Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Záhada

13. 05. 2007
0
23
4577
Autor
Milly

14.5.2007

Někdy je mi záhadou,

jak dávám druhým naději,

kterou nemám.


23 názorů

Rad_o)))
21. 05. 2007
Dát tip
:o)

darksky
14. 05. 2007
Dát tip
otazka je jestli ji nemas nebo jestli ji nemas pro sebe... radivava se lepse ostatnim nez sobe a i kdyz vis co by jsi mela delat treba to ani neudelas, a vlastne ani nevis proc i kdyz vis ze na to jdes spatne

Milly
14. 05. 2007
Dát tip
No jasně, to je přece úplně normální, dávat něco, co člověk sám nemá, že jo... .-)

darksky
14. 05. 2007
Dát tip
odpoved: úplně přirozeně :D

Milly
14. 05. 2007
Dát tip
Ach jo, Radku, Radku.....- vy si můžete podat ruce! .-) Nic, zdržuji se dalších komentářů a odcházím do postele.. :-) (třebas mě ještě naučíte motýlímu jednání k tomu mému někdy porcelánoslonímu.. :-)). Dobrou noc...

Milly
14. 05. 2007
Dát tip
m0rt: koukám, že kolegovi leccos promineš.. Dobrýýýý!!!!! To je ono: Zhmotňovat svý sny- to jsem měla na mysli!! :-)

Rad_o)))
14. 05. 2007
Dát tip
... nešpehuju líbí se mi váš rozhovor ... :o) ... jen nechci rušit přeji pěkné sny

Milly
14. 05. 2007
Dát tip
Ha, teď ses prozradil! Ruce vzhůru!! (kalhoty si nech).

Rad_o)))
14. 05. 2007
Dát tip
:o)))

Milly
14. 05. 2007
Dát tip
Tohle se mi líbí! :-) (máme tu špiona... .-) Asi půjdu přece spát. O svých snech si nechám zdát.

Milly
14. 05. 2007
Dát tip
Cíl není důležitý? Důležitá je cesta? Však v tomto těle nebudeme navždy. Nemá smysl zbytečně se trápit a tím ztrácet čas. Chce to dělat všechno, jak nejlíp člověk umí. (a nechat zazářit každičké barvě duhy...).

Milly
14. 05. 2007
Dát tip
Správně- a taky to nejdůležitější. :-)

Milly
14. 05. 2007
Dát tip
:-) vždycky je tu někdo, kdo je "duchovně více na výši"... právě je třeba naučit se dávat energii sobě...

Milly
14. 05. 2007
Dát tip
m0rte, to je to.... právě že to si nemyslím- mám za to, že ten, kdo pomohl sobě, tím více může pomoci jinému a tím víc se na něj lidé s prosbou o pomoc obracejí. Slyšela jsem podlední dobou dost příběhů..- jen nevím, proč? Proč, když sama v sobě to nemám srovnané? Prý už teď přináším radost.. Tak mě napadá, že jestli se dám někdy dohromady, asi to bude pak teprve síla...

Rad_o)))
14. 05. 2007
Dát tip
:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru