Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ABLAKADABLA

15. 05. 2001
13
0
1757
Autor
brooklyn

Ablakadabla, aby klec spadla na zlého dlaka, ktelý se fláká, schovaný v kšoví lidičky loví, potom je žele, klálovství celé čelnou je poklyto, mladý plinc neví to, má zámek svůj kdesi za holou, za lesy, na loutnu blnká si, vtom někdo ohlásí posla od souseda, co kšičí „Ó, běda, dlak nás tam pustoší, vyslaní zblojnoši dostali na budku, teď sedí v žaludku, ploto klál žadoní, pšijeď k nám na koni, neseď tu u stolu, zabij tu potvolu!“ Plinc už cválá stezkou, na plinceznu hezkou myslí čím dál více, dlaka jak zajíce zabil, stáhl z kůže, „Teď mi klál nemůže nesplnit mé pšání, dlakovu snídani, dcelu za odměnu musí dát za ženu, když nedá svolení, zámek mu vyplením.“ Klál se klepe stlachy, z tluhly vyblal plachy, plý je dost bohatý, že svatbu zaplatí. Kdo dostal pozvánku, zjevil se na zámku, tam pili, papali jak velcí, tak malí, tančili vesele, a mladí manželé za nějakou chvíli z očí se ztlatili, dál psát se nehodí, jak se děti lodí...
Cesare
11. 03. 2005
Dát tip
Párádní... Skoro vidím starého bezzubého barda jak za kus žvance a něco alkoholu plocítěně lecituje. Tip...:-)

Joohankaa
19. 08. 2002
Dát tip
:-)))) pekne!

RadeX
20. 06. 2001
Dát tip
Pekna pohadka. Ale podluhe si ji cist uz radeji nebudu. :-) ...ehm... chci rict pod_r_uhe! ;-) (tip)

brooklyn
20. 06. 2001
Dát tip
Diky Ladek, mne likaji taky Ladek. :o))

Merleyn
16. 05. 2001
Dát tip
Jůůů, to je kláása, Blůklynku. Mellejnek je nadšenej! :o))))))))) :o))))))))) :o)))))))))

brooklyn
16. 05. 2001
Dát tip
Silena, pockej, ja si Te chytnu za slovo. :o) Lidicky, kdyz jsem to psal, tak jsem potom jeste chvili nedokazal rict l ( paldon r).

Wopi
15. 05. 2001
Dát tip
:o) chachá * (tohle pár citlivějších asi naštve - už vidím, jak sem ženou logopeda) :o))))))))))))))))))))))

Matyjustin
15. 05. 2001
Dát tip
Ha,ha..paláda -ť

Danny
15. 05. 2001
Dát tip
:-) *

Pája
15. 05. 2001
Dát tip
;-))))*

Šílená
15. 05. 2001
Dát tip
nééééééééééééé:o)))))))))))) totiž jooooooooooo!!!!!!!!!!!! jsem unešena...kromě šišlání je tam i dětská naivita obohacená o slůfka která se někde zaslechnou...ještě do slovníčku nepatřej ale už se žvatlaj...možná proto že se žvatlaj krásně.... hele ať si říká kdo co chci tohle je ÚŽASNÝ!!!:o))) a jestli se setkáme na nějakým srazu tak ti slibuju že se to naučím a na tvojí počest procítěně zarecituju....

Miki
15. 05. 2001
Dát tip
o:)))))))))))))) hihihihihi. Fakt jsem zasmál. Típnu ti to.

Albireo
15. 05. 2001
Dát tip
Bez toho šišlání by se mi to líbilo víc (nejsem žvíšátko), ale i tak je to tip. Albi**Reo

Regis
15. 05. 2001
Dát tip
:-))

Wiki
15. 05. 2001
Dát tip
Šílko, to je vážný slib, který musíš dodržet :-))) *

Marigold
15. 05. 2001
Dát tip
:-))))))))) dík...je to dobrej nápad a je to takový hezký.... BTW....fakt klasičtější pohádkovej příběh už asi nikde na světě neexistuje:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru