Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

střepinky, co se nikam nevešly

11. 05. 2001
16
0
8120
Autor
papouch

naprostý pitominky, jen tak, z radosti ze života :-)

Varování ministerstva nemocnictví: Cigarety Fénix jsou podvod! Fénix přece vždy vstal z vlastního popela... Pobřežní hlídka chytla me dvídka Udeřila policejní hodina. Jenže - proč zrovna mě? A proč do hlavy??!?!
j_i_r_i_k
22. 05. 2003
Dát tip
Jo jo, pták seš, to jóóó, za dvídka tip...

Albireo
17. 05. 2001
Dát tip
Montíííííííííííí!!! :-)))))))))

Klárka
16. 05. 2001
Dát tip
teda pánové a dámy, že je ten papouch prostě pták! ;-)

Vojtek
14. 05. 2001
Dát tip
*

Bacil
14. 05. 2001
Dát tip
Me dvíkova tla(pa)poucha pohladila

papouch
13. 05. 2001
Dát tip
:)

Mea
13. 05. 2001
Dát tip
hlavně že se vešly sem ... *!

papouch
12. 05. 2001
Dát tip
Monti, chyba! Rozdíl mezi lodivodem a trativodem je ouplně stejnej jako rozdíl mezi podágrou a nadágrou - - - :-) teď vážně: trativod je taková ta* široká roura vedoucí ze žumpy někam do meze, aby se ty sr.... někam ztratily :-)))))) * viz Regis o postřehu vývoji češťny

papouch: A lodivod je... ééch teď si vzpomínám na knihu "Martin Eden" ... esteticky přijatelný název pro široká ramena trouby, který se opilý potáci po palubě lodi...:))))

papouch
12. 05. 2001
Dát tip
Monty.: esteticky se potácet pod vlivem rrrumu a jiných zálivek jest uměním samo o sobě, a nejen na palubě :-)))

papouch: Neodpustím si jeden vlastní "příběh ze života". Před lety jsem se dostala na jednu zaoceánskou loď (nákladní), patřící Polské republice. Takže... historka pravdivá, "NÁMOŘNICKÁ SPRAVEDLNOST" nazvaná: Ondynoj se v kajutě pohádali dva polští námořníci, pan S. a pan L.; oba byli, pochopitelně, opilí ...jak Poláci. Hádka vygradovala, pan L. chytil pana S. a roztrhal mu tričko, které měl pan S. na těle. Poté se odpotácel do své kajuty, svlékl se a chtěl ulehnout ke spánku. Když v tom Buch! Buch! Buch! na dveře. Pan L. šel otevřít a ve dveřích stál pan S. s velkým nožem v ruce. Pan L., přestože byl opilý, si uvědomil závažnost situace, neboť sám byl zcela neozbrojen. Oba muži si vyměnili sveřepé pohledy, pak pan S. pozdvihl nůž... a přeřízl panu L. slipy. Pak se opět, bez jediného slova, odkymácel do své kajuty...

zolli
12. 05. 2001
Dát tip
OK takže trativod mám teď v permanenci a odvádí a odvádííí... Lodivod mi chybí! A jak!!!

Sílavatí
11. 05. 2001
Dát tip
me dvídka ;o)

rire
11. 05. 2001
Dát tip
>-))))))) do zobaku :) a ktera to je policejni? ta mezi psem a vlkem?

Popelucha
11. 05. 2001
Dát tip
me dvídek!!!

riv
11. 05. 2001
Dát tip
Zase spousta :-) Super!!! A zas Tipík

Perfektní blbůstky... musím se připojit k názorům výše, protože me dvídek je DOKONALEJ!!! papouchu, myslím, že by ses měl minimálně podívat na Klub divnovědců, akademiky tvého ražení vyloženě potřebujeme!:))) TIP!:)))

papouch
11. 05. 2001
Dát tip
Montyčko, už jsem se díval a asi se určitě přihlásím, ale fčíl němám technickoblbostní nápady, takže jsem zatím držel zobááq :-)) Zatím hádanka: jakej je rozdíl mezi lodivodem a trativodem? :-)

papouch: Lodivod je člověk a trativod je nějakej drát nebo podobnej bazmek, ne?:)))

Regis
11. 05. 2001
Dát tip
:-)))))))))))

Sadaf
11. 05. 2001
Dát tip
Jojojo a ještě jednou JO:-))))

Vio
11. 05. 2001
Dát tip
;-)

Albireo
11. 05. 2001
Dát tip
papouchu, už jsi mě dneska rozesmál podruhé! Ťáp Podle prastarého vzoru: Bude-li příznivý vítr, na ryby půjdeme zítr- a. Albi**Reo

Danny
11. 05. 2001
Dát tip
:-)

Wiki
11. 05. 2001
Dát tip
Papouch, musím konstatovat, že jsi tuplovanej řízek!!!!!!!!!!!!!

Wopi
11. 05. 2001
Dát tip
Papouchu, Ty vole, mě z Tebe bolí břicho :o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) jauvajs *

myrinda
11. 05. 2001
Dát tip
:-))))))))) chi chi, smochu neni nikdy dost :-)

Astalavista
11. 05. 2001
Dát tip
Papoušku, nehul to ... :-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru