Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Před aktem

16. 05. 2007
1
10
1502
Autor
vrgulnik

S přehnaným důrazem na dokonalost pohybu se snášel níž a níž.

Lehce pohyboval zápěstím, kroutil jím a vyvracel je chvíli na jednu, chvíli na druhou stranu.

Dosedal jemně jak kvočna na své dosud nenarozené děti.

Dráždil řasami, tím nervovým zakončením svého mocného nástroje, povrch, na který každou chvíli narazí.

Zasadil první úder. Jeho hrot se rozprostřel jako havajská sukně a zanechal po sobě spoušť a dlouhé křivolaké cesty.

Veškerou energii věnoval hrubému rýžovému papíru. Odložil štětec a pohlédl oknem do zahrady plné kvetoucích třešní.

Snad jeho úsilí vykouzlí na tváři Sazuko úsměv, který měl tak rád...


10 názorů

vrgulnik
24. 05. 2007
Dát tip
to já rád :-)))

Honzyk
24. 05. 2007
Dát tip
heh..o))------------si mne, vrgu, rozesmal....)))

vrgulnik
24. 05. 2007
Dát tip
Tak jo, zkusil jsem pokračovat v podobném duchu, aby z toho nebyla přednáška :-)

Honzyk
22. 05. 2007
Dát tip
...no, vono to je dost dobre /na/psany, myslim teda, ale ten konec, ta posledni veta, je jak z nejaky prednasky...)...

vrgulnik
21. 05. 2007
Dát tip
Upřímně, byl to takový pokus. Já spíš píšu prózu.

Honzyk
16. 05. 2007
Dát tip
...moc kratky , uriznuty a definitivni, no...necejtim to tam, ale tvuj text...

Honzyk
16. 05. 2007
Dát tip
..nerek bych, ze tak "vznika" nejakej krasopis...ten uz je...teda tady(viz).. .predtim porad minulej cas, a najednou bac ho... ...

martinez
16. 05. 2007
Dát tip
no... krásná kaligrafie... *

vrgulnik
16. 05. 2007
Dát tip
Co na ní nechápeš?

Honzyk
16. 05. 2007
Dát tip
..zapesti: vyvracel "je"... .....snad chapu az na posledni vetu... ))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru