Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NOVÁK JAN (Oběť literatury)

Výběr: Print
06. 10. 1999
7
0
1686
Autor
J.R.Pick

Žil kdysi, kdesi na vesnici, Novák Jan. Stáří 16 let a čtenář. Tu však dlužno říci, že pouze ROKOKAPSY čet. Čet neustále, doma, v práci, až podivný v něm komplex vznik. Novák Jan počal namlouvat si, že je O Kinley-pistolník. Jako on házel dlouhou kšticí a jal se gin, no, pivo pít. Jako on, chodil po ulici a snil, jak banku vyloupit. Nebylo jí však ve vsi rodné. I Novák-Kinley alias, rozhod se proto, jednoho dne, slepici, že by ukrad snáz. Nelámal si tím příliš hlavu. Mínil: To O K provede. Vzal kvádro a šel na výpravu, vydal se na dvůr JZD. Plížil se tiše, jak O Kinley, nenašlapuje na paty, když v tom si krocan s krůtou všimli apartní jeho kravaty. Proklatě, pravil, krocan je tu, jak z kurníku Jan Novák lez. A ustupoval - v cuku letu. V tom, ke všemu, ho přepad - pes. O Kinley vždycky střílel na psy... Leč Novák Jan? Jen zavzlyká: Nepíší o tom RODOKAPSY, jak zbaviti se - Alíka.
_Psyché_
23. 03. 2005
Dát tip
hola hej :-)))) *

malar
27. 09. 2002
Dát tip
Paráda!*

Pája
27. 09. 2002
Dát tip
:o))))))) *

pino15
31. 01. 2002
Dát tip
:o))

J.R.Pick
26. 10. 1999
Dát tip
:-)

Kloucek
22. 10. 1999
Dát tip
Ať žije kolektivizace venkova!

Tanizaki
12. 10. 1999
Dát tip
Úžasně bavící!!!!!

snoopy
12. 10. 1999
Dát tip
je to bezva

slavek
08. 10. 1999
Dát tip
teda to je geniální... Naprosto odlišné od čehokoli na písmákovi. Vřele doporučuji. Nedat Ti tipa, by byl hřích

B.Ezejmenij
06. 10. 1999
Dát tip
:))))))

Jean
06. 10. 1999
Dát tip
Zpotil jsem se... Nechceš to zfilmovat?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru