Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Komplikovaná

13. 05. 2007
1
14
1940
Autor
pepička15

Tento textík je mementem minulého léta... Úvodní dvojverší jsem si (stejně jako název) vypůjčila od skupiny Polemic. 

Kto sa v Tvým slovech vyznať má?

Prečo je komplikovaná?

Chceš ju celú prečítať

Na pomoc slovník musíš brát…

 

„Co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítra.“

Sofie tohle rčení neměla ráda. Ale čím byla starší, tím víc mu rozuměla. Nyní už věděla, že se nic nemá odkládat – nikdy! Přemýšlela, kolik problémů a slziček mohla ušetřit, kdyby alespoň někdy jednala impulsivně… Nebo spíš: kdyby dělala to, co cítí a co opravdu chce. A kdyby byla trochu odvážná!

Poslední dobou se jí stávalo celkem často, že jí hlavou probleskl nápad – někdy normální, jindy bláznivý. Nikdy však žádný z nich neuskutečnila Bála se toho. Ale proč? To nevěděla ani ona sama. Její strach byl prostě a jednoduše absurní.

Pokud byste na jednu misku vah položili ono náhlé vnuknutí a na druhou strach, zjistili byste, že obavy dokáží převážit touhu.

Přemýšlela, jestli je tenhle typ chování pouze její specialitkou nebo ne. Dost dlouho si myslela, že ano, ale pak si vzpomněla na Williama…

Strašně moc chtěl chodit s Amélií. Tou kouzelně vonící tmavovláskou, kterou poznal teprve nedávno. Nejdřív si ho vůbec nevšímala, ale po čase si spolu začali povídat a Will strašně moc toužil potom, aby mohl Amélii políbit. A když už byl od Amélie vzdálen tak akorát na dotyk úst, tak se rozloučil a odešel. Amélie mu nedlouho poté dala druhou šanci, které William opět nevyužil. A to bylo víc, než byla křehká Amélie schopna snést. Do třetice už mu své rty nenabídla…

Sofii se zaleskly oči. Teprve teď si uvědomila, že se chovala úplně stejně jako Will. Dostala tolik příležitostí splnit si své tajné přání a ani jednu z nich nevyužila! Mrzelo ji to a začínala si uvědomovat, že žádné zítra už pravděpodobně

nebude…

 

 


14 názorů

Kaczenka
15. 05. 2007
Dát tip
pockej..ani trochu se to nepodoba uz pouzitym jmenum a osobam...neverim...mozna proto, tomu nejak nemuzu...prijit pod kuzi...proste mi vadi, ze i charakteristika ty slecny tak sedi na to jmeno..je to okaty..a asi podvedomy...aach jo, sorry. nejsem kladny kritik

Anyz
15. 05. 2007
Dát tip
to jsme se tu koukam pekne sesly:o)

Chiméra
15. 05. 2007
Dát tip
Zase si ze me dostala slzu (ale to v posledni dobe je normalni, nevim bohuzel proc...) v tom dile jsem se videla, asi vis jak, znas me...Jen nevim jestli je to bohuzel nebo bohudik,protoze, nekdy mam pocit ze veci co ulitnou takhle jako motylek asi maj ulitnout...ale ta vycitka, ze sme motylka nechytli tam stejne je...Bohuzel, kdo ma v tu chvili vedet jeslti ho chytnout nebo nechat poletovat a nakonec nechat odlitnout od nas. Nemam co dodat, Anyzek a Rian uz krasne napsali vsechno co bylo potreba...Posilam tip za pocit :)

Rían
14. 05. 2007
Dát tip
děvčátka, víly moje, vy jste to všechno tak pěkně obě řekly. Přesně to, na co jsem myslela, až je snad zbytečné cokoli dodávat...proto v okamžicích krásného sluníčkového odpoledne nabírám síly a tiše, tajně doufám, že jednou alespoň na chviličku mě bázeň opustí... začínala si uvědomovat, že žádné zítra už pravděpodobně nebude...

ach jaj - dielo. Nesúvis medzi začiatkom a pokračovaním, príliš rýchly spád, nedotiahnuté myšlienky...

Anyz
13. 05. 2007
Dát tip
evi evi evi hlka moje zlata takove malickosti jako ze ti ve alove absurdni vypadlo d se zabyvat nebudu, ale rozhodne bych ti chtela rict, ze si rekla presne to, co se mi honi v hlave sem a tam , doleva doprava, z jedne veci na druhou. Snad je to problem vsech nebo mozna jen divek a nebo mozna jen vil bludicek a sudicek nevim kazdopadne je.ODvaha?neznam?strach?jako by byl vsude. Vse se dovidam pozde a pak uz prilis pozde lituji, nebo ani nelituji jen se bojim abych neprisla o vsechno. A nebo kdyz uz se neobjevi nic z toho objevi se ta protivna zarlivost, litost, stesk, smutek. Zivot je slozity a tezko vysvetlit holcice, ktere se libi motylci, ze je nemuze vsechny pochytat a mit je u sebe poskladane mezi strankami knizek. Hlavne te holcice ale nezapomente pripomenout:"Ty malá nezbedo, opovaz se jich jen sebemin dotknout."ach no evi dekuju ti zase si me jednou predbehla ve vypovezeni pocitu ale nejak mi neprijde, ze to vadi spis me to tesi, zes to rekla ty:o)

Matylda
13. 05. 2007
Dát tip
A co dál? Chtělo by to skok!

ach jaj...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru