Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zavolejte prosím později....

21. 05. 2007
0
9
2200
Autor
FunThomas

Volal jsi někdy na linku důvěry, chlapečku? Volal jsi někdy na linku bezpečí, chlapče? Tak proč teď chlape vytáčíš 0609.... ?


Volaný účastník je dočasně nedostupný, zavolejte prosím později.
Já vím, lidi jsou zlí.
Ti, kteří nechtějí být s tebou,
ti, co ti neberou telefony,

zavolej mi zítra, dnes mám obsazeno.

Obsazeno pro tebe.

Tato linka je přetížena,
- až příliš lásky.
Víc než může jedna linka zvládnout.
Nikdo tě tam neposlouchá.

Zavolej zítra, na druhém konci je obsazeno.

Obsazeno pro tebe.

9 názorů

ale ja sa prepracovávam k starinám...aj tie by šli prerobiť :P

FunThomas
24. 02. 2008
Dát tip
už je to dávno.. - nečekám že by teď ještě někdo četl takhle stará díla (takže už by tu vlastně ani nemuselo být... - už takhle nepíšu.. :)

prológ je dobrý...to dielo rozťahané...sa to dalo skresať na pár výbušných viet a bolo by to fajn;)

FunThomas
09. 06. 2007
Dát tip
jn... možná to mělo být naopak... :)

těša
09. 06. 2007
Dát tip
takovej povzdech... někam si napíšu jak se to jmenuje a přečtu si to až to bude u mě aktuální, stává vse mi to sost často. trošku mi tam nesedí to lidi jsou zlí, připadá mi to jako hrozně obecný a trapný konstatování, který nesedí ke zbytku textu. Jinak je to pěkný, ale taky mi přijde zajímavější ten prolog - opravdu mě dostal.

FunThomas
25. 05. 2007
Dát tip
každopádně dík... ;) nevím, no.. ten prolog mi přijde takový zvláštní... jako dílko bych ho asi nedal...

Eh... možná prolog je dílo a dílo je prologem, ne? :-D Taky se mi ten prolog moc líbí. V dílku se trochu nechytám, nevím, čím to přesně je, protože takhle to není nějaké nesrozumitelné. Jako bych hledal něco, co tam není. Nevím, možná je to tou náladou, co právě mám (je taková nijaká), ale nějak nevím, co bych k dílu napsal... Nic moc mě nenapadá, nijak moc to na mě nepůsobí...

FunThomas
22. 05. 2007
Dát tip
jn :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru