Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tři nejdůležitější věci ve vztahu

02. 05. 2007
8
171
14578


Jedna kamarádka se mě nedávno zeptala, které tři věci považuji ve vztahu dvou lidí za nejdůležitější (kromě lásky, ta je samozřejmá), tak by mě zajímalo, jaký na to máte názor vy...


171 názorů

Neočka
18. 07. 2008
Dát tip
Hm... Milovat tělem, duší i hlavou? Kdybyste neměli dost otřepanejch uslintanejch frází.

porozumění schopnost "dávat se" důvěra

brndudlik
24. 11. 2007
Dát tip
Důvěra Tolerance Komunikace Bohužel to vím až teď:-(

brndudlik
24. 11. 2007
Dát tip
Do nedávna jsem asi pořádně nevěděl, co je ve vztahu důležitý, ale jsou to: 1)Důvěra 2)Vzájemná tolerance 3)Už to tu někdo zmínil, a to je Komunikace Lidé by měli spolu víc mluvit o tom, co je trápí... Bohužel, sem na to přišel pozdě:-(

Skafararix
02. 07. 2007
Dát tip
Sláva, sex, peňáze. Ha Ha Ha Ha! To vies primitiv:-)

myslim ze po prve je to laska,po druhe dovera,a treti komunikace

palino8
23. 05. 2007
Dát tip
absolútna dôvera, otvorenosť a komunikácia (chcieť a vedieť si povedať vždy všetko, žiadne riešenia neodkladať na neskôr) priateľstvo (lebo priateľstvo nie je láska a potom to často tak vyzerá) trpezlivosť (problémy sú vždy a všade, ale to predsa nič zlé neznamená)

chikvadrat
09. 05. 2007
Dát tip
k tomuto tématu doporučuji film "sexuální praktiky pozemšťanů". Nejedná se o erotiku ani pornografii, ale o zpracování problematiky partnerského vztahu, jakožto dokumentu pro mimozemšťany.

chikvadrat
09. 05. 2007
Dát tip
k tomuto tématu doporučuji film "sexuální praktiky pozemšťanů". Nejedná se o erotiku ani pornografii, ale o zpracování problematiky partnerského vztahu, jakožto dokumentu pro mimozemšťany.

chikvadrat
09. 05. 2007
Dát tip
k tomuto tématu doporučuji film "sexuální praktiky pozemšťanů". Nejedná se o erotiku ani pornografii, ale o zpracování problematiky partnerského vztahu, jakožto dokumentu pro mimozemšťany.

Vitex
08. 05. 2007
Dát tip
No jo - napadlo mě pár věcí, ale když jsem si přečetl supizmův příspěvek, nemohu než zcela souhlasit..

supizmus
08. 05. 2007
Dát tip
pokora, otevřenost, modlitba

violetlight
08. 05. 2007
Dát tip
pokud je to ten pravý, pak jsou to: práce na vztahu (společně strávený čas, aktivně či pasivně + komunikace + sex) práce na sobě trpělivost pokud to není ten pravý, pak je vše marné :-)

Fouckault
08. 05. 2007
Dát tip
vztah sám o sobě není hodnotou, stálo by za to udělat jakýsi katalog vztahů.. kombinace proč a jak jsou lidé spolu.. a četnost jejich výskytu ve společnosti.. vztahy mezi lidmi jsou vyrovnané, nevyrovnané, ekonomické ve smyslu peněz, ekonomické ve smyslu emocí, nebo sexu, vztahy jsou asymetrické, symetrické, konvenční, nekonvenční.. atd... vztah by měl v mém vidění být dosažení štěstí dvou bytostí ve společném životě.. jaké místo je v tomto modelu pro toleranci? hledat, hledat, hledat, a netolerovat nic co nemá opravdovost! a láska?.. ta je často někde úplně jinde..

Fouckault
08. 05. 2007
Dát tip
ok, to souhlasím, na sexu to stavět nejde.. naopak znám sposutu špatných vztahů které se drží nad vodou jen dík zbytečné toleranci.. nelze tolerovat něco co si to nezaslouží.

Oldjerry
08. 05. 2007
Dát tip
Fouckaulte - to víš : jsem zatížený věkem... v podstatě není nic takového jako obecné tři podmínky. Každý vztah je jiný a každý potřebuje tudíž své speciální stimuly. Já jsem udělal extrakt ze své zkušenosti a nikde netvrdím, že je to jediné a samospasitelné trio. Je to protinázor k těm, kteří vše staví na sexu - blázínci : láska je to, co zůstane, když pomine vášeň...

Fouckault
08. 05. 2007
Dát tip
tolerance?, tolerance?, tolerance? ale proč.. copak je "vztah" nějaká modla? proč to slovo.. samo o sobě impliku to že je vztah "nemocnej" kvalitní vztah toleranci nepotřebuje

Noe1
08. 05. 2007
Dát tip
sex sex prachy sorry, že ti bourá iluze, ale sex je fakt klíč

Noe1
08. 05. 2007
Dát tip
sex sex prachy sorry, že ti bourá iluze, ale sex je fakt klíč

Oldjerry
07. 05. 2007
Dát tip
1. tolerance 1. tolerance 1. tolerance 2. důvěra 3. pochopení

pozorovatel
07. 05. 2007
Dát tip
ty dítě, ty mě vždycky nažhavíš..

du taky do tvrdejch

Honzyk
07. 05. 2007
Dát tip
...davam se na drogy...a zadny speky, du rovnou do tvrdejch, esi s timdle uz tady, kurvadrat, neprestanete...!!!!!!!!!!!DDDDDDDDDDD

krempi
07. 05. 2007
Dát tip
redaktor neplisuj tolko, ci co ces? sex? :-P

Honzyk
07. 05. 2007
Dát tip
...uz dost.§))..sorry vole, bejby plís......)

krempi
07. 05. 2007
Dát tip
a skratka ide o sex a sex a sex a to v akomkolvek vzathu chjo :-))

Wee
07. 05. 2007
Dát tip
no jo, ty si aspoň vzpomeneš :o), že bys mohla přemýšlet...(tak to vidíš, já s tím házením rukavic nepřestanu a nepřestanu :-))((( kde já to sebrala ?! :-) že bych nevědomě chtěla do ringu?! no nic) tak dobrou cholkam se smyslem pro hjúmor...W.

LaMouette
07. 05. 2007
Dát tip
Wee... bo nemaj smysl pro humor.. ;-))) a z me/mne si nits nedelej.. ja si taki casto musim v duchu rict... 2. a 4. pad MĚ, 3.a 6. MNĚ.. a vubets nejraci to maskuju dyjakrytykou.. pac dyz napises mne... tak to muze znamenat jak mne tak mně.. a jaxi to do vylozi.. je jeho vjets.. ;-)) akurat tedy ty hacki carki nesmis pouzivat nigde.. a won ten zvyk je sakra zelena kosile..:-)

Wee
07. 05. 2007
Dát tip
hvezdinko - já ti tu dnes jaksi odbočuju od tématu, že?! :-) no, to taky ale patří do života, což? řešiti nečekané spontánně :o) co kdybych ještě odpověděla MeTB?! - a byla by to praktická ukázka pokusu o srozumitelné dorozumění se .o)

Wee
07. 05. 2007
Dát tip
LaMouette-byť tedy takto za sebou nehrozí snad minulé :o) - sikovny cholky :o) jo, a já sem teda ten tvůj textík dlouhej přečetla naprosto plynule, bez zadrhnutí...buď jde tomu Pištovi a jiným o "nevhodnost" a zastírají to slovy o "nečitelnosti " nebo opravdu mužský mají nějaký horší smysl pro ČTENÍ netypického textu (jestli to nejni u m. těma nespojema mezi hemisférama?!-že ženský vnímaj globálnějc?!) mě kritizovali taky za (pouhé) tři!!! překlepy v textu asi o 30 řádcích...a to byla přátelská komunikace... jinak taky :-((( za všechna mně/mě, co jsem celkem na P. zplodila (nevěřila bych, jak to člověku ujede, když na něco myslí :-))

LaMouette
06. 05. 2007
Dát tip
Wee.. vit..:-)) a jak pjekne.. ni kref netekla.. :-))

Wee
06. 05. 2007
Dát tip
LaMouette-přivolána avízama čtu a koukám, jak jsme se o kritiku MeTBv 13.32.05 hezky popraly :o)))

JiKo
06. 05. 2007
Dát tip
nejlepší to v táhle diskusi měli ti na začátku :-) Ostatní už museli číst i kopce kritik:))

Dasaio
06. 05. 2007
Dát tip
Vše už tady bylo řečeno, i to že pouze 3 věci nestačí což beru jako fakt, i to že vztah od vztahu se liší a není možné říci jednotnou dávku "čehosi" co Ti zaručí jeho funkčnost! Je to diskuze na moc dlouho ale v konečném důsledku (bez konktrétního příkladu) stejně o ničem.

Honzyk
06. 05. 2007
Dát tip
..jojo...a ja jen, s dovolenim, dodavam : bud neco je, nebo to neni.....

chechéééé a já ju pak smažu v tom nejlepším :-D...

JiKo
06. 05. 2007
Dát tip
Aby to nebyl moc velký krajíc, já bych vyhlásil jen přípravu k začátku ukončení této diskuse

MAJKL65
06. 05. 2007
Dát tip
Nevidět Neslyšet Nemluvit :-)

Vyhlašme začátek konce. S tím si nějakou dobu vystačíme.

pozorovatel
06. 05. 2007
Dát tip
ještě že máme chlapy, že ano:))

Fouckault
06. 05. 2007
Dát tip
ono to příjde časem samo.. nediv se jim.. tisíciletí byly brány jen jako vychovatelky dětí a teď po nich chtěj najednou samostatné myšlení.. :-) na druhou stranu je to naše vina tak by jsme jim v tom měli pomoci.. třeba tak že budem ty nefunkční instrumenty jako manželství obcházet :-) jo nejlepší je hodit je do studený vody :-)

moonspell
06. 05. 2007
Dát tip
3S: starostlivost strach sucit

pozorovatel
06. 05. 2007
Dát tip
já bych je třeba emancipoval zákazem komunikace na dámských záchodcích

pozorovatel
06. 05. 2007
Dát tip
jak je mám emancipovat..? to mi teda pověz:))) fotbal s nima hrát nehodlám!

Fouckault
06. 05. 2007
Dát tip
pravej důvod je v tom , že jsou ekonomicky slabší a neemancipovaný.. jiná situace je ve švédsku a finsku.. tam je to úplně něco jinýho.. nejde v o zapruzené nerovné vztahy mezi manželem a manželkymi jako u nás.. ale o rovnoprávná partnerství.. na druhou stranu mince se třeba doma střídají u dětí na mateřské.. když tam není ten rozdíl v příjmech tak není co řešit.. takže kopejme za emancipaci! ta osvobodí hlavně nás chapi :-)

pozorovatel
06. 05. 2007
Dát tip
dá se říct, že to samý už delší dobu razim sám ale málokterá je ochotna takhle se vymanit z norem společnosti a rozhodovat se SAMA teda.. mně tak trochu přijde, že v tomhle jsou ženy víc pod vlivem společnosti než muži ale možná je to dáno tim mateřstvim, co já vim..

Fouckault
06. 05. 2007
Dát tip
myslím že poroste počet samotářů, a počet vztahů během života.. největší průser je celý život trpět za nějaké špatné rozhodnutí v mládí.. člověk se v čase mění a tím i mění vzahy je to přirozené. posindustriální tlupa se bude skládat s našich minulých, současných partnerů, přátel všeho duhu.. už to tak stejně funguje.. jen si o tom nikdo netroufá mluvit nahlas.

pozorovatel
06. 05. 2007
Dát tip
myslíš bigamii? :)

Fouckault
06. 05. 2007
Dát tip
nojo.. příroda je to co žene lidi do vztahu.. ženským tikají biolog. hodiny, nebo lidi nezvládají samotu.. rodina coby model ovládání a strukturalizace společnosti je přežitek feudalismu. Vztahy mezi lidmi směřují jinam.. jsem pro model postindustriální tlupy :-)

pozorovatel
06. 05. 2007
Dát tip
příroda je silnější než srdce...:)))ježišmarjá, to mi nedělej .))

Fouckault
06. 05. 2007
Dát tip
jo..nechtěl jsem to říct tak natvrdo, vztah je u 90% lidí bohužel business.. ať vědomý nebo nevědomý založený na přirozeném intuitivním výběru partnera.. u ženy jako živitele svých dětí.. atp.. jo.. příroda je silnější než srdce

pozorovatel
06. 05. 2007
Dát tip
vzhledem k tomu, že se všichni mýlí vám to objasnim nejdůležitější ve vztahu je: 1) milenka 2) zapírání, zapírání, zapírání 3) dárky

Fouckault
06. 05. 2007
Dát tip
přirozenost přirozenost přirozenost jakákoli nepřirozenost včetně tzv: "práce na vztahu" se vymstí.. co nejde samo nejde s žádnými berličkami

MeTB
06. 05. 2007
Dát tip
Myslíš, že jsem si si z toho vzal to horší? Obávám se, že můj smysl pro humor je nezřetelnější, než jsem se obával. ;-) (Každopádně dík za ocenění. :-) ) Salut!

Wee
06. 05. 2007
Dát tip
Teď na druhý počet vidím, že to přísloví takto má smysl. Protiklad. Vše jsem , MeTB, psala v dobrém a s milým úsměvem na rtech, a navíc Tě ocenila, žes toho nevyužil... a Ty si z toho vezmeš jen to horší a reaguješ takto...To mě mrzí...Ahoj.

MeTB
06. 05. 2007
Dát tip
Aha, tak buď jsem mimo já, nebo tvoje přísloví. No ale hlavně že si rozumíme v těch důležitých otázkách jako je světový mír a ochrana deštných pralesů. :-) Čau.

LaMouette
06. 05. 2007
Dát tip
hvjezdinko.. kupodivu mam k vjecine autoru tady uctu.. ano ano.. k nekerym dokonce i respekt.. k nekerym sympatyje.. a k nekerym enem shovivavost..:-)) a je mi tu na pismacku bajecne.. jen co je pravda..:-))

Wee
06. 05. 2007
Dát tip
tak u mně některé řečnické otázky se rozeznají právě tím smíchem /řehotem (:o)) a právě že jsem na řečnickou otázku nečekala odpověď, jak už to tak bývá... jinak tou rukavicí jsem myslela, žes mne mohl jaksi "obviniti" z "kázati vodu, píti víno" :-) (snad jsem to úsloví napsala správně a nemusím se obraceti na m-m.k. :-)) Měj se fajn :-), L.

LaMouette
06. 05. 2007
Dát tip
MeTB.. smankote to neeee..:-)) ja us mam svy wodzkouseny.. tekuji pjekne..:-))

MeTB
06. 05. 2007
Dát tip
To byla řečnická otázka? Já řečnickou otázku rozeznám jenom když končí na "není-liž pravda" nebo maximálně ještě "že ano." A co jsem měl vlastně odpovědět, něco jako "chceš to vyzkoušet"? :-)

Wee
06. 05. 2007
Dát tip
MeTB: děkuji :-)za upřímnou odpověď na mou řečnickou otázku (naschvál jsem ti hodila rukavici a Tys jí nevyužil, džentlmene :-))

Sarrah
06. 05. 2007
Dát tip
Honzyne...Tvá slova "do kamene tesat" do kamene!!!

s tím rozdílem, že tohle nemá s rasismem nic společnýho a je to jen dotaz a zvědavost a ne nadávka... a vyvlíkat se ze svý zodpovědnosti zní zase hrozně vážně, jako bych provedla něco nezákonnýho ;)... no fuj, já jsem ale zvrhlík! :-D

JiKo
06. 05. 2007
Dát tip
čemu se gebíš?:)

JiKo: hehehehehehhehe :-D

JiKo
06. 05. 2007
Dát tip
h_h: no to je dobrý jaxe snažíš vyvlíkat ze svý zodpovědnosti. To je jak říkat někomu ty cikáne zasranej a k tomu dodávat já nejsem rasista, já jen cituju kamaráda.

hej, zlatíčka, jako sorry, ale já tu otázku nevymyslela, já se vás pouze ptala, jakej na to máte názor, takže ve vší úctě ke mně jako!!!! :-P taky si myslim, že těch důležitých věcí je víc... ale klidně dál povídejte o časácích (který já btw zásadně nečtu) a o tom, jak je to hloupý strašně... aspoň je sranda ;)...

Mám na skladě pár tučňáků. Levně.

LaMouette
06. 05. 2007
Dát tip
MeTB.. mno si myslim, ze je lepcejsi.. ne si negde netso precist f casaku.. le si na to prijit a vykoumat sam.. le to je enem takovej nezajimavej posteh jedny plpy ploncky.. ;-))

MeTB
06. 05. 2007
Dát tip
Upřímně řečeno nevím; nevzpomínám si, že by mě tam kdy nějaká kousla. Takže buď jsem to zapomněl a tedy to zas tak úžasné není, nebo jsem to ještě nezažil a rady v časopisech můžou být správné.

Honzyk
06. 05. 2007
Dát tip
..no nekecej...)))

LaMouette
06. 05. 2007
Dát tip
Honzyku.. mno pravje.. tri a dost.. To mi prislo na cely tyhle diskusi takovy trosku ehm mno se vsi uctou ke hvjezdince.. hloupy. Tech veci je totis spousty.. a si myslim, ze sou si secky rovny.. tak proc se snazit z nich vypichovat ty nejdulezitejsi.. dyz musi byt secki tak nak v rovnovaze.. by to dobre fungovalo. Proto sem wotpovidala.. jaxem wotpovidala.. :-)) A s tim vlastnenim.. mas naprostou pravdu.. ostatne to byl muj bod c.1.. :-)

Honzyk
06. 05. 2007
Dát tip
...se necerti, Aki, simte...to neni fakt tak dulezity, kdyz ve srande...tady mne serou vic jiny veci... ...ale kdyz uz jsem tu, mne ta "debata" pripada, az na vyjimky, skoro jako nejaka anketa z tech srackovitych casaku, co vydava Stratosfera...a co maj nastrazeny zubari ve svejch cekarnach...dycky ten "zakon tri"...a ted babo rad...no, ja jsem dostal sem tolik aviz, proc, nevim, ale kdyz uz, tak je dulezity, myslim, nechtit toho druhyho vlastnit... ...a taky se nenechat....

Aki
06. 05. 2007
Dát tip
LaMouette: koukám, že Písmák se noří do čím dál vějších sraček, když může redaktora dělat někdo, kdo má takovejhle přístup k češině... někomu (většinou lidem kolem 13) to možná přijde moderní, mně spíš poněkud trapný...

LaMouette
06. 05. 2007
Dát tip
Aki... ach..;-))

Aki
06. 05. 2007
Dát tip
1. dostatek piva v lednici 2. kabelovka 3. 25 centimetrů

Wee
06. 05. 2007
Dát tip
nečetla jsem ostatní kritiky zde, sjel mi pohled na MeTB a teda: NAPROSTEJ SOUHLAS!!!SUPER!!! (á propos, to kousání funguje ?! myslim teda párkrát? :o)))))))

dee-dead
05. 05. 2007
Dát tip
Zajímavá diskuze...ale našla bych těch důležitých věcí víc než tři a bez nich by vztah nefungoval...alespoň pro mě...takže: Tolerance, důvěra, vzájemná opora... A pak ještě porozumění a další a další a další...

Sarrah
05. 05. 2007
Dát tip
zodpovědnost, tolerance a přátelství....

papouch
05. 05. 2007
Dát tip
pozííí --- sakra .. kleps hřebíka po hlavjě

weeruszka
05. 05. 2007
Dát tip
skvělý nápad, budu přemýšlet, to se Ti moc povedlo, hvězdinko*

MeTB
04. 05. 2007
Dát tip
Vztahy jsou podle mě jako když člověk peče bábovku - holt mu to občas vykyne a občas ne, no, i když jel podle receptu. A taky, jak říká klasik, lidi se dělí na ty, kteří kadí dobře, a ty, kteří kadí špatně.

MeTB
04. 05. 2007
Dát tip
Hm, mně jde spíš o to, že je to jako snaha najít recept. Takové to "a to nejdůležitější je přidat dva žloutky a dobře těsto uhníst." To je jako když se holka někde dočte, že když bude kluka kousat do prsních bradavek, bude to pro něj překvapení a bude v sedmém nebi - a tak ho tam hryže a pak se s ní kluk rozejde, protože už toho má až po krk.

pozorovatel
04. 05. 2007
Dát tip
mě zajímá to samý co MeTB.."Mě třeba zajímá, proč Vás ženy tohle zajímá." i když mám holky rád, tak se pořád divim, jak můžou spojovat vztah a lásku a zamilovanost a pravou lásku - z toho trochu trnu ale jenom trochu a taky mám rád plzáka .)) ale naivita je milá:) peace v duši

MeTB
04. 05. 2007
Dát tip
Mno asi takhle: když si producent názoru nedá práci srozumitelně se vyjádřit, nebudu se namáhat jeho názor konzumovat. Aneb "prosím, nepiš jako debil." T.

krempi
04. 05. 2007
Dát tip
citam citam a nedocitala sa podla mna ani autorka voco jde... :-) ale thak tho ma byt...vono nejde ano tak vonic...a ked ide o vo nic tha ide o vse... chjo... mala som divny den tha plaaacam a plaaacam... podte spinkat...

LaMouette
04. 05. 2007
Dát tip
neumim ceeeeski.. ;-))

dadik
04. 05. 2007
Dát tip
normálně česky by to bylo lepší to je fakt..

Já se nezlobim. Jen ty bláboly odmítám luštit, čili jak jsem říkal je zbytečné posílat mi avíza.

LaMouette
04. 05. 2007
Dát tip
Pisto.. zboznuju Tvoje pripominkovaci komentare na muj styl psani.. cili se nezlop... le sem si to nemohla wotpustit.. Si proste bajecnej :-)

LaMouette
04. 05. 2007
Dát tip
Styvyyyyy... hihiiiii dyby enem mylyjardu.. vyborny postreh ;-)

Mou: Nejen, že to byl plk dlouhý, ale též nečitelný. Bylo by milé, kdybys mi posílala avíza na texty v nějaké identifikovatelné podobě, a ne na tohleto.

StvN
04. 05. 2007
Dát tip
Jestli můžu, myško, něco z tvého tekstu vypíchnout: samoze sici co mluvite wo toleranci.. komunikatsi.. a ja nevim wo cem wo vsem.. tak jisteze mate prafdu (...) trosku mi to spis prijde jako veci.. ne kery sou k dobrymu vztahu treba.. le takovy.. kery si lidi predstavujou.. ze dyz budou.. tak bude fungovat vztah na tuty Já osobně jsem se přesvědčil, a stále přesvědčuji a učím, že k dobrému vztahu k lidem, a ženám pak zvláště, je třeba ošéfovat asi miliardu věcí, ne-li mnohem víc.

LaMouette
04. 05. 2007
Dát tip
smankote.. no to je ale dlouhej plk..:-)) a womlufka vsem za avi.. le sem si rikala.. este chfilku budu cist wo lasce.. a wopupinkuju se ouplne.. ale ouplne vsude..:-))

LaMouette
04. 05. 2007
Dát tip
mno.. tak jak bych to pojala ja.. Asik praktycky.. Za prve.. svoboda.. mit svou vlasni.. a ponechat ji i tomu druhemu.. Tezko to vysfjetlit.. pac svoboda je siroky pojem.. le tak no.. proste to myslim tak.. mit svobodu v rozhodovani co se myho vlasniho ja tyce.. samozrejme s vedomim dusledku sveho jednani.. za druhe... seks.. jak to v seksu neklape.. neklape vztah jako takovej vubets.. pokud si tedy misto partnerskyho vztahu necete pjestovat vzah pratelskej.. ze ano.. Le pravda.. i v tom pratelskym se to v seks muze taki i leckdy zvrhnout.. safra.. cili proste tak no.. seks.. a do si mysli netso jinyho.. si na me urco jednou spomene.. ;-)) Za treti.. prachy.. a muzete me klidanko tedkonc kamenovat.. le ja to rozhodne ustojim.. Jak nejsou prachy.. sou starosti.. neni nalada.. neni nalada na seks.. cili chybi i seks... a pak to zacne nabouravat i tu svobodu.. pac pak mame wod teho druhyho naky wocekavani.. ze ano.. a wocekavani.. to je takovej bic.. kerej si casto sami na sebe umime uplest.. a kerym se pak snazime svy druhy polovicky sem tam dyrygovat.. a to nejni mots dobry.. ech.. le to sem vlasne vubets nepatri..:-)) a souhlasim s mymynkem.. pac jako jak neni co do huby.. tak je to secko f pr****cicich.. :-)) a samoze sici co mluvite wo toleranci.. komunikatsi.. a ja nevim wo cem wo vsem.. tak jisteze mate prafdu.. pac to secko je u dobryho vztahu ceba.. le rozhodne ne f takovym mnozstvi.. v jakym temhle vjetsem tady davate dulezitost.. trosku mi to spis prijde jako veci.. ne kery sou k dobrymu vztahu treba.. le takovy.. kery si lidi predstavujou.. ze dyz budou.. tak bude fungovat vztah na tuty.. le ja si pravje myslim.. ze to as zas tak pravda nejni mno..:-)) mozna mam proste jen jiny zkusenosti.. le ja sem se svym bajecnym muckym us nakej patek.. a spokojena..:-)

StvN
04. 05. 2007
Dát tip
Já na to nemám žádný názor.

romale
03. 05. 2007
Dát tip
aha, vždycky jsem myslel, že: - chlast - volný byt - a žádné výčitky (kromě lásky samozřejmě)

maracaibo
03. 05. 2007
Dát tip
1) souznění 2) sblížení 3) důvěra To je za mě :) Každý má žebříček jinak, pro někoho je tři moc a pro někoho málo...

MeTB
03. 05. 2007
Dát tip
Au... mně->mě. au.

MeTB
03. 05. 2007
Dát tip
Mně třeba zajímá, proč Vás ženy tohle zajímá. Snažit se najít 3 nejdůležitější věci.

Mánička
03. 05. 2007
Dát tip
1)Tolerance 2)Trpělivost 3)Komunikace jen milovat prostě nestačí

krempi
03. 05. 2007
Dát tip
alt sa tesim :-)

chikvadrat
02. 05. 2007
Dát tip
no nejdůležitější je, aby na to byli dva...

krempi
02. 05. 2007
Dát tip
juuu to bude hra na svlikanou jo???

dadik
02. 05. 2007
Dát tip
můj nejnověší poznatek je - mluvit o tom.... možná, nevím...:)

krempi
02. 05. 2007
Dát tip
a daaami viiim jak se leciii zaaaal....

krempi
02. 05. 2007
Dát tip
zalezi jak to alt povi :-)

krempi
02. 05. 2007
Dát tip
nebo vzath JiKo a chemie :-)

JiKo: ale stejně jsi to pochopil ;)... takže je to ok ;)...

krempi
02. 05. 2007
Dát tip
alte dik za vysvietleni... budis jak alt povi :-)

JiKo
02. 05. 2007
Dát tip
eště bych si tak rejpnul páč termín vztah mezi dvěma lidma (předpokládám) není dostatečně definován. Páč i nenávist je vztah žejo anebo vztah otec - syn, učitel - žák, vězeň - dozorce, číňan - faraon. Ale asi se myslí partnerský vztah.

JiKo
02. 05. 2007
Dát tip
1-náhoda 2-štěstí 3-výdrž

krempi
02. 05. 2007
Dát tip
alte bramboraky su chipsatka? vis to ja mam rebricek takovy ale poradie neni dolezite (ne vzdy)- energia, sex, pifko, chipsatka, lubenie

avox
02. 05. 2007
Dát tip
Kdo se moc ptá, moc se doví - česká lidová moudrost :-))

ufff.. no teda, to je názorů... :-) díky za ně!

krempi
02. 05. 2007
Dát tip
vravime ze sme ked nesme a nesme ked sme a predsa sme a nesme :-)

krempi
02. 05. 2007
Dát tip
parme to nic co si... ja tez som a nic to... :-)

katugiro
02. 05. 2007
Dát tip
1) vlastní osobnost 2) osobnost toho druhého 3) -

krempi
02. 05. 2007
Dát tip
parmenides ja som to podala recou laika a ty odbornika, kazdopadne sme obaja dobri :-)

Honza_W
02. 05. 2007
Dát tip
parmenides: Jenže dva lidé se nikdy nerozvedou čistě proto, že jsou manželé, důvod je úplně jiný a tento argument je úplně chybný (já vím, někdo řekne logikářské rytí, ale je to částečně můj obor a zvedá mě to ze židle:-)

Honza_W
02. 05. 2007
Dát tip
1) Vzájemná rezonance v názorech 2) Tolerance tam, kde rezonace není 3) Trpělivost, kde chybí tolerance (respekt, péče, věrnost a schopnost odpouštět jsou ještě důležitější, ale zahrnuji je do Lásky)

Honza_W
02. 05. 2007
Dát tip
1) Vzájemná rezonance v názorech 2) Tolerance tam, kde rezonace není 3) Trpělivost, kde chybí tolerance (respekt, péče, věrnost a schopnost odpouštět jsou ještě důležitější, ale zahrnuji je do Lásky)

krempi
02. 05. 2007
Dát tip
mno preto sa rozpadaju bo laska je vecna... ufff to je veta chjo...ja uz jaka filozofka som :-D

Jarmark
02. 05. 2007
Dát tip
Parmenides: Mě zas oslovila tvoje potřeba komunikace, taky si myslím, že bez ní to nejde, pokud se někdo přitahuje pouze fyzicky a při první větě druhého by vraždil, tak to buď chce němého partnera, vyrvat mu jazyk, nebo si najít partnera, s nímž se dá mluvit o čemkoli(samozřejmě ta přitažlivost nesmí vyšumět na bod mrazu), je to prostě složitě jednoduchý a jednoduše složitý:)) Ale to už jste věděli i vy antičtí mudrci, J.

papouch
02. 05. 2007
Dát tip
no.... já bych moh vykládat! Vážně!! Ale raději řeknu nějakou kravinu: 1) délka 2) výška 3) šířka .-)

Egoismus?, lidé zřejmě chtějí (často aniž si to připouštějí), uspokojit své touhy a vášně, ale pak už právě nechtějí (či nedokáží) nést ten společný úděl (poněvadž ono to ne vždy je příjemné a často to stojí mnoho sil). Vztahy potřebují sílu a vytrvalost, velkou vytrvalost - ano, jako s péčí o květinu, nikdy není "hotovo", vztah je dlouhodobý proces.

Proč se tolik vztahů rozpadá? Asi proto, že se nad tím většina lidí nezamýšlí a neuvědomuje si, co dělá, jak to dělá a proč to dělá... co já vim ;)...

Taky mám pocit, že to zásadní bylo řečeno. Co bych dodal? Inu, možná cosi jako "vzájemné souznění", cosi, co také označujeme souslovím "být na stejné vlně", ale to v sobě zahrnuje i vše předchozí - totiž vzájemnou úctu, toleranci, trpělivost, schopnost a ochotu si naslouchat (empatii) - tedy odhodlání žít své životy "spolu", nikoliv jen "vedle sebe". Důležitá je i ochota převzít zodpovědnost a nést společný úděl (až opadne prvotní zamilovanost a i po letech - nebudeme stále mladí a zdraví - ochota postarat se o partnera ve stáří...), tož - tak nějak:-) Každopádně dobrá otázka (nutí k zamyšlení!) a zajímavá diskuze:-)

avox
02. 05. 2007
Dát tip
Miláčkové, když všichni vědí, proč se tolik vztahů rozpadá? Vztah se musí pěstovat, jako kytka, nikdy není "hotovo", vystaráno na věky věků... :-))

krempi
02. 05. 2007
Dát tip
...a z toho vypliva - kazdemu ine chuti chjo! a mne momentalne by moc chutilo pifko :-)

jarmark: neomlouvej se, kategorie diskuse je přeci od toho, aby se v ní diskutovalo a tvůj pohled se mi líbí, souhlasím s tím...

Jarmark
02. 05. 2007
Dát tip
Už tu vlastně bylo vše řečeno, jen bych to trochu rozvedl - tolerance je velmi důležitá, ale musí to být tolerance aktivní, ne slepá tolerance, tolerance toho druhého jako celku, kdy ho poznám a vím, že on zase toleruje moje mouchy, k této toleranci se musí přidružovat zdravá kritičnost (moje heslo je "kritický, ale rád" :)) ). Upřímnost je důležitá také, ale zase, nesmí to být jedovatá a cynická upřímnost, chce to takovou tu hledající upřímnost, ne že vždycky s odpuštěním vyseru to první, co mne napadne... Komunikaci osobně stavím velmi vysoko, nejvýš pak společné zájmy, společné hodnoty, společné - nikoli kopírující až epigonské (pozor) vidění světa. Omlouvám se za rozsah, ale šlo to ven :)) J.

1) palačinky 2) piškoty s marmeládou 3) mlíko, litry mlíka

parmenides: tak to s tebou plně sdílím... a už to mám vyzkoušené na vlastní kůži, že bez komunikace a zájmu o druhou osobu to prostě nejde... a důležitá je podle mě i upřímnost... děkuji vám za názory!

avox
02. 05. 2007
Dát tip
Blahopřeji, je-li láska samozřejmostí. Jen jediná věc: Cítit se navzájem jako dlužníci, nikoli jako věřitelé.

Honzyk
02. 05. 2007
Dát tip
...ja nebuduju, ---ja si kazdej vztah proste odziju, at tak, nebo tak...sice dostanes casto do drzky, ale nekdy i tohle za to stoji...

3T: Tolerance Trpělivost Takt

1) Tolerance 2) Tolerance 3) Tolerance S "láskou" (jakkoli je to pojem značně rozvolněný) si vztah nevybuduješ.

krempi
02. 05. 2007
Dát tip
som pisala v jedne basni ze milovat nestaci a to je fakt... nech uz ide o jakykolvek vztah dvou lidi ci priatelsky ci milenecky ci neviem jaky tha sa neda definovat 3 veci bo vse sa odvyja od vseho a ak je jedna vec ta ovlivnuje druhu, napr. si predstav sex bez dovery a je jedno o akej ted vravim,abo len tak lezat nekde vedla druheho a rozpravat sa a keby tam nebola energia nebolo by to silne a nedalo by to skoro nic...atd...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru