05.2007 17:42:11dát kritice tipparmenides
ja nejsu odbornik ja jsu hlavne velky tlachal a bavi me to:-))
02.05.2007 17:38:14dát kritice tipkatugiro
1) vlastní osobnost
2) osobnost toho druhého
3) -
02.05.2007 17:35:54dát kritice tipkrempi
parmenides ja som to podala recou laika a ty odbornika, kazdopadne sme obaja dobri :-)

02.05.2007 17:14:31dát kritice tipparmenides
...právě proto jsem to nazval "zkrácený logický úsudek" (dokonce jako termín z oblasti argumentace), protože to je vytaženo a zapamatováno z jedné knihy o argumentaci, specielně z kapitoly, jak se argumentovat rozhodně nemá:-))) máme stejný obor, příteli;-)

s pozdravem
02.05.2007 17:09:06dát kritice tipHonza_W
parmenides: Jenže dva lidé se nikdy nerozvedou čistě proto, že jsou manželé, důvod je úplně jiný a tento argument je úplně chybný (já vím, někdo řekne logikářské rytí, ale je to částečně můj obor a zvedá mě to ze židle:-)
02.05.2007 16:49:14dát kritice tipparmenides
to mi připomnělo, krempi, takový jeden docela fajn příklad zkraceného logického úsudku:

Proč se dva rozvádějí?
Protože jsou manželé.
Proč jsou manželé?
Protože se před deseti lety vzali.
Proč se vzali?
Protože se milovali!

Zkrácený úsudek: Rozvádějí se, protože se milovali:-)a to přeci dává logiku, ne?! Inu řek jsem vlastně nemlich to samý, co ty:-)
02.05.2007 16:48:54dát kritice tipHonza_W
1) Vzájemná rezonance v názorech
2) Tolerance tam, kde rezonace není
3) Trpělivost, kde chybí tolerance

(respekt, péče, věrnost a schopnost odpouštět jsou ještě důležitější, ale zahrnuji je do Lásky)
02.05.2007 16:48:43dát kritice tipHonza_W
1) Vzájemná rezonance v názorech
2) Tolerance tam, kde rezonace není
3) Trpělivost, kde chybí tolerance

(respekt, péče, věrnost a schopnost odpouštět jsou ještě důležitější, ale zahrnuji je do Lásky)
02.05.2007 16:42:14dát kritice tipkrempi
mno preto sa rozpadaju bo laska je vecna... ufff to je veta chjo...ja uz jaka filozofka som :-D
02.05.2007 15:15:56dát kritice tipJarmark
Parmenides: Mě zas oslovila tvoje potřeba komunikace, taky si myslím, že bez ní to nejde, pokud se někdo přitahuje pouze fyzicky a při první větě druhého by vraždil, tak to buď chce němého partnera, vyrvat mu jazyk, nebo si najít partnera, s nímž se dá mluvit o čemkoli(samozřejmě ta přitažlivost nesmí vyšumět na bod mrazu), je to prostě složitě jednoduchý a jednoduše složitý:)) Ale to už jste věděli i vy antičtí mudrci,

J.
02.05.2007 15:03:35dát kritice tipparmenides
Jarmark: "Kritický ale rád", to si budu pamatovat, to se mi líbí:-))zajímavá diskuse:-)
02.05.2007 14:41:52dát kritice tippapouch
admin
no.... já bych moh vykládat! Vážně!! Ale raději řeknu nějakou kravinu:
1) délka
2) výška
3) šířka
.-)
02.05.2007 14:35:57dát kritice tipcerna_lovkyne
vztahy se rozpadají,když si lidi přestanou vonět,jako fakt..=)))to mám z praxe-nejdřív mi nesnesitelně voní umytí,zpocený,zmaštení,zablácení,navonění...no prostě jakýkoliv...ale v okamžiku,když už mě vztah nebaví nebo se pohádáme,tak mi začnou ty feromony(či pižmo či co=) neskutečně vadit a poznám tak,kdy vycouvat...no... možná trošku zvířátkovsky primitvní,
ale je to tak=))))
jinak největší zabiják vztahu je rutinááááá...
02.05.2007 14:17:54dát kritice tipKamil Havránek
Egoismus?, lidé zřejmě chtějí (často aniž si to připouštějí), uspokojit své touhy a vášně, ale pak už právě nechtějí (či nedokáží) nést ten společný úděl (poněvadž ono to ne vždy je příjemné a často to stojí mnoho sil). Vztahy potřebují sílu a vytrvalost, velkou vytrvalost - ano, jako s péčí o květinu, nikdy není "hotovo", vztah je dlouhodobý proces.
02.05.2007 14:10:54dát kritice tipmalinka_hvezdinka
Proč se tolik vztahů rozpadá? Asi proto, že se nad tím většina lidí nezamýšlí a neuvědomuje si, co dělá, jak to dělá a proč to dělá... co já vim ;)...
02.05.2007 14:05:22dát kritice tipKamil Havránek
Taky mám pocit, že to zásadní bylo řečeno. Co bych dodal? Inu, možná cosi jako "vzájemné souznění", cosi, co také označujeme souslovím "být na stejné vlně", ale to v sobě zahrnuje i vše předchozí - totiž vzájemnou úctu, toleranci, trpělivost, schopnost a ochotu si naslouchat (empatii) - tedy odhodlání žít své životy "spolu", nikoliv jen "vedle sebe". Důležitá je i ochota převzít zodpovědnost a nést společný úděl (až opadne prvotní zamilovanost a i po letech - nebudeme stále mladí a zdraví - ochota postarat se o partnera ve stáří...), tož - tak nějak:-)
Každopádně dobrá otázka (nutí k zamyšlení!) a zajímavá diskuze:-)
02.05.2007 14:00:33dát kritice tipavox
Miláčkové, když všichni vědí, proč se tolik vztahů rozpadá? Vztah se musí pěstovat, jako kytka, nikdy není "hotovo", vystaráno na věky věků... :-))
02.05.2007 13:59:46dát kritice tipcerna_lovkyne
drogy, sex a rock´n´roll=))))))
niet=)
všechno je jen něha, komunikace a to že mají oba partneři v sobě kus dítěte...ináč to nemůže vyjít=)
02.05.2007 13:57:11dát kritice tipkrempi
...a z toho vypliva - kazdemu ine chuti chjo! a mne momentalne by moc chutilo pifko :-)
02.05.2007 13:55:23dát kritice tipmalinka_hvezdinka
jarmark: neomlouvej se, kategorie diskuse je přeci od toho, aby se v ní diskutovalo a tvůj pohled se mi líbí, souhlasím s tím...
02.05.2007 13:50:32dát kritice tipJarmark
Už tu vlastně bylo vše řečeno,

jen bych to trochu rozvedl - tolerance je velmi důležitá, ale musí to být tolerance aktivní, ne slepá tolerance, tolerance toho druhého jako celku, kdy ho poznám a vím, že on zase toleruje moje mouchy, k této toleranci se musí přidružovat zdravá kritičnost (moje heslo je "kritický, ale rád" :)) ). Upřímnost je důležitá také, ale zase, nesmí to být jedovatá a cynická upřímnost, chce to takovou tu hledající upřímnost, ne že vždycky s odpuštěním vyseru to první, co mne napadne... Komunikaci osobně stavím velmi vysoko, nejvýš pak společné zájmy, společné hodnoty, společné - nikoli kopírující až epigonské (pozor) vidění světa. Omlouvám se za rozsah, ale šlo to ven :))

J.
02.05.2007 13:43:10dát kritice tipdítě_na_skleníku
1) palačinky
2) piškoty s marmeládou
3) mlíko, litry mlíka
02.05.2007 13:14:58dát kritice tipmalinka_hvezdinka
parmenides: tak to s tebou plně sdílím... a už to mám vyzkoušené na vlastní kůži, že bez komunikace a zájmu o druhou osobu to prostě nejde... a důležitá je podle mě i upřímnost...

děkuji vám za názory!
02.05.2007 13:11:30dát kritice tipparmenides
Zajímavá otázka, hvězdinko:) už dlouho ty důležité "body k zapamatování" nosím v hlavě, ale už minimálně ve dvou vztazích jsem na všechny zapomněl:)) tomu říkám bída psychologismů všeho druhu:) Pro mě osobně tedy:

1. zdravá ÚCTA k sobě a z toho vyplývající zdravá úcta k partnerovi (i k jiným lidem);

2. zdravá TOLERANCE;

3. KOMUNIKACE (v pravém významu toho slova).

Pozn. k 3.: Dokážu si představit nekomunikující (protože sladce zamilované) milenecké dvojice v počáteční fázi vztahu a nekomunikující (protože otupělé) manželské dvojice v závěrečné fázi vztahu, ale pro mě je komunikace moc moc důležitá, odráží se v ní podle mě úplně všechno (a nakonec vlastně i ta úcta a tolerance:))

pěkný den, *:)
02.05.2007 12:49:57dát kritice tipavox
Blahopřeji, je-li láska samozřejmostí. Jen jediná věc: Cítit se navzájem jako dlužníci, nikoli jako věřitelé.
02.05.2007 12:45:20dát kritice tipHonzyk
...ja nebuduju,

---ja si kazdej vztah proste odziju, at tak, nebo tak...sice dostanes casto do drzky, ale nekdy i tohle za to stoji...
02.05.2007 12:23:48dát kritice tipaleš-novák
3T:
Tolerance
Trpělivost
Takt
02.05.2007 12:10:19dát kritice tipSmrťák
Kromě lásky je to správná vzdálenost a čas. Nemá smysl někoho milovat, když jste dvacet miliónů světelných let daleko a zrovna nic neletí. No a ten čas je taky důležitý. Mít rád někoho, kdo žemřel před sto milióny lety je volovina, stejně tak, jako mít vztah k někomu, kdo se až za sto miliónů let narodí.
02.05.2007 12:04:50dát kritice tipPišta_Hufnágl
1) Tolerance
2) Tolerance
3) Tolerance

S "láskou" (jakkoli je to pojem značně rozvolněný) si vztah nevybuduješ.
02.05.2007 12:03:19dát kritice tipkrempi
som pisala v jedne basni ze milovat nestaci a to je fakt...
nech uz ide o jakykolvek vztah dvou lidi ci priatelsky ci milenecky ci neviem jaky tha sa neda definovat 3 veci bo vse sa odvyja od vseho a ak je jedna vec ta ovlivnuje druhu, napr. si predstav sex bez dovery a je jedno o akej ted vravim,abo len tak lezat nekde vedla druheho a rozpravat sa a keby tam nebola energia nebolo by to silne a nedalo by to skoro nic...atd...
02.05.2007 11:55:19dát kritice tipUltrainfernal
vzájemná důvěra - to jest hlavní


Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.