Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V transcendentu

23. 05. 2007
11
12
1947
To byla svatba! Smrtka tancovala když dohazovač vyzval k sólu pro nevěstu ošklivá byla shrbená a malá z dvou prázdných důlků do očí se smála a nevěsta se usmívala z trestu brala si co jí nejspíš nepatřilo ač bláhová si myslela že ano bezcenným plíškem s nocí zazvonilo štěstí - a ztichlo navždycky hned první nahé ráno co spojí Bůh se nezpřetrhá lehce byť ztěžkne vzduch a nesnadno se dýchá to hloupé srdce naivní se nechce tak snadno vzdát když čas od času z ticha se toho zvuku echo v mysl vrátí ach milosrdné zapomnění! Kde není nic tam sotva lze co ztratit kde iluze tam pro víc místo není To byla svatba! Smrt si užívala a plnými si doušky brala laskominek je zapíjela čerstvou lidskou krví vybledly fotky cestou do vzpomínek lze těžko zvát kdo poslední kdo prvý ...

12 názorů

palino8
07. 06. 2007
Dát tip
***

zdjr1976
25. 05. 2007
Dát tip
Zajímavé a povedené *

Robinia
24. 05. 2007
Dát tip
tiše... křičí

stenos
24. 05. 2007
Dát tip
Neznám nikoho, kdo by napsal podobnou...podobně skvělou.

stenos
24. 05. 2007
Dát tip
Je to fantastický!!!

Houby zdramatizovaná - dyť to bylo ještě horšíííí!!! dík :))))

guy
24. 05. 2007
Dát tip
*

colchicum
23. 05. 2007
Dát tip
a ja prave preto dam.

FunThomas
23. 05. 2007
Dát tip
těžká báseň... padá z ní na mě záchvat pesimismu.... - proto nedám tip...

dobrý začiatok, ale potom už slabšie.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru