Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dvoma

09. 05. 2001
11
0
2547
Autor
Sýkorka

Ešte počkaj kým pozametám, alebo vezmi dlane a upraceme (sa) spolu :)

Udreli sme sa šliapaním na päty na kríži napätí Zabudol si? Čas to kráti častokrát dvoma dvoma nás poprie dvoma nás vydelí a potom, skôr, než by sme videli okná novou jarou prestrelí aby sme (sa) dvaja pre(d) lásku prestreli.
nebraska
23. 07. 2001
Dát tip
vid naso...tip

Mythus
11. 07. 2001
Dát tip
Sýkorka, len sa nezastavuj, pretože spadneš! Lietaj, nech budú ďalšie squellotiny!*

kalinka
30. 05. 2001
Dát tip
*píp tú

Cavalera
09. 05. 2001
Dát tip
skvělý .. tip!

Falka
09. 05. 2001
Dát tip
*

Naso
09. 05. 2001
Dát tip
parádička rýmová! Takéto veršovanie sa mi mimoriadne páči a keď to ešte má aj hlbšiu úvahu o štvrtom rozmere, dokonca nevtieravý odkaz pre všetkých nás ´sapiens´, jemné narábanie s numerickou symbolikou a čaronádherné metafory o jari, ktorá okná prestrelí (aby sme sa pred lásku prestreli) - no, dám tipa až to zapípa!!! A dúfam, že aj ďalšie veci budú mňami-mňamm! Nezvyknem často takéto dlhoriadkové reakcie, taq si to váž! :-)) (a taqto do zátvorky - jazykárky z redakcie ma vždy upozorňujú, že častokrát je podľa SAV nespisovne - skús veľakrát...)

Albireo
09. 05. 2001
Dát tip
Páči sa mi, veľmi. Tip.

Bix
09. 05. 2001
Dát tip
Naso, Ty vieš vystihnúť pointu...sestrička, pohrala si sa opäť so slovíčkami a urobila si to tak, že to vonkoncom nie je samoúčelné...začínať môžeme, aj keď sme nechceli a vlastne už dávno začínali....výborne !!! Nemôžem inak...

Sýkorka
09. 05. 2001
Dát tip
Naso: :o)), ale keby som použila veľakrát, nemohla by som použiť moju slovnú hračku: -čas-to-krát-čas-to-kráti- :o))). Vážim si to a specially from you! :o) Ďakujem :o)) a to je čo povedať, keď sa ulietané vtáčatko zastaví a so slniečkom v pierkach ďakuje :o)))

Tynic
09. 05. 2001
Dát tip

Wopi
09. 05. 2001
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru