Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Střízlivění

10. 05. 2001
7
0
1717
Autor
Glum

Střízlivím, Neboť asi nejde být, Denně na kaši, Denně na plech, A doktorka taky pořád mele, O mých játrech... /Játra jako Prométhea, Snad doroste, Co chlast mi vyrval z těla.../ Tak zas se stávám Dr.Jekyll, A je těžké, Dát sbohem panu Hyde, Klepu se jak Lennonův krocan, Cold Turkye - All Right... Zatím jen seru jako Afrodité, Taky jen křištálovou vodu, Jde o to začít jíst, A nepodlehnout svodům... Pak asi zase budu, Chvíli clean, V troubě zaveden jen, Zemní plyn...
Glum
14. 06. 2001
Dát tip
Cold Turkye není Whisky - je to slangový název pro absťák -a taky název písně Lennnona, který popisuje jak odvykal heroinu....Jinak přesný překlad je studený krocan....

Climaster
24. 05. 2001
Dát tip
...no comment /*/ ..jsem slyšel od jednoho angličana, že je to best whisky...ale v čechách jsem jí ještě neviděl...:((((..

Wagy
16. 05. 2001
Dát tip
To je prdel!

Verita
12. 05. 2001
Dát tip
wow

clovrdik
11. 05. 2001
Dát tip
fakt síla, TIP a dávám to svýho klubu ( poděkuj myrindě, že mě upozornila na Tvé dílko )

FLO
11. 05. 2001
Dát tip
chi chi:o) paráda. tipík

Glum
11. 05. 2001
Dát tip
Eště žiju - dík všem, já kritiky moc nepíšu...

Wopi
10. 05. 2001
Dát tip
*

myrinda
10. 05. 2001
Dát tip
sila...tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru