Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

B.Eznadějně sprostá, sprostě B.Eznadějná..

07. 10. 1999
1
0
2279
Autor
slavek

B.ezičku promiň prosím ukradené logo... Kam se mají posílat příspěvky za autorská práva?

Spouštím se po okapu, ze střechy života. A jak tak světem tápu, poslední hodnota, soucit. Sex a láska bez citu, útěchu přinést nemohou, chvíle slastných pocitů, končí tupou prázdnotou, bělí antracit. Jsem na skluzavce do ráje, trochu špinavého samotou však zatím, po zemi tápaje, bojuji marně s prázdnotou, boj prohraný. A tak plavu dál v řekách krve. Prožívám svoje noční můry. A stejně teď jako prve, v krajině temnot šlapu tůry, život posr...
kačka
17. 10. 1999
Dát tip
Jé, Slávku, tak tam budem spolu... vyděděncům je to dovoleno, jen mi řekni v kolik a kde. Přijdu na sraz.

slavek
11. 10. 1999
Dát tip
nebo také do háje....

Bibša
10. 10. 1999
Dát tip
Já že nesouhlasím? Tak to někdo špatně pochopil. Taky to považuji za skvělé až příliš, protože vím, že když je velká daň, tak je velký i základ daně, a když je velmi dobrá básnička, tak musel být ten pocit velmi intenzivní. Jsem tak špatná, když chci ať jsou horší básničky a míň smutku?

B.Ezejmenij
09. 10. 1999
Dát tip
Sex a láska bez citu
.. ano
kolik je toho kolem a bolí a bolí.
Neznám tu bolest a přece si jí kvůli tobě představuju...
Moje "logo" radši nepoužívej, je škoda si to tim špinit... Nemusíme si pochlebovat si jinde a tam si lepší něž já. Mnohem.

slavek
09. 10. 1999
Dát tip
B.Ezi: slibuji, že už jej nebudu používat, o tom, kdo je lepší a kdo horší bych si dovolil polemizovat. Ale je pravda, že jsem "jinde".
děkuji Ti

Tynic
08. 10. 1999
Dát tip
Merlemu se to musí líbit. To jsem čekal. Bibša nesouhlasí, chce něco pozitovnějšího to jsem taky čekal. Že mě slávku nesklameš taky jsem očekával, ale že se mi to bude tak moc libít to jsem věru nečekal....

slavek
08. 10. 1999
Dát tip
Tynicu, děkuji Ti

Bříza
08. 10. 1999
Dát tip
I.A.
jen (jak jinak já, abych nefilozofoval) bych polemizoval s Tvým pojetím termínu "soucit". Jeho pravý význam je "cítit, jako on" to zn. blízkost, souznění, empatie. Pejorativní náboj je až druhotný a "špatný", protože zavádějící.

slavek
08. 10. 1999
Dát tip
Bříza: Souhlasím s touto definicí, nicméně do básničky jsem použil ten druhý význam.

Merle
07. 10. 1999
Dát tip
Zbytečně dobrý! Drsně se lepšíš.

slavek
07. 10. 1999
Dát tip
Merlíku, děkuji Ti.

Špuntík
07. 10. 1999
Dát tip
teda tak to můžu, teda já tebe můžu stále a vždycky, opravdu hezký....

Print
07. 10. 1999
Dát tip
Slávku...je to B.eznadějně krásný...:-)

kačka
07. 10. 1999
Dát tip
Víž že to s tebou není tak B.eznadějné? ...zeptej se B.eze !!! A b. je moc, moc krásná.. nadějně..

Bibša
07. 10. 1999
Dát tip
Co už Ti mám na to ty nadějný bez naděje na záchranu říct? Je to moc smutné, ale o to je to lepší !!! Víš co? Piš raději moc a moc mizerně, ale o něčem pozitivnějším ... sex a láska bez citu ... to je jenom přechodný stav, i city občas potřebují vypnout, aby se vrátili s větší intenzitou.

slavek
07. 10. 1999
Dát tip
děkuji Vám moc.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru