Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tisíc a žádný důvod.

17. 05. 2007
2
14
2193
Autor
FunThomas

L áska - naše láska, U mě najde vždycky místo, C ítíš mé dlaně? K e mně se můžeš vždycky schovat, A neboj, Já tě nezradím. (a ty?) .... a Jiří.


Tváře měla krev a mléko
slzy sůl a vodu.
Vlasy hebké, řasy dlouhé,
nožky štíhlé - dokonalá! -
Opouští mě.

Bez důvodu.

14 názorů

assez
23. 05. 2007
Dát tip
no jo,potvrzuje se me predesle tvrzeni,ze zenske jsou mrchy;) ale vy je furt chcete;) ale ju,jelikoz s tebou soucitim a je to mile,tak ti dam tip;)

FunThomas
17. 05. 2007
Dát tip
o Lucce.... protože Hanka mě neopouští - protože nikdy nebyla se mnou - a když, tak ne bez důvodu... O Hance napíšu nějakou jinou...

FunThomas
17. 05. 2007
Dát tip
Och, díky.... (skromně se červenám) a teď už mi tu fotku pošleš? to: všichni - ha! Tak vidíte že jde brečet bez důvodu :D

FunThomas
17. 05. 2007
Dát tip
mno, nikdo neříká že brečela zrovna kvůli tomu rozchodu... Prostě je to takové opěvování "té", ne konkrétní situace - která přijde potom.... nevím, no, mě se to takhle líbilo... - nepřemýšlel jsem nějak moc že by nemohla brečet.... ale dík za kritiky.. ;)

Petrusha
17. 05. 2007
Dát tip
no jo, ale to už je dôvod a nie bezdôvod ...

Dáša
17. 05. 2007
Dát tip
nesouhlasím s vámi, dívenky ... já také brečívám celkem často ... a když je v tom jakékoliv opouštění, nedivím se ... :o)

Talbot
17. 05. 2007
Dát tip
Počkej, já znal jednu, a ta brečela pořád. Bez důvodu.

Fairiella
17. 05. 2007
Dát tip
Petrusha má správnou připomínku... proč teda brečela, když bez důvodu? Nelogické (i báseň musí mít aspoň nějakou logiku, na básnickou licenci se nedá moc vymlouvat, aspoň ne v tomhle případě)

Petrusha
17. 05. 2007
Dát tip
tak prečo solila očami?

Je to takové dětinské.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru